AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Hei Er en jente på 21 som begynte å studere i høst i en ny by. Kjente ingen på studiet mitt når jeg startet, men har fått en passe stor mengde med venner. Men jeg har et problem med de på studiet jeg da ikke kjenner eller er venn med. Venninne mine har ved flere anledninger fortalt meg at andre på studiet vårt som jeg aldri har vært i kontakt med har snakket veldig stygt om meg, både jenter og gutter. Det er blitt sagt ting som at jeg er ekkel, stygg, bitch, overlegen osv.. Vi er et relativt lite studium så man kjenner lett igjen de andre som går her og det er ikke så lett å forsvinne i mengden, men de som har sagt dette er allikevel ikke noen jeg har hatt noe kontakt med, men som jeg bare har sett på forelesningene og kanskje vet navnet på. Jeg kan delvis forstå at noen kan syns at jeg kan virke overlegen hvis jeg ikke har gått rundt og smilt på alle i gangene, men noen av tingene jeg blir fortalt at er sagt om meg er direkte sårende og slemt! Føler selv at jeg er normalt hyggelig med alle jeg møter, smiler til de jeg får øyekontakt med og føler selv at jeg oppfører meg helt vanlig. Er det noen andre som har opplevd dette eller vet hva det kan komme av?? Syns dette er litt ungdomsskole-aktig og blir som sagt veldig såret av det Anonymous poster hash: 04dc5...766
Pepperkake88 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Ja jeg har opplevd dette. Det vil alltid være noen som elsker å baksnakke. Er noen sånne jenter i klassen min også (og gutter). Har fått høre noen småting om meg også, og jeg har ikke sagt noe stygt til noen eller oppført meg noe dårlig. Så du er iallefall ikke alene.
Pepperkake88 Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Er du flink på skolen? Kan komme av misunnelse/konkurranseinstinkt. Men det kommer jo også litt an på hvordan studiet ditt er.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Ville bare sende en klem:) Du må bare drite i dem, det er du som er vinneren. Disse har personlighetsproblemer som ikke vil ta dem langt her i livet. Dette er lavmål. Du er helt sikkert fantastisk <3 Ha en fin dag Anonymous poster hash: 63884...e30
Meridian Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Husk at sannheten kommer for en dag, og da vil de dømmende bli dømt.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Personlig syns jeg at det er rart at venninnene til TS forteller henne om dette. Tror du bør vurdere hvor gode disse nye venninnene dine egentlig er, TS. Stol ikke på noen før de har vist deg at de virkelig er til å stole på. Endret 9. februar 2014 av Steinar40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå