AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Et nært familiemedlem provoserer til stadighet. Dette har jeg tatt opp med henne, men hun fortsetter som før. Å provosere er noe av det morsomste hun vet, men hun fortsetter å lage sur stemning. Vi må på en måte bare finne oss i at hun er sånn, for hun har ingen planer om å forandre seg selv. Det er flere som har sagt seg enig i at hennes oppførsel ikke er passende, og hun går oss på nervene. Nei, dette er ikke en fjorten år gammel jente, det er en voksen dame som jeg desverre må forholde meg til ganske ofte. Når jeg har latet som om jeg ikke har hørt henne, så provoserer hun bare enda mer. Så kjære KG-medlemmer, hvordan skal jeg forholde meg til henne? Og hva i svarte er det som feiler henne? Er så forbanna lei. Anonymous poster hash: c2ea3...032
Gjest BettyBoop Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Et nært familiemedlem provoserer til stadighet. Dette har jeg tatt opp med henne, men hun fortsetter som før. Å provosere er noe av det morsomste hun vet, men hun fortsetter å lage sur stemning. Vi må på en måte bare finne oss i at hun er sånn, for hun har ingen planer om å forandre seg selv. Det er flere som har sagt seg enig i at hennes oppførsel ikke er passende, og hun går oss på nervene. Nei, dette er ikke en fjorten år gammel jente, det er en voksen dame som jeg desverre må forholde meg til ganske ofte. Når jeg har latet som om jeg ikke har hørt henne, så provoserer hun bare enda mer. Så kjære KG-medlemmer, hvordan skal jeg forholde meg til henne? Og hva i svarte er det som feiler henne? Er så forbanna lei.Anonymous poster hash: c2ea3...032 du får prøve å provosere tilbake?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hver gang hun snakker, gå rett opp i trynet hennes og rop ut så høyt du kan: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!" Er hun barsnlig, så får man være barnslig tilbake. Anonymous poster hash: 8f999...50f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 du får prøve å provosere tilbake? Hva løser det......? Ts Anonymous poster hash: c2ea3...032 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Hva løser det......? TsAnonymous poster hash: c2ea3...032 kanskje det stopper kjeften hennes om du tar igjen med samme mynt
Erazor Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Et nært familiemedlem provoserer til stadighet. Dette har jeg tatt opp med henne, men hun fortsetter som før. Å provosere er noe av det morsomste hun vet, men hun fortsetter å lage sur stemning. Vi må på en måte bare finne oss i at hun er sånn, for hun har ingen planer om å forandre seg selv. Det er flere som har sagt seg enig i at hennes oppførsel ikke er passende, og hun går oss på nervene. Nei, dette er ikke en fjorten år gammel jente, det er en voksen dame som jeg desverre må forholde meg til ganske ofte. Når jeg har latet som om jeg ikke har hørt henne, så provoserer hun bare enda mer. Så kjære KG-medlemmer, hvordan skal jeg forholde meg til henne? Og hva i svarte er det som feiler henne? Er så forbanna lei. Anonymous poster hash: c2ea3...032 Hva slags provokasjoner er det snakk om? Det er mulig vedkommende mangler noen sosiale antenner og rett og slett ikke har forstått hvordan hun fremstår. Det er også mulig at dere ikke har klart å kommunisere det godt nok til henne at dere ikke aksepterer den type oppførsel. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 kanskje det stopper kjeften hennes om du tar igjen med samme mynt Har prøvd det et par ganger, det ender bare med at hun provoserer enda mer. Og at hun gjør narr av meg, på en måte som tilsier at det jeg sa ikke betyr noen ting for henne. Ts Anonymous poster hash: c2ea3...032
Gjest BettyBoop Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Har prøvd det et par ganger, det ender bare med at hun provoserer enda mer. Og at hun gjør narr av meg, på en måte som tilsier at det jeg sa ikke betyr noen ting for henne. TsAnonymous poster hash: c2ea3...032 da får du ta av silkehanskene og rett og slett brøle dra til helvete. Slike megger som deg vil jeg ikke lenger ha i mitt liv.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Hva slags provokasjoner er det snakk om? Det er mulig vedkommende mangler noen sosiale antenner og rett og slett ikke har forstått hvordan hun fremstår. Det er også mulig at dere ikke har klart å kommunisere det godt nok til henne at dere ikke aksepterer den type oppførsel. Det er den minste ting.. Hun er bare sånn på hjemmebane. På jobb er hun godt likt av alle. Ts Anonymous poster hash: c2ea3...032
Erazor Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Det er den minste ting.. Hun er bare sånn på hjemmebane. På jobb er hun godt likt av alle. Ts Anonymous poster hash: c2ea3...032 Svaret ditt ga dessverre ikke noe mer innsikt i hva slags type provokasjoner det er snakk om, og da er det vanskelig å komme med noen konkrete tilbakemeldinger. 3
Neket Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Du mater trollet med å la deg provosere. Jeg antar det er verbalt og ikke fysisk? Ignorer provokasjonene.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Svaret ditt ga dessverre ikke noe mer innsikt i hva slags type provokasjoner det er snakk om, og da er det vanskelig å komme med noen konkrete tilbakemeldinger. Ok, vel.. Måten hun provoserer på er at hun vet hva hun skal gjøre for å få oss i dårlig humør. Hun får en enorm glede av å se reaksjoner hos oss, som følge av provoseringen. Og om vi overser henne, så provoserer hun bare enda mer til hun får reaksjoner. Det er nesten umulig å ikke reagere på det hun gjør og sier, for hun vet akkurat hvilke knapper hun skal trykke på. Ts Anonymous poster hash: c2ea3...032
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Kutt henne ut en stund. Si at oppførselen hennes med å provosere med overlegg gjør at du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Om andre må/vil forholde seg til henne, dem om det, du trenger ikke det. Men jo flere som kaster seg på dette desto mer effektivt vil det være. Enkelte klarer bare ikke få få det inn på noen annen måte. Anonymous poster hash: 9b535...2eb
Ellevill Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 Skjønte ikke dette. Kan du komme med et konkret eksempel, TS? 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Et nært familiemedlem provoserer til stadighet. Dette har jeg tatt opp med henne, men hun fortsetter som før. Å provosere er noe av det morsomste hun vet, men hun fortsetter å lage sur stemning. Vi må på en måte bare finne oss i at hun er sånn, for hun har ingen planer om å forandre seg selv. Det er flere som har sagt seg enig i at hennes oppførsel ikke er passende, og hun går oss på nervene. Nei, dette er ikke en fjorten år gammel jente, det er en voksen dame som jeg desverre må forholde meg til ganske ofte. Når jeg har latet som om jeg ikke har hørt henne, så provoserer hun bare enda mer. Så kjære KG-medlemmer, hvordan skal jeg forholde meg til henne? Og hva i svarte er det som feiler henne? Er så forbanna lei. Anonymous poster hash: c2ea3...032 Gud bedre.... Hva er det du blir så skrekkelig provosert av? Å påstå at alle andre mener det samme er vanligvis en billig unnskyldning som tyder på at det forekommer baksnakking som medfører at "alle" plutselig er enige. Anonymous poster hash: ec664...35e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Det er den minste ting.. Hun er bare sånn på hjemmebane. På jobb er hun godt likt av alle. Ts Anonymous poster hash: c2ea3...032 Snakker du om mor eller svigermor kanskje . Siden du snakker om å provosere på "hjemmebane". Anonymous poster hash: ec664...35e
Gjest Daenerys Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå