vix. Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Ja, hvorfor er du våken så tidlig/så sent en søndag? Er du en utpreget morgenfugl, er du på jobb, eller har du kanskje bare ikke lagt deg enda? Selv ligger jeg her søvnløs og tenker på alle mulig tenkelige ting fra A til Å. Alt fra hva som måtte befinne seg der ute i det evige verdensrommet, til hvordan det er å være en katt. Og, ja... og hvordan jeg skal klare å jobbe meg forbi den psykiske knekken jeg har pådratt meg, som har resultert i at jeg nærmest hverken har spist eller vært oppe av senga på en uke. - Nå var jeg brutalt ærlig, men pyttsann, ingen her inne som vet hvem jeg er uansett. Hva gjør du? Hilsen dynedyret
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Fordi jeg er ett evig A-menneske! Våkner både før mannen og barnet!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Jeg ble vekket av en telefon fra moren min klokka 05 om at posten min hadde endt opp hos henne, langt i gokk herfra og hun lurte på om hun skulle åpne den og lese for meg. Ja, så gjorde hun det da og spurte om hun skulle ta den med når hun skal på skiløp om en uke Jeg regner med hun ville åpne den fordi hun var nysgjerrig selv. Greit det Endret 9. februar 2014 av Evilposelos
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2014 Fordi jeg er ett evig A-menneske! Våkner både før mannen og barnet! Ah Jeg har selv perioder hvor jeg er super A-menneske, men de er som regel forbigående, hah. Men det er deilig så lenge de varer!
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Jeg ble vekket av en telefon fra moren min om at posten min hadde endt opp hos henne, langt i gokk herfra og hun lurte på om hun skulle åpne den og lese for meg. Ja, så gjorde hun det da og spurte om hun skulle ta den med når hun skal på skiløp om en uke Jeg regner med hun ville åpne den fordi hun var nysgjerrig selv. Greit det Haha, Jesus Kristiansen, mødre altså... Og det at posten din hadde havnet hos henne var avgjørende for menneskeheten at hun informerte deg om før klokken 06.00 en søndag morgen? Endret 9. februar 2014 av Vixy
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Ah Jeg har selv perioder hvor jeg er super A-menneske, men de er som regel forbigående, hah. Men det er deilig så lenge de varer! Jeg har vært slik hele livet. I går la jeg meg ca. 23.10 også, så det er jo ikke slik at jeg legger meg etter barne-tv heller.
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har vært slik hele livet. I går la jeg meg ca. 23.10 også, så det er jo ikke slik at jeg legger meg etter barne-tv heller. Må innrømme at jeg misunner deg litt. Det er egentlig lite som er så deilig som å våkne tidlig, opplagt og uthvilt, klar for å få det meste ut av dagen.
Gjest Kim Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Fordi jeg er syk. Feber og slimhoste gjør det ikke lett å sove. Endret 9. februar 2014 av Kim
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2014 Fordi jeg er syk. Feber og slimhoste gjør det ikke lett å sove. Uff, nei, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut. Håper du føler deg bedre fort som fy! God bedring
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Må innrømme at jeg misunner deg litt. Det er egentlig lite som er så deilig som å våkne tidlig, opplagt og uthvilt, klar for å få det meste ut av dagen. Sant det.
Pepperbiff Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Er egentlig halvveis B-menneske men må få med meg utfor med Aksel
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2014 Er egentlig halvveis B-menneske men må få med meg utfor med Aksel Haha, så søtt
Orbis Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Fordi jeg nettopp har kommet hjem fra jobb. Natta
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2014 Fordi jeg nettopp har kommet hjem fra jobb. Natta Sov godt
Longgone Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Baby ville opp nå og mannen er bortreist! :-)
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Baby ville opp nå og mannen er bortreist! :-) Ja, da har man jo ikke så mye valg Har faktisk selv en liten "baby" som ligger her og krever sitt akkurat nå. En pelskledd en på fire ben da, vel å merke. Koselig å ha noen å dulle med i de tidlige morgentimer. Endret 9. februar 2014 av Vixy
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 OL! Utfor for menn. Heia Kjetil og Aksel.
vix. Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 9. februar 2014 Må innrømme at jeg egentlig ikke er noen OL-entusiast, men jeg liker det positive engasjementet det hele fører med seg hos mange. Wohoo
Blådiamant Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Stilte vekkerklokka for å få med meg utfor og slopestyle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå