Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du nettopp hadde født ditt første barn og får vite at din mor er gravid?

Anonymous poster hash: 0fc43...d60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott det da, da blir moren din uansett sittende mye hjemme med ungen. Enklere tilgang på barnevakt og arbeidsdeling, dobbelt opp sett med foreldre for begge ungene? :P

Couldn't be better.

Anonymous poster hash: 69b0c...676
  • Liker 1
Skrevet

Så lenge det ikke er snakk om samme barnefar så er vel alt greit ? :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Hadde vært helt greit for meg :P

Anonymous poster hash: fc673...92f
Skrevet

Hadde blitt overrasket og tenkt at det kanskje er litt vel seint i livet. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har akkurat blitt mor i en alder av 41. Min mor er 62 så jeg ville nok stusset litt, men jeg er ikke i tvil om at hun ville fikset det helt fint. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Flott det da, da blir moren din uansett sittende mye hjemme med ungen. Enklere tilgang på barnevakt og arbeidsdeling, dobbelt opp sett med foreldre for begge ungene? :P

Couldn't be better.

Anonymous poster hash: 69b0c...676

Om jeg fortsatt hadde bodd der jeg kommer fra, hadde det vært en fin ordning, ja. Haha.

Syntes foreløbig det er litt sært.

Så lenge det ikke er snakk om samme barnefar så er vel alt greit ? :fnise:

Hahaha, ja, det skulle jammen meg tatt seg ut :laugh:

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg aldri har hørt om slike ''tilfeller'', bortsett fra på tv da, og ikke vet helt hvordan jeg skal reagere. Har ihvertfall sagt ifra at mitt barn IKKE kommer til å kalle min fremtidige søster/bror for tante/onkel :P

Skrevet

Så hyggelig, gratulerer!

- eller ville det være best å fordømme det, mener du?

Skrevet

Jeg har akkurat blitt mor i en alder av 41. Min mor er 62 så jeg ville nok stusset litt, men jeg er ikke i tvil om at hun ville fikset det helt fint. :ler:

Joda, tviler ikke på at hun fikser det :) Jeg er vel bare litt redd for at ungen min kanskje ikke får en ''ordentlig'' bestemor..

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig, gratulerer!

- eller ville det være best å fordømme det, mener du?

Nei, så absolutt ikke! Men om hun planla det kunne hun kanskje ha ventet et halvt år. Dømmingen får de trangsynte folkene på bygda hun bor i ta seg av, for det var en av grunnene til at jeg flyttet derifra.

Skrevet

Min mor, søster og tante fikk faktisk barn alle sammen samme året, samme måneden:P ikke noe stress det.

Skrevet

Joda, tviler ikke på at hun fikser det :) Jeg er vel bare litt redd for at ungen min kanskje ikke får en ''ordentlig'' bestemor..

Alt handler ikke om deg og ditt :)

Hun kan nok være en flott bestemor selv med egne små barn, men hun må få lov til å sette sitt barn først.

Ellers så vil jeg vel bare si gratulerer til dere begge!

Anonymous poster hash: 2eba9...b17

• Liker 3
Skrevet

Min søster fikk sitt første barn da mamma var 40, så dersom mamma hadde fått barn som 41åring ville det blitt sånn som i TS sitt tilfelle.

Skrevet

Nei, så absolutt ikke! Men om hun planla det kunne hun kanskje ha ventet et halvt år. Dømmingen får de trangsynte folkene på bygda hun bor i ta seg av, for det var en av grunnene til at jeg flyttet derifra.

Hvis man er gammel nok til å bli bestemor og samtidig planlegger å få barn, så tar man de sjansene man får. Da kan man ikke vente et halvt år. Det kan være for sent.

Skrevet

Jeg hadde begynt å lure på hva det da egentlig var som feilte mamma da hun var i overgangsalderen for 15 år siden!:ler:

Skrevet

Om jeg fortsatt hadde bodd der jeg kommer fra, hadde det vært en fin ordning, ja. Haha.

Syntes foreløbig det er litt sært.

Hahaha, ja, det skulle jammen meg tatt seg ut :laugh:

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg aldri har hørt om slike ''tilfeller'', bortsett fra på tv da, og ikke vet helt hvordan jeg skal reagere. Har ihvertfall sagt ifra at mitt barn IKKE kommer til å kalle min fremtidige søster/bror for tante/onkel :P

hvorfor ikke? :klo:

Anonymous poster hash: fc673...92f

Skrevet

Jeg hadde virkelig begynt å lure da jeg er eldst av oss, og jeg vet at mitt yngste søsken ikke var planlagt.

Anonymous poster hash: 760be...7f5
Skrevet

Jeg hadde virkelig begynt å lure da jeg er eldst av oss, og jeg vet at mitt yngste søsken ikke var planlagt.

eldst av meg og mine søsken selvsagt.

Skrevet

Jeg vet om ei som ble gravid som 14 åring, med stebroren sin (på 18 år, han gikk i klassen min)! Moren var også gravid, med stefaren.. Altså, stebror ble bade far, filleonkel og storebror og stefar ble både bestefar og pappa. De fikk barn med en mnd eller to i mellom. Det hele var helt forferdelig og hele familien slet med det. Vi bor på et lite sted, så det ble mye snakk og rykter..

Vet ikke hva jeg selv ville synes om det, men det slipper jeg å tenke på. Tviler på at mamma kommer med den nyheten, når jeg får barn en gang. :)

Anonymous poster hash: 80a03...649
Skrevet

Hadde syntes det var veldig rart at det gikk an når hun er 65 år...

Anonymous poster hash: eeb8d...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...