MadeleineH Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Hei. Jeg bare lurer på om det er sjans for at jeg er gravid? Vi har ønsket oss barn i noen år nå. Men ifølge samboeren min har det aldri vært det riktige tidspunkt for å få en liten i hus. Jeg er heeeeelt på andre siden. Så jeg håper etter hver gang vi har hatt sex. Så etter mye lesing og håping kan man vell si at jeg er gravid 24/7 365 dager Men nå i overigår fikk jeg brun utflod. Aldri skjedd meg. Bare sånn på slutten av mens. I går kveld stoppet det. Skal ha mens i dag. Men ingen tegn til det. Er av og på kvalm. Av og på sulten. Vell egentlig sulten hele tiden. Og veldig hetetokter vs fryser ihjel. Kan dette ha vært festeblødning? Jeg kan så klart vente å se om mens kommer før jeg sier noe her. Men det er ikke gøy å vente..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Bare en test kan si deg dessverre!Anonymous poster hash: 44403...4c3
Teeny Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 De gangene jeg trodde jeg var gravid var jeg ikke det og de gangene jeg ikke troode jeg var det var jeg det. Så bare en test vil vise dessverre...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Det er mer sannsynlig at du har spotting, altså småblødning i påvente av mens. Festeblødning skjer sånn omtrentlig en uke etter eggløsningen, altså lenge før mens. Eneste er hvis eggløsningen var mye senere denne syklusen. Graviditet kan også gi småblødninger senere enn festetidspunktet, men det har liten verdi i forhold til å gjette på graviditet eller ikke. Jeg stusser på at samboer vil vente og du håper og ser etter tegn. Bruker dere prevensjon eller ikke? Hetetokter versus frys i hjel kan være tegn på temperatursvingninger i forbindelse med at det er infeksjon på gang. Sulten hele tiden er PMS i min verden. Forventet mens i dag betyr at du sannsynlig vil få riktig svar på gravitest i morgen. Anonymous poster hash: a778d...390
MadeleineH Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2014 Tusen takk for svar =) Ja er vell kanskje spotting men har aldri hatt det før. Venter å ser om det kommer mens før jeg tar noe test Vi bruker ingen prevensjon men han trekker seg ut før han kommer... Han er vell mer på, skjer det så skjer det, men prøver ikke.. "/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå