Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg holder på med en gutt nå.. men han er 20 år, og jeg er 22 år.. er dette rart? vet at de fleste her inne kommer til å svare "to år er ingenting osv..", det er de alle vennene sier til meg og. men jeg klarer ikke å slå det problemet fra meg, for i mine øyne er det litt rart at gutten er yngre enn jenta. men likevel har vi det koselig sammen da. noen som har erfaringer, eller er i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 3af8c...e14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud..... er du seriøs?

Anonymous poster hash: 13fc1...26c
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei!

Jeg holder på med en gutt nå.. men han er 20 år, og jeg er 22 år.. er dette rart? vet at de fleste her inne kommer til å svare "to år er ingenting osv..", det er de alle vennene sier til meg og. men jeg klarer ikke å slå det problemet fra meg, for i mine øyne er det litt rart at gutten er yngre enn jenta. men likevel har vi det koselig sammen da. noen som har erfaringer, eller er i samme situasjon?

Yepp.

8 og 10 år.

Neste spørsmål takk.

• Liker 4
Skrevet

Søsteren min er 19. Hun er sammen med en på 17. Di har vært sammen i nesten 3 år og di har fått det til å fungere helt fint!:) er ingenting rart med dette så lenge kjærligheten ligger til grunne samt at dere ikke bryr dere om hva andre måtte mene :)

Anonymous poster hash: d5d1e...387

Skrevet

Faren er jo at han er langt mer umoden enn deg. Jenter modnes raskere enn gutter. I tillegg er du to år eldre. Dersom han er voksen for alderen så go for it! Men det er jo et kjent fenomen at man blir kjent med de umodne og barnslige sidene med tiden.. Da er det too late, og DA tror jeg man vil merke aldersforskjellen ass.

Skrevet

Hæ? Du tuller nå?

Hvorfor skal du bry deg om alder? Så lenge han ikke oppfører seg som en unge og er litt mer voksen så ser jeg ikke noe problem i det.

Selv personlig liker jeg at jenta er eldre enn meg. :)

• Liker 2
Skrevet

Kan nevne at min type er 21 og jeg er 22. Jeg var helt i skyene over å ha funnet meg en så moden og voksen mann for alderen, men nå, to år senere. FY FAEN for en barnslig dritt han kan være. Skikkelig umoden fjertunge. Som spiller dataspill og kjører silent treatment eller bare går om han er muggen.

• Liker 1
Skrevet

Faren er jo at han er langt mer umoden enn deg. Jenter modnes raskere enn gutter. I tillegg er du to år eldre. Dersom han er voksen for alderen så go for it! Men det er jo et kjent fenomen at man blir kjent med de umodne og barnslige sidene med tiden.. Da er det too late, og DA tror jeg man vil merke aldersforskjellen ass.

Jeg er kanskje litt barnslig for alderen, og han virker veldig voksen for alderen. så tror vi er ganske jevne på området..

glad for at jeg skrev her nå, for nå er jeg enda mer gira på at det er han jeg vil ha!! :) TS

Skrevet

Søsteren min er 19. Hun er sammen med en på 17. Di har vært sammen i nesten 3 år og di har fått det til å fungere helt fint! :) er ingenting rart med dette så lenge kjærligheten ligger til grunne samt at dere ikke bryr dere om hva andre måtte mene :)

Anonymous poster hash: d5d1e...387

Straffelovens § 196, hosthark. Det er ikke rart nå, men det var rart da de ble sammen. Tenk å gå på 1. videregående og være sammen med en i 9. klasse, herregud. Det er en stor forskjell på det og 20/22.

Anonymous poster hash: f17b8...561

• Liker 2
Skrevet

Samboeren min er 20 og jeg er 24. Ikke noe problem siden han er overraskende moden. møtt mange 20åringer som som virker til å være 6år i hodet, 27åringer også forsåvidt. Se heller på personligheten og ikke fødselsattesten.

Anonymous poster hash: ef0ca...63a

• Liker 1
Skrevet

Ingen problem!!! :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kan nevne at min type er 21 og jeg er 22. Jeg var helt i skyene over å ha funnet meg en så moden og voksen mann for alderen, men nå, to år senere. FY FAEN for en barnslig dritt han kan være. Skikkelig umoden fjertunge. Som spiller dataspill og kjører silent treatment eller bare går om han er muggen.

Men det betyr jo ikke at det er regelen for hvordan forhold med denne "motsatte" aldersforskjellen er.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja, det er så utrolig merkelig ass!!

Skrevet

Så lenge dere to har det bra og fungerer godt sammen, er det alt som betyr noe.

Skrevet

Jeg liker at dama er litt eldre enn meg. 6-8 år er da bare fint :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...