Gå til innhold

Vil bare ha et svar! (fra han)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ut til å miste min store kjærlighet, han er min første og eneste, og jeg har fortsatt sterke følelser for han. Men jeg har vært syk veldig lenge og har ikke kunne vært i noe forhold og han har ventet tålmodig i flere år. Jeg har stresset noe voldsomt for å bli frisk men har bare gravd meg ned dypere. Vi hadde en diskusjon i fjor sommer, men jeg var for syk til å håndtere det da og vi har ikke hatt kontakt siden.

Sendte en melding og prøvde å ringe for snart fire uker siden, men han har ikke svart! Jeg har grått mer de siste ukene enn jeg trodde var mulig. Har ikke villet mase og virke påtrengende. Men nå kjenner jeg at jeg bare vil ha et svar fra han, samme hva det måtte være! Svarer han ikke fordi han er sur? Eller er han bare likegyldig? Jeg kverner rundt på dette hele døgnet og får aldri fred. Skjønner jo at han ikke kan vente i all evighet heller, men jeg har bare lyst å skvære opp og bli venner i det minste, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem.

Jeg har alltid ment at -ikke et svar er også et svar. Men hva om han ikke fikk meldingen? hva om han ikke så at jeg har ringt?

Hva skal jeg gjøre? Jeg synes at etter å ha kjent han i nesten et helt liv at jeg fortjener et svar, det mener jeg virkelig! Vi var ungdomskjærester, og vært venner siden, selv om han ville mer. Jeg blir iallefall ikke friskere av dette mentale og følelsesmessige torturen dette er. Jeg vil bare ha et svar slik at jeg kan starte sorgprosessen og komme meg videre, men han hindrer meg føler jeg. Koster han bare 30 sek å sende en melding.

Igjen, er det noen som har et godt råd?

Anonymous poster hash: c377c...a43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en ny melding, og får du da ikke noe svar på den heller så må du bare regne med at han ikke er interessert.

• Liker 1
Skrevet

Send en ny melding, og får du da ikke noe svar på den heller så må du bare regne med at han ikke er interessert.

Ja har tenkt på det, men jeg har jo forsåvidt både ring og sendt melding med noen dagers mellomrom. Burde jeg gi en kort grei beskjed eller virkelig fortelle hva jeg føler helt og holdent (for min egen del mest)?

Skrevet

Ja har tenkt på det, men jeg har jo forsåvidt både ring og sendt melding med noen dagers mellomrom. Burde jeg gi en kort grei beskjed eller virkelig fortelle hva jeg føler helt og holdent (for min egen del mest)?

Jeg kan ikke se at du har noe å tape på å fortelle hva du føler, men du risikerer jo da selvfølgelig å ikke få noe svar, eller å få et svar der han sier rett ut at han ikke er interessert. Det må du jo da være forberedt på.

Skrevet

Han har nok gitt opp og gått videre med livet sitt.

Skrevet

Jeg kan ikke se at du har noe å tape på å fortelle hva du føler, men du risikerer jo da selvfølgelig å ikke få noe svar, eller å få et svar der han sier rett ut at han ikke er interessert. Det må du jo da være forberedt på.

Forteller jeg hva jeg har på hjertet og han ikke er interessert noe mer, risikerer jeg egentlig ikke så mye. For da er det jo over uansett. Men jeg er vel egentlig forberedt på å ikke få svar, men da får jeg iallefall lettet hjertet for min egen del, slik at jeg kan komme meg videre. Og svarer han negativt har jeg i det minste fått et svar, og slipper å gå å håpe og lure noe mer. Tror det må bli sånn. Takk for svar.

Skrevet

Ja har tenkt på det, men jeg har jo forsåvidt både ring og sendt melding med noen dagers mellomrom. Burde jeg gi en kort grei beskjed eller virkelig fortelle hva jeg føler helt og holdent (for min egen del mest)? Anonymous poster hash: c377c...a43

Da har han nok bare latt være å svare. Man lurer ofte på om han ikke fikk meldingen, men hvor ofte skjer det egentlig, at meldinger ikke kommer frwm (i tillegg til tapt anrop)? Det er ikke ofte.

En annen ting er at det er dårlig gjort av han å ikke svare. Umodent og unnvikende. Han burde kunne si at han ikke er interessert, sånn at du kan få noe å forholde deg til. Men dessverre er det mange som oppfører seg sånn som han. Feignt.

Håper du klarer å gå videre. Flere meldinger og telefoner vil bare gå på selvrespekten løs.

Anonymous poster hash: 9d5a3...7a1

Skrevet

Men du kan jo bare fortelle han hvordan du føler, om det hjelper deg å gå videre...

Skrevet

Forteller jeg hva jeg har på hjertet og han ikke er interessert noe mer, risikerer jeg egentlig ikke så mye. For da er det jo over uansett. Men jeg er vel egentlig forberedt på å ikke få svar, men da får jeg iallefall lettet hjertet for min egen del, slik at jeg kan komme meg videre. Og svarer han negativt har jeg i det minste fått et svar, og slipper å gå å håpe og lure noe mer. Tror det må bli sånn. Takk for svar.

Høres fornuftig ut for meg. Lykke til!

Skrevet

Da har han nok bare latt være å svare. Man lurer ofte på om han ikke fikk meldingen, men hvor ofte skjer det egentlig, at meldinger ikke kommer frwm (i tillegg til tapt anrop)? Det er ikke ofte.

En annen ting er at det er dårlig gjort av han å ikke svare. Umodent og unnvikende. Han burde kunne si at han ikke er interessert, sånn at du kan få noe å forholde deg til. Men dessverre er det mange som oppfører seg sånn som han. Feignt.

Håper du klarer å gå videre. Flere meldinger og telefoner vil bare gå på selvrespekten løs.

Takk for svar. Det jeg lurer på er om han kan være såret og lei seg, og dermed ikke svarer. Og at han fortsatt har følelser. Bare noen tanker selvfølgelig. Hadde dette vært en jeg bare hadde hatt kontakt med en kort stund hadde jeg gått videre for lenge siden. Men vi vokste opp sammen og han har vært en stor del av livet mitt, vi er i 30-årene nå. Så dette tar jeg ikke lett på.

ts

Men du kan jo bare fortelle han hvordan du føler, om det hjelper deg å gå videre...

Det hadde hjulpet meg veldig iallefall.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...