Gå til innhold

Evig singel fordi jeg bare møter feil menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kanskje vært uheldig, men jeg tror jeg blir evig singel fordi jeg bare møter feil menn ...

Jeg har ikke møtt så mange menn, men de gangene jeg har kommet i kontakt med menn er det menn som skremmer meg, kontrollerer meg, ønsker å utnytte meg, og som kanskje er litt nedlatende og tråkker på meg?

Jeg avviser de iallfall ganske raskt siden jeg ikke orker at de skal holde på sånn med meg. Føler jeg blir psyket helt ned hver gang ...

Hvorfor er jeg så uheldig hele tiden?

I det siste er det to menn som har tatt kontakt med meg. Han ene er jeg litt redd, og han andre virket grei men han er mye lavere enn meg, og jeg føler ingen tiltrekning utover vennskap. Da jeg avviste han, ble han irritert, og jeg syns det var ekkelt...

Hadde jeg blitt sammen med denne lave mannen føler jeg at jeg hadde most han siden jeg er 2 hoder høyere og mye større enn han...

Tidligere har det vært en rusmisbruker, og en middelaldrende trailersjåfør som virket tvilsom, iallfall på meg som var så mye yngre enn han,

så er det noen yngre som bare ville ha seg tror jeg ...

En gang var det en festglad fyr, som jeg faktisk likte, men han ønsket hele tiden pene, blonde damer, og jeg er jo hverken pen eller blond, så det ble ikke noe mer...

Jeg har aldri møtt noen som jeg faktisk føler meg vel med?

Jeg vil bare si at jeg ikke har drevet å hatt sex med alle disse, bortsett fra denne festglade fyren som jeg faktisk likte og var litt forelska i.

Men han syns jeg var grei å ha til han fant drømmedama si .. jeg ønsker vel bare at noen skulle elske meg så jeg tok det jeg fikk av han da ...

Føler meg helt forferdelig, egentlig ... jeg er slank og eller normal, tror jeg ..

Føler jeg har så dårlig selvfølelse for tiden, siden jeg har bikket 30 og alt.

Hva er galt med meg?

Anonymous poster hash: 9da79...f6e
Videoannonse
Annonse
Gjest Ironically me
Skrevet

Det er vanskelig å gi noe råd, og av frykt for å bli mistolket....

Jeg har hatt en tendens til å styre mot kontrollerende kvinner. Noe av dette kan jeg sikkert spore til hendelser i barndom etc.

Ønsker i utgangspunktet kvalifisert motstand fra en kvinne, men har endt opp med å bli kontrollert og nesten mistet meg selv.

Nok om det..

Hvorfor er du uheldig? Hva er galt med deg?

- ingenting, selvfølgelig!

Du kan ikke gjøre noe som helst med de mennene du møter. De er som de er. De kan endre enkelte mønstre og vaner med seg selv hvis de vil, men høyde og andre vitale ... mål, er det vanskelig å gjøre noe med!

Det du kan jobbe med er dine sosiale mønstre. Hvorfor dukker de og de mennene opp akkurat foran deg? Det har faktisk mer å gjøre med deg, enn de.

Prøv å definer deg selv, og skriv, eller se for deg selv en kort liste over egenskaper i en partner.

Ting du kan leve med er vel så viktige som "drømme" egenskaper! Tenk deg at en parter vil ha en liknende liste om deg.

Vet ikke hva mer jeg kan si. Å definere seg og ha en stabil selvfølelse er viktig, om du skal ta en tur på jakt!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er galt med meg?

Du ser etter feil ting når du leter etter en partner. Hvor mye han sier at han liker deg, sier ingenting om at dere vil ha det fint sammen. Bli bevisst på hva du ser etter i en mann og let etter en slik mann.

Endret av Nettinettet
Skrevet

Jeg har kanskje vært uheldig, men jeg tror jeg blir evig singel fordi jeg bare møter feil menn ...

Jeg har ikke møtt så mange menn, men de gangene jeg har kommet i kontakt med menn er det menn som skremmer meg, kontrollerer meg, ønsker å utnytte meg, og som kanskje er litt nedlatende og tråkker på meg?

Jeg avviser de iallfall ganske raskt siden jeg ikke orker at de skal holde på sånn med meg. Føler jeg blir psyket helt ned hver gang ...

Hvorfor er jeg så uheldig hele tiden?

I det siste er det to menn som har tatt kontakt med meg. Han ene er jeg litt redd, og han andre virket grei men han er mye lavere enn meg, og jeg føler ingen tiltrekning utover vennskap. Da jeg avviste han, ble han irritert, og jeg syns det var ekkelt...

Hadde jeg blitt sammen med denne lave mannen føler jeg at jeg hadde most han siden jeg er 2 hoder høyere og mye større enn han...

Tidligere har det vært en rusmisbruker, og en middelaldrende trailersjåfør som virket tvilsom, iallfall på meg som var så mye yngre enn han,

så er det noen yngre som bare ville ha seg tror jeg ...

En gang var det en festglad fyr, som jeg faktisk likte, men han ønsket hele tiden pene, blonde damer, og jeg er jo hverken pen eller blond, så det ble ikke noe mer...

Jeg har aldri møtt noen som jeg faktisk føler meg vel med?

Jeg vil bare si at jeg ikke har drevet å hatt sex med alle disse, bortsett fra denne festglade fyren som jeg faktisk likte og var litt forelska i.

Men han syns jeg var grei å ha til han fant drømmedama si .. jeg ønsker vel bare at noen skulle elske meg så jeg tok det jeg fikk av han da ...

Føler meg helt forferdelig, egentlig ... jeg er slank og eller normal, tror jeg ..

Føler jeg har så dårlig selvfølelse for tiden, siden jeg har bikket 30 og alt.

Hva er galt med meg?

Du leter etter grunner for at foroldet ike skal fungere. For hver gang det skjærer seg går din profeti i oppfyllelse. Med andre ord styrer du inn på at forholdet skal bli ødelegt. Du leter etter feil, de kontollerer og alt det andre du skrev. Hvis du fortsetter slik er det best å være singel, du må gi og ta i et forhold og du må slutte å bestemme hvordan han skal være. Det er ikke han som kontollerer deg, men motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...