AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har aldri i hele mitt liv hatt en kjæreste. Aldri har jeg opplevd at noen er interessert i meg, eller vist interesse... Når jeg ser par som har noe spesielt sammen, lurer jeg veldig på hvordan det føles... Er ikke dette rart når jeg nå går inn i mitt 33.år? Eneste jeg har opplevd er at menn flest ikke liker meg, og de eneste som prøver seg er veldig ustabile psykisk og/eller virker rusa, eller de virker som drittsekker som tror de lett kan utnytte meg, og gjør meg redd...Anonymous poster hash: ac872...2d9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Det jeg merker veldig sterkt er liksom at menn ikke liker meg? At de ikke liker utseendet mitt og væremåten min? De blir så sure og irriterte når jeg er tilstede, men de er veldig hyggelig mot venninnene mine. Noen av venninnene mine har også kjærester som ikke liker meg...Anonymous poster hash: 9cb11...5f6
Gjest Halvor Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Høres kjent ut. Jeg tror dette handler mest om hvordan du oppfører deg og føler deg. Det er ofte en selvoppfyllende tankegang, der du oppfører deg på en måte som får dem til å ikke ta kontakt, fordi du tenker at de ikke er interessert eller er "irriterte" på deg. Oppførselen din, selv om du ikke merker det selv, vil da virke på en måte som dytter dem fra deg, og så er liksom tanke 1, verifisert. Det samme gjelder folk med sosial angst. 1. De er redde for å prate med folk 2. De er unnvikende, får få venner fordi de er lite sosiale, de overtolker og misstolker. 3. Fører til at de ikke får gode sosiale relasjoner. 4. Verifiserer deres tanker, ergo skaper mer angst. 5. Så begynner sirkelen igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Høres kjent ut. Jeg tror dette handler mest om hvordan du oppfører deg og føler deg. Det er ofte en selvoppfyllende tankegang, der du oppfører deg på en måte som får dem til å ikke ta kontakt, fordi du tenker at de ikke er interessert eller er "irriterte" på deg. Oppførselen din, selv om du ikke merker det selv, vil da virke på en måte som dytter dem fra deg, og så er liksom tanke 1, verifisert. Det samme gjelder folk med sosial angst. 1. De er redde for å prate med folk 2. De er unnvikende, får få venner fordi de er lite sosiale, de overtolker og misstolker. 3. Fører til at de ikke får gode sosiale relasjoner. 4. Verifiserer deres tanker, ergo skaper mer angst. 5. Så begynner sirkelen igjen. Spot on. Kjenner meg igjen i det du skriver. Er ikke ts forresten. Anonymous poster hash: 637b2...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå