Gå til innhold

Mann som sto bak OL ringene funnet drept

Alja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du googler The Daily Currant så ser du at denne "avisen" kanskje ikke er den mest troverdige kilden.

Så jeg tror og håper han lever fremdeles. :)

Anonymous poster hash: a920a...397

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket kildens sannhetsgehalt??

Anonymous poster hash: 75289...363
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg!

Er det mulig?

Noen dager før de olympiske leker , sa jeg til en kompis:lurer på hvor mange dødsfall Russlands OL kommer til å ha. Hadde aldri trodd at noe sånt førte til ett .

Skjønner egentlig ikke hvorfor et slikt land,får ha ol , eier jo ikke sportslig ånd dette folket. Ikke meninga å dra alle under en kam;)

Håper virkelig ikke det blir flere mord :(

Anonymous poster hash: 1e33c...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Har du lest artikkelen?Anonymous poster hash: 9f92f...fa6

Jeg har lest artikkelen. Tror du det er sannsynlig at han falt på et knivsett?

Nå er det jo fullt mulig at det er en sur kriminell som har lite sans for at Russland blir stilt i dårlig lys, men det er vel nesten like søkt som at han falt på knivsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest artikkelen ja, men om det er en sikker kilde er jeg mer skeptisk til. Har googlet the daily current nå og ser jo at det er en litt sånn fjaseopplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at Daily Current er en amerikansk satirisk nyhetsblogg.. (Google)

Anonymous poster hash: f6ba4...9a5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest artikkelen. Tror du det er sannsynlig at han falt på et knivsett?

Nå er det jo fullt mulig at det er en sur kriminell som har lite sans for at Russland blir stilt i dårlig lys, men det er vel nesten like søkt som at han falt på knivsettet.

Nei altså jeg la ganske fort merke til at den ikke var av det seriøse slaget, det var et spørsmål til TS

Anonymous poster hash: 9f92f...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kildekritikk, anyone? Ut over at dagens Russland er rimelig modernisert i forhold til Sovjet og at slikt i svært liten grad skjer lenger, ville det å ta livet av han vært ufattelig lite subtilt. Til og med russerne vet bedre enn å gjøre noe slikt, som garantert ville kverket russisk omdømme.

Endret av meh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, hvor lærte dere å lese?

"Daily Currant" Currant betyr som kjent bær, som i solbær og rips. Current refererer til nåtid og samtid, det som skjer, strømninger (i elv) for den slags skyld.

Ingen tenkte på å google mannen de intervjuet, den canadiske bobkjøreren? Guy Lafleur var aktiv fra 1971-1991

Under artikkelen er det linker til noen andre artikler, blant annet en om at Putin dreper en grizzlybjørn med bare hendene.

Det er mye å kritisere Russland og OL-arrangementet for, og jeg tviler ikke på at liv har gått tapt. Likevel må det gå an å være bittelitt kritisk når man leser.

Anonymous poster hash: e05f5...91f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg!

Er det mulig?

Noen dager før de olympiske leker , sa jeg til en kompis:lurer på hvor mange dødsfall Russlands OL kommer til å ha. Hadde aldri trodd at noe sånt førte til ett .

Skjønner egentlig ikke hvorfor et slikt land,får ha ol , eier jo ikke sportslig ånd dette folket. Ikke meninga å dra alle under en kam;)

Håper virkelig ikke det blir flere mord :(

Anonymous poster hash: 1e33c...f99

Du er ikke virkelig så enkel, er du?

Anonymous poster hash: 825e7...36e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest artikkelen ja, men om det er en sikker kilde er jeg mer skeptisk til. Har googlet the daily current nå og ser jo at det er en litt sånn fjaseopplegg.

Litt sånn fjasete opplegg? The daily current er utelukkende en satirisk nettside. der du bla. kan du lese om hvordan Justin Bieber ble innlagt på sykehus når han fikk sin første ereksjon. Neste gang burde du faktisk lese artikkelen, istedet for å bare poste det umiddelbart:) At noen i det hele tatt tror at dette ville skjedd i Russland, bare på grunn av en feil i OL, synes jeg er veldig trist. Sier mye om hvor mottagelige folk er for propaganda og feilinformasjon generelt.

Anonymous poster hash: 774c4...d15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo et humornettsted, litt samme opplegget som VG's Helt Normalt - artikler :)

Bare tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er så ville i nikkersen..... Gosh

Beklager da! På det sterkeste...

Mange ble veldig lei seg og bekymret for vi trodde du hadde gjort ordentlig arbeid før du startet tråden. Du skapte mye tristhet hos mange.

Anonymous poster hash: 3096b...c67

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...