Gå til innhold

Han nekter å sende bilde med en lapp med navnet sitt på. Falsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt lurt før av en som latet som han var en annen. Hadde bilder av en som ikke var han og sa han var 10 år yngre enn det han var. Jeg vil ikke bli lurt igjen. Det er jo kjempe lett å lage en falsk profil på nettet. Vil ikke kaste bort tiden min. Sist gang fant jeg ut han var falsk da vi møttes!! takk og pris for at jeg ikke dro hele 4 timer til han, men han kom til meg.

Uansett så har en ny nettflørt etter han her. Jeg vil bare være 100% sikker og derfor vil jeg at han skal sende bilde med en lapp med navnet sitt. Jeg gjør selvsagt det samme. Så er vi sikkre.

Men han ble bare sur når jeg nevnte det. Han ble sur fordi jeg ikke stolte på han og vi hadde jo snakket sammen på tlf osv. Er det noe å bli sint for egentlig? Det er vel ikke noe problem å bare ta et bilde med en navn lapp? Man kan aldri være sikker. Ikke har han Facebook heller, Litt rart men.

Han vil ikke sende bilde og bare sier jeg må stole på han. Actions speak louder than Words ikke sant?

Har en litt dårlig magefølelse nå. Hva tenker dere om at han ikke vil sende bilde?

Anonymous poster hash: bacd3...247
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget rart at han ikke vil det.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har blitt lurt før av en som latet som han var en annen. Hadde bilder av en som ikke var han og sa han var 10 år yngre enn det han var. Jeg vil ikke bli lurt igjen. Det er jo kjempe lett å lage en falsk profil på nettet. Vil ikke kaste bort tiden min. Sist gang fant jeg ut han var falsk da vi møttes!! takk og pris for at jeg ikke dro hele 4 timer til han, men han kom til meg.

Uansett så har en ny nettflørt etter han her. Jeg vil bare være 100% sikker og derfor vil jeg at han skal sende bilde med en lapp med navnet sitt. Jeg gjør selvsagt det samme. Så er vi sikkre.

Men han ble bare sur når jeg nevnte det. Han ble sur fordi jeg ikke stolte på han og vi hadde jo snakket sammen på tlf osv. Er det noe å bli sint for egentlig? Det er vel ikke noe problem å bare ta et bilde med en navn lapp? Man kan aldri være sikker. Ikke har han Facebook heller, Litt rart men.

Han vil ikke sende bilde og bare sier jeg må stole på han. Actions speak louder than Words ikke sant?

Har en litt dårlig magefølelse nå. Hva tenker dere om at han ikke vil sende bilde?

? Sikre?

Det er da like lett å jukse med bilder selv om man kopierer inn en lapp med navn? Forklar meg hvordan du mener at du blir sikker.

F.eks. Han sender et bilde av George Clooney og legger ved en lapp som sier "Per Olsen"..... ?

Anonymous poster hash: 32efe...d01

• Liker 1
Skrevet

Synes også det er merkelig. Det er jo bare å sende et bilde og bli ferdig med det? Det er i alle fall ikke noe å bli suer for. Det hadde lyst n rød varsel lampe hvis min nettflørt nektet å sende et bilde med en lapp med hans navn på.

Skrevet

? Sikre?

Det er da like lett å jukse med bilder selv om man kopierer inn en lapp med navn? Forklar meg hvordan du mener at du blir sikker.

F.eks. Han sender et bilde av George Clooney og legger ved en lapp som sier "Per Olsen"..... ?

Ok

Har spurt om Skype men han har ikke cam på datan, Det er jo bare å låne en data å av en kompis eller noe?

Skrevet

Videosamtale på tlf da ?

Skrevet

Ok

Har spurt om Skype men han har ikke cam på datan, Det er jo bare å låne en data å av en kompis eller noe?

Bare å låne? En annen persons PC? Nei. Jeg hadde aldri lånt bort min PC til "en kompis". Altfor mye private ting ligger på min PC.

Men forklar meg: Hva er greia med "lapp med navn"? Hvordan får denne "lappen" personen til å bli mer troverdig?

• Liker 4
Skrevet

Ok

Om det er en laptop så har han cam

Skrevet

Så vanskelig det skulle være da.. Kan du ikke bare be om et bilde der han gjør noe spesielt? Holder opp en tegning en enhjørninger elns?

Anonymous poster hash: 1e27f...efa

Skrevet

Jeg skjønner at han ikke vil det. Selv ville jeg aldri gjort det om en fyr krevde det. Jeg skal vel ikke bli mistenkeliggjort fordi han har hatt en dårlig erfaring. Kom deg over det, TS.

Anonymous poster hash: bda7b...dc8
  • Liker 4
Skrevet

Bare å låne? En annen persons PC? Nei. Jeg hadde aldri lånt bort min PC til "en kompis". Altfor mye private ting ligger på min PC.

Men forklar meg: Hva er greia med "lapp med navn"? Hvordan får denne "lappen" personen til å bli mer troverdig?

Jeg hadde lett lånt min pc til en venninne som skulle skype med en. Jeg sitter jo så klart i samme rom som henne. Hadde ikke latt henne ta dataen med seg hjem.

Fordi da ser man at personen er ekte vel. Da ser man jo at det er personen på bildene og at navnet stemmer.,

har du bedre ide?

Gjest Blondie65
Skrevet

Bare å låne? En annen persons PC? Nei. Jeg hadde aldri lånt bort min PC til "en kompis". Altfor mye private ting ligger på min PC. Men forklar meg: Hva er greia med "lapp med navn"? Hvordan får denne "lappen" personen til å bli mer troverdig? Anonymous poster hash: 32efe...d01

Hvordan får du George Cloney til å holde en lapp med ditt navn? Altså: man kan få sin beste kompis som ser bra ut til å holde en lapp med et navn på, men det er verre med en kjendis ...

Skrevet

Personen holder opp et ark med sitt fulle navn på ved siden av sitt ansikt. Da får man jo bekreftelse på at dette er personen, og at han ikke bruker et veldig gammelt bilde/bilde av annen person.

Med mindre personen får en bekjent/kompis til å la seg bli avbildet da, men da er han så patetisk at det nesten blir morsomt.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg godt. En eks-nettflørt sendte meg gamle bilder av seg selv hvor han var bare lubben, og unnlot å fortelle at han hadde gått opp veldig mye i vekt. Han innrømmet løgnen. Jeg høres kanskje slem ut pga overveksproblemet hans, men han lurte meg. Heldigvis var det han som kastet bort kr på flybillett til meg og ikke omvent.

En annen eks sa at han ikke hadde facebook og jeg fant ingen profil på han, men like etter det ble slutt så sendte han meg en mld på facebook, jeg sneik på profilen og den var gammel. Han hadde enten blokkert meg eller hadde det sånn at man ikke finner profilen når man søker. De fleste (selvsagt ikke alle) har facebook i dag.

Anonymous poster hash: c776f...c9f

Skrevet

Og hvis fyren virkelig liker deg og du har fortalt om han andre som narret deg så burde han ha null problemer med en slik lapp, jeg hadde gjort det.

Anonymous poster hash: c776f...c9f

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke har face og ikke har skype så er han antakelig ikke så vant med data, og er nok av den godtroende sorten som ikke fatter problemet ditt.

Skrevet

Hvordan får du George Cloney til å holde en lapp med ditt navn? Altså: man kan få sin beste kompis som ser bra ut til å holde en lapp med et navn på, men det er verre med en kjendis ...

Innhold på slikt er utrolig enkel å redigere, og dette gjøres daglig på nettet.

Jeg mener forøvrig også at Ts er jo den som er i overkant mistenksom grunnet tidligere erfaringer, og jeg ville føle meg ubehagelig mistenkeliggjort hvis jeg hadde fått en slik forespørsel. Så jeg ville heller treffe vedkommende, er ikke det meningen med nett-dating uansett, at man skal treffe om man finner noen som er potensielt likendes?

Skrevet

Jeg forstår ikke hva en lapp med navnet sitt på vil bevise? Har du en original signatur du kan sammenligne med eller... Bilde kan jeg være enig med så er det bare å droppe han, om du ikke vil bruke litt ekstra tid med å vente til han er klar.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke hva en lapp med navnet sitt på vil bevise? Har du en original signatur du kan sammenligne med eller... Bilde kan jeg være enig med så er det bare å droppe han, om du ikke vil bruke litt ekstra tid med å vente til han er klar.

Det vil hjelpe dersom han har sagt at han heter Tor men egentlig bruker bildene til en som heter Frode. Det er vanskelig å få Frode til å posere med en lapp som det står Tor på. Det er derimot ikke så vanskelig å redigere et bilde, så den beste løsningen er å møtes så raskt som mulig. Og evt cam. Har denne mannen en laptop så har han aller mest sannsynlig også et cam.

Synes det er rart at denne mannen ikke har større forståelse for at du har brent deg før og er redd for å gjøre det samme igjen.

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Innhold på slikt er utrolig enkel å redigere, og dette gjøres daglig på nettet.

Jeg mener forøvrig også at Ts er jo den som er i overkant mistenksom grunnet tidligere erfaringer, og jeg ville føle meg ubehagelig mistenkeliggjort hvis jeg hadde fått en slik forespørsel. Så jeg ville heller treffe vedkommende, er ikke det meningen med nett-dating uansett, at man skal treffe om man finner noen som er potensielt likendes?

Mener du at Gud og hvermansen kan redigere et bilde av George Cloney med en håndskrevet lapp slik at det ikke synes at det er redigert? Dette er over mine skils altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...