Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hun har gjort det slutt med meg.

jeg har lovt henne en ting flere ganger, å det var at jeg skulle synge en sang til henne..men jeg har aldri tort..blir det dumt hvis jeg "spiller" inn en sang på en cd til henne, og gir den til henne etter 3-4 uker?

jeg drømmer om at det var noe jeg kunne gjøre som gjorde at hun ville gi meg en sjangse til for jeg elser henne fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gjorde det slutt med deg fordi du ikke sang til henne? :-?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Gjest: Dropp det... hun er ikke verdt det. :trøste:

Skrevet
Hun gjorde det slutt med deg fordi du ikke sang til henne?  :-?

:hoho::hoho:

...og andre kanskje blir dumpa på grunn av at de sang...

Skrevet

Ja det er å mase... dropp det.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, ikke gjør det. Hun vil nok tenke på det som en desperat handling.

Skrevet

Er ikke sikker på om det kan kalles å mase. Hvis du gjerne vil ha henne tilbake må du jo få vist det på en eller annen måte. En vakker sang er jo slett ikke noen dum ide.

Men, det spørs jo hvordan bruddet forløp selvfølgelig. I noen tilfeller vil det jo, som de andre her svarer, være å mase. Du må nesten vurdere situasjonen selv.

Gjest TomKrus
Skrevet

Spar den sangen til den neste dama du treffer du, for du vil treffe nye, selv om det kanskje ikke virker slik akkurat nå.

Men på den andre siden. Har selv gjort noe som kan oppfattes som ganske så desperat selv, men jeg angrer overhodet ikke på det. Ufallet ble ikke som forventet, jeg dreit meg ut, men det var lettere å komme seg videre etter det. Det krever sin mann/kvinne å gå med hevet hodet etterpå. Samtidig fikk jeg bevist for meg selv hvor langt jeg var villig til å gå for kjærligheten. Man lærer av feil. Man lærer av desperate handlinger. Bedre at disse desperate handlingene rettes mot en man allerede har tapt, enn at de rettes mot en framtidig ny kjæreste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme her, jeg spilte også sanger til eksen min (som dumpet meg). Jeg var ufrivillig desperat og han sa klart ifra at han fant min oppførsel masete- flere ganger! Men det stoppet ikke meg fra å spille sanger av på telefonsvareren hans, oppsøke ham på jobb, legge igjen masse beskjeder osv.

Nå i ettertid blir jeg flau over at jeg kunne gjøre noe slikt. Men kjærlighete er merkelige saker som får oss til å gjøre slike ting. Og det at jeg har vært så på tupaa etter en person, det kan man da ikke være flau over!! Når de blir HANS tur til å bli dumpet og da får han selv se hvor "gøy" det er..

Skrevet

det var en grunn til at hun gjorde det slutt - tipper at det ikke var det at du ikke sang

Gjest Anonymous
Skrevet

..spar deg.. hun vil ikke ha deg mer..

du gjør det bare værre. tro meg! been there, done that!

Gjest Anonymous
Skrevet

dere får bare si hva dere vil.jeg har et håp om at det er noe igjen i hjertet hennes som vil på nytt..

hvis ikke, okei, da lever jeg med det. men jeg vil ha henne tilbake.

hun har ikke gitt meg noe grunn til at hun gjort det slutt egentlig, hun bare hadde ikke de samme følelsene lengre. hva er det??sammen to år, så plutselig på en uke elsker hun meg ikke lengre?

jeg tror/håper det er forbigående jeg.

Gjest ikke innlogget Sissi
Skrevet

Du må gjerne både tro og håpe, men sannsynligheten for at følelsene har endret seg på en uke er rimelig små. Du skriver at dere har vært sammen i to år - og iflg. deg har alt vært fryd og gammen. HUN trenger jo ikke å ha følt det sånn.... Hun kan jo lenge ha tenkt og vurdert om hun ønsket å fortsette forholdet, for så å innse at følelsene ikke er der lenger.

Jeg syns ikke det er noe rart at hun ikke nødvendigvis har diskutert det med deg. Det er alltid vanskelig å diskutere tvil over forholdet med partneren - rett og slett fordi da blir ens egne små spørsmålstegn plutselig veldig store og alvorlige.

Men - du må gjøre det du må - men dog respektere at hun ikke vil mer.

Gjest Anonymous
Skrevet

vi har hatt litt opp og ned den siste tiden før det ble slutt.en måned omtrent.

jeg vet det er endel som kunne blitt gjort annerledes, det vet hun også. men hun bare sa at hun ikke hadde de samme følelsene lengre og at hun har blit let tirritert på meg den senere tid.

det kan skyldes masse, men jeg gidder ikke tenke over detalj for detalj.

jeg tror kanskje hun ville føle seg litt fri, slik som alle veninnene hennes er som er ute og fester hver helg og onsdag. jeg har kanskje holdt henne tilbake endel, og ikke gitt henne den fridtiden hun kanskje ville ha. spesielt den siste måneden omtrent, for da jobbet jeg som f dag ut og dag inn og når jeg var sammen med henne var jeg sliten og lei, og hun var også sliten og lei pga skole++..så ble det ekstra mye oppå alt når jeg kom og "plaget" henne når hun egentlig trengte hvile..

i alle fall, jeg håper kanskje hun finner ut etter en måned eller to at hun angrer når hun har fått "levd livet" litt. kanskje hun finner ut at det var bare irritasjon pga mye stress og slit og mas akkurat i den perioden, og at hun vil pøve på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...