AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er høyere enn kjæresten, men synes likevel han er verdens beste gutt Flere i samme situasjon? Anonymous poster hash: c3e42...192 2
PaperFlower Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Tja, jeg og kjæresten min er egentlig like høye, men pga jeg har en litt bedre holdning enn han virker jeg som oftest høyest. Kanskje 1-2 cm høyere? Plager meg ikke så mye egentlig. Eneste som er litt kjedelig er at jeg ikke får lov av han å bruke høye hæler, men kan forstå hans situasjon. (Samt at jeg er i all hemmelighet litt glad da høye hæler er tortur for føttene mine uansett. Converse FTW!)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Får du ikke lov av han? Anonymous poster hash: c3e42...192 2
PaperFlower Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Eller, han sitter ikke å truer med å drepe meg eller noe sånt altså. Men han sier han ikke ønsker at jeg går i høye hæler, da jeg blir mye høyere enn han. (Vi er begge to relativt korte, 165 cm) Han er litt selvbevisst på høyden sin, og når han ikke vil at jeg skal være høyere enn han så kan jeg jo forstå det, og har ingen problemer med å droppe hælene da. Jeg kan jo bruke høye hæler om jeg skal ut noe sted alene, men om det er meg og ham som skal på kino eller noe sånt så vil jeg ikke bruke høye hæler. Det er helt i orden for meg, iallefall! Endret 9. februar 2014 av PaperFlower
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er også høyere enn kjæresten min. Jeg syns det var en litt dealbreaker i begynnelsen, men nå tenker jeg overhode ikke på det lenger. Han har alltid syns det har vært okei :D jeg syns han er helt perfekt. Jeg er vel 179 og han er vel rundt 174 elns. Anonymous poster hash: f519d...799 1
Gjest Soley Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er høyere enn kjæresten, men synes likevel han er verdens beste gutt Flere i samme situasjon? Anonymous poster hash: c3e42...192 Digger at du ikke bryr deg heller! Så lenge du føler at han er verdens beste gutt for deg så ikke bry deg om hva andre sier! Jeg personlig synes det er litt sexy at jenta er høyere en gutten haha =)
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jeg personlig synes det er litt sexy at jenta er høyere en gutten haha =) Helg enig, og det synes han også :D Anonymous poster hash: c3e42...192
problemdama20 Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er også høyere enn kjæresten, jeg er vell 1.85 mens han er 1.79! Dette har aldri vært noe problem for meg, jeg tenker aldri over at han er mindre enn meg, så lenge jeg er lykkelig med han så er det som telles
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Enig! Anonymous poster hash: c3e42...192
Petalouda Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde aldri vært sammen med en som er lavere enn meg. Jeg trenger følelsen av å drukne i en stor manns armer, og det hadde jeg ikke fått dersom kjæresten var mindre enn meg. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde aldri vært sammen med en som er lavere enn meg. Jeg trenger følelsen av å drukne i en stor manns armer, og det hadde jeg ikke fått dersom kjæresten var mindre enn meg. Kjæresten min er noen cm kortere enn meg, men jeg drukner definitivt i armene hans likevel, siden jeg er spinkel, mens han er kraftig og full av muskler. Høyden spiller ingen rolle. Anonymous poster hash: 1dcec...bc9
Ferny Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Digger at du ikke bryr deg heller! Så lenge du føler at han er verdens beste gutt for deg så ikke bry deg om hva andre sier! Jeg personlig synes det er litt sexy at jenta er høyere en gutten haha =) Det synes jeg også. Hvis jeg ser bilder av kjendispar i media eller noe, og damen er høyere, så tenker jeg at det ser veldig flott ut. Vet ikke hvorfor, men det har mulignes sammenheng med at paret utstråler selvsikkerhet på bakgrunn av høydeforskjellen. De bryter liksom en norm med hevet hode. I like it! 1
Wonders Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Min er høyere. Om han var lavere hadde det vært like greit. Jeg kjenner flere som er lave og der går mange kvinner glipp av en kjernekar asså, om de bare ser høydeforskjellen. Endret 20. februar 2014 av Wonders
Petalouda Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Kjæresten min er noen cm kortere enn meg, men jeg drukner definitivt i armene hans likevel, siden jeg er spinkel, mens han er kraftig og full av muskler. Høyden spiller ingen rolle. Anonymous poster hash: 1dcec...bc9 for deg spiller det ingen rolle, for meg spiller det stor rolle.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 Kjæresten min er noen cm kortere enn meg, men jeg drukner definitivt i armene hans likevel, siden jeg er spinkel, mens han er kraftig og full av muskler. Høyden spiller ingen rolle. Anonymous poster hash: 1dcec...bc9 Jeg kan også drukne i armene til kjæresten min selvom han er lavere enn meg. Han er mye "større" enn meg selv om jeg er høyere. Føler meg trygg med han jeg <3 Anonymous poster hash: f519d...799
MilleVanille Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde aldri vært sammen med en som er lavere enn meg. Jeg trenger følelsen av å drukne i en stor manns armer, og det hadde jeg ikke fått dersom kjæresten var mindre enn meg. Samme her.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Det er veldig fint å lese om at det finnes damer som ikke bryr seg om dette! Jeg har møtt en kjempebra gutt men han er kanskje 3-5 cm lavere enn meg. Og det plager meg. Føler meg litt overfladisk for han er virkelig bra, men jeg klarer ikke venne meg til at han er lavere enn meg. Hvis jeg har på høye hæler rekker han meg til puppene. Så nå må jeg ha den kjipe samtalen Anonymous poster hash: 5cc43...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå