Gjest nyskjerrig :) Skrevet 25. mai 2004 #1 Del Skrevet 25. mai 2004 Har lagt merke til at jeg har en god del lengere ben enn typen (altså, hoftekammen min er høyere enn hans), og jeg er ikke lengere i kroppen enn han ellers (tror vi er ca 170 begge, jeg er kanskje 2-3 cm høyere, men hoftekammen er 7-8 cm høyere), har damer generelt lenger ben i forhold til resten av kroppen enn det menn har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 25. mai 2004 #2 Del Skrevet 25. mai 2004 Nei det tror jeg ikke vi har. Det er nok genetisk betinget, ikke kjønnsmessig betinget. Jeg har sett menn med "ben opp til halsen" og kvinner med korte ben og lang rygg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. mai 2004 #3 Del Skrevet 25. mai 2004 Fra hvor måler man benlengden ... på innsiden fra skrittet og ned eller på utsiden fra hoftekammen og ned? Tror det er individuelt om man har lange ben eller ikke, uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mai 2004 #4 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har ihvertfall korte bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå