Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv OppFinans direkte.

Ellers anbefaler jeg også Realfinans og Finaref.

Realfinans er vel oppkjøpt av Aconto, om jeg ikke hukser feil, og er samme opplegg som Lendo/Centum, med ca. samme krav.

Gjest Blondie65
Skrevet

Realfinans er vel oppkjøpt av Aconto, om jeg ikke hukser feil, og er samme opplegg som Lendo/Centum, med ca. samme krav.

Vel, har man for lite inntekt til å betjene lånet man ønsker så får man ikke lån. Da har man to muligheter: bite tennene sammen og betale ned noe av kredittkortgjeldem og prøve igjen eller øke inntekten.

Skrevet

Vel, har man for lite inntekt til å betjene lånet man ønsker så får man ikke lån. Da har man to muligheter: bite tennene sammen og betale ned noe av kredittkortgjeldem og prøve igjen eller øke inntekten.

Jepp. Poenget mitt var bare at bankene selv kanskje har mindre krav til størrelsen på lånet om man går til dem direkte, siden de da ikke må betale lånemegleren som mellomledd.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jepp. Poenget mitt var bare at bankene selv kanskje har mindre krav til størrelsen på lånet om man går til dem direkte, siden de da ikke må betale lånemegleren som mellomledd.

Det er absolutt verdt å prøve.

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Irrlys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

For oss som jobber i bankene som nevnes her er det morsomt å lese hvor mye rart dere får for dere, halvparten av det som skrives i trådene om forbrukslån er jo bare tull :fnise:

Anonymous poster hash: 4d599...124
Gjest Blondie65
Skrevet

For oss som jobber i bankene som nevnes her er det morsomt å lese hvor mye rart dere får for dere, halvparten av det som skrives i trådene om forbrukslån er jo bare tull :fnise:Anonymous poster hash: 4d599...124

Så fint. Siden jeg er interessert i å lære, hadde det vært fint med eksempler.

Skrevet

For oss som jobber i bankene som nevnes her er det morsomt å lese hvor mye rart dere får for dere, halvparten av det som skrives i trådene om forbrukslån er jo bare tull :fnise:

Det er bare å klare opp i uriktigheter om du har bedre informasjon. Det tror jeg alle synes hadde vært interessant.

Ellers er det vel slik at tråder om forbrukslån fort forpestes med folk som helst vil selge lån, snarere enn komme med oppriktige råd, jamfør opprenskningen fra admin over.

Skrevet

Og vi som vet at banker ikke driver med veldedighet, og som helst vil beholde pengene våre selv, tar gjerne råd fra bankansatte med en stor klype salt :fnise:

Men kredittgjeld eller refinansiering er vel bare spsm om hvilken bank du skal gi pengene dine til.

Ang refinansiering: http://pengebingen.blogspot.no/2012/10/refinansiering-er-det-egentlig-sa-lurt.html

Uten å legge en plan for hvordan å få orden på økonomien for å unngå kredittgjeld i fremtiden, så er refinansiering intet annet enn å flytte på gjelden. Det løser ingenting i seg selv. Problemet er ikke om renten er 25% eller 17%. Problemet er at man har handlet for penger man ikke har. DET problemet må løses.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...