kalinka85 Skrevet 9. februar 2014 #41 Skrevet 9. februar 2014 Det verste jeg vet er de som er sjalu på andres lykke. Som man reder ligger man.
adele34 Skrevet 9. februar 2014 #42 Skrevet 9. februar 2014 (endret) …… Endret 3. desember 2021 av adele34 ….
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #43 Skrevet 9. februar 2014 Er alene med en treåring som ikke enda skjønner dette med morsdag, så på lørdag tok jeg henne med i butikken og kjøpte blomster til oss. Hun valgte farge på blomstene og jeg betalte. Ellers har vi kosa oss med å feire morsdag for min mor i dag sammen med resten av søsknene mine Hadde jeg ikke hatt familie i nærheten så hadde jeg tatt med barnet ut å spise, gått på skogstur,kino eller noe annet koselig bare oss to Anonymous poster hash: 144cd...127
Gjest Seajewel Skrevet 9. februar 2014 #44 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Det verste jeg vet er de som er sjalu på andres lykke. Som man reder ligger man. Hvor ondskapsfull kan du bli?! Man er ikke nødvendigvis sjalu på andres lykke, alenemødre har like mye morsdag som andre mødre, men det er lett å føle seg alene på slike dager. "Som man reder ligger man" er et uttrykk ignorante mennesker bruker, som ikke forstår bedre. Det kan være mange årsaker til at man er alenemor. Tenk deg om... Endret 9. februar 2014 av Seajewel 3
Moija Skrevet 9. februar 2014 #45 Skrevet 9. februar 2014 Lite feiring her i huset også, med eller uten far hemme (far borte nå da). Nå er ungene mine såvidt blitt så gamle at de husker godt farsdagen, og forstår at morsdag i dag er det samme bare det gjelder mamma istedet. Vi dropper gaver osv., men podene har laget kort i barnehagen, stolte barn og fornøyd mor:) Eneste vi kommer til å gjøre denne dagen er det ungene kan ordne selv på dagen, til og med nå. Far var altså borte i dag, og i går kveld satte jeg fram et lite fat med tre kjeks, og ei mugge saft (ikke så altfor mye i tilfelle de mister den el.l.) samt kopper slik at de i morges kunne gå ut på kjøkkenet å hente dette å servere meg. Stor stas, jeg lover- barna forstår at mor skal feires, og mor og far syns denne feiringen holder i massevis:) Kjempekoselig start på dagen!
aquiz Skrevet 9. februar 2014 #46 Skrevet 9. februar 2014 Jeg fikk et morsdagskort som jenta mi selv hadde laget og skrevet og brødskiver på senga. Dette var det første jeg har fått siden jeg ble mamma 7 år siden... Hun hadde arransjert ALT helt selv og jeg måtte felle en tåre. Det kommer...! Det kommer og da blir det så mye mer spesielt og rørende!
GammelKaktus Skrevet 10. februar 2014 #47 Skrevet 10. februar 2014 Jeg fikk et morsdagskort som jenta mi selv hadde laget og skrevet og brødskiver på senga. Dette var det første jeg har fått siden jeg ble mamma 7 år siden... Hun hadde arransjert ALT helt selv og jeg måtte felle en tåre. Det kommer...! Det kommer og da blir det så mye mer spesielt og rørende! Så koselig Gleder meg til lillegutt blir stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå