Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Ann Mariell <3Digger jenta :)



Anonymous poster hash: fe1a9...672
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jeg syns at Aurora er helt tragisk, er hun underholdende. Jeg blir rett og slett facinert av henne å lurer på hvordan det er mulig å være så blåst som hun. Å tenk på foreldrene - så stolte de må være :fnise:



Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

jeg har ikke sett på paradise siden de 3 første episodene av sesong 2, synes det var så mange pr kåte bimboer og glatte gutter.. denne gangen er det faktisk gøy å se på bonde-varianten. at denne sesongen er full av knølhuer er det som gjør den morsom. de andre sesongene har det bare vært glam modeller og bole gutter. gørr kjedelig å se på innbildske party-folk. dette er som trailortrash varianten av tiger-tiger (som er et hakk opp, men ikke akkuratt st.tropez) sesongene før

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg syns at Aurora er helt tragisk, er hun underholdende. Jeg blir rett og slett facinert av henne å lurer på hvordan det er mulig å være så blåst som hun. Å tenk på foreldrene - så stolte de må være :fnise:

Anonymous poster hash: c933d...694

#Arveløs :laugh: Måtte le første episode når hun sa hun ikke skulle ha sex, også prøvde hun så hardt med han skuespiller duden men han var for full og trøtt :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Arveløs :laugh: Måtte le første episode når hun sa hun ikke skulle ha sex, også prøvde hun så hardt med han skuespiller duden men han var for full og trøtt :laugh:

Han spilte at han var for full og trøtt. Det var et klipp fra Se og Hør som ble lagt ut her. Det var dødsmorsomt. Han hvisket etter hjelp i mikrofonen for hun var så pågående :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spilte at han var for full og trøtt. Det var et klipp fra Se og Hør som ble lagt ut her. Det var dødsmorsomt. Han hvisket etter hjelp i mikrofonen for hun var så pågående :P

Haha! Må ha vært utrolig kleint å se på i ettertid, for hennes del :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at AM kom inn igjen første gangen var jo pga. hun valgte den eliksiren før utfordringen. Hadde skjedd akkurat det samme med hvem som helst av de andre deltagerne hvis de hadde vært henne. Så hvis det er hun som kommer inn igjen er det vel fair nok, ikke nødvendigvis at hun "får tusenvis av sjanser".

Anonymous poster hash: ce536...aaa

Sant. Og hun måtte sjekke ut fordi Amy ikke hadde en partner, litt urettferdig. Jeg syns hun skal komme inn igjen, hun er veldig ærlig og litt "bitchy", slikt kan det bli drama av. Nå er det jo gørrkjedelig der inne.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler IKKE Aurora, Det blir bare for mye. Lurer på hva hun har røyka siden hun er så tett i pappen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler IKKE Aurora, Det blir bare for mye. Lurer på hva hun har røyka siden hun er så tett i pappen

Ja, hun er slitsom. Jeg blir egentlig litt fascinert over henne, at det er mulig å ha så lite selvinnsikt. Samme med Heidi, blir kvalm av dama, alt hun gjør på hotellet er å kose med Mads, er lei av Mads også.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er slitsom. Jeg blir egentlig litt fascinert over henne, at det er mulig å ha så lite selvinnsikt. Samme med Heidi, blir kvalm av dama, alt hun gjør på hotellet er å kose med Mads, er lei av Mads også.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

Neeei! Mads er jo så søt <3 Men ja, han er litt for pusete! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Mads er jo så søt <3 Men ja, han er litt for pusete! :laugh:

Liker ikke fyren lenger ettersom han er så betatt av den mest "classy" jenta inne på hotellet, ikke at noen på hotellet er spesielt "classy", men Aurora og Heidi tar kaka!

Anonymous poster hash: 12313...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke fyren lenger ettersom han er så betatt av den mest "classy" jenta inne på hotellet, ikke at noen på hotellet er spesielt "classy", men Aurora og Heidi tar kaka!

Anonymous poster hash: 12313...1fe

Han har aldri hvert betatt av Aurora! :laugh:

Men ja, ser den.. Han har ikke store utvalget da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har aldri hvert betatt av Aurora! :laugh:

Men ja, ser den.. Han har ikke store utvalget da :/

Sånn sett syns jeg Audun er mer OK, han klarte ikke å ta Aurora seriøst og gjorde narr av henne uten at hun forsto det.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvor har det egentlig blitt av festene? Denne uken har jo vært blottet for underholdning (bortsett fra da Aurora forsøkte å åpne en kokosnøtt), og basert på neste ukes tema (skal ikke spoile) ser det ikke ut til å bli noe mer action. Det nærmeste vi har vært borti sengehygge er da Mr. bein i ryggen tørrjukket med hallo bloggen. Ja, jeg har faktisk gledet meg til at noen skal bli arveløs i noen uker nå. Kan ikke bare produksjonen sende inn en nogen lunde attraktiv jente så Lorden blir forelsket for andre gang i sitt liv. Kan vi ikke få inn en tattis-Niklas så AM og Simone får noe å lage intriger om. Kan vi ikke få inn en homo. Kan vi ikke få gamle pandoras. Kan vi ikke gi Christer litt mer mat. Jeg bare spør.



Anonymous poster hash: 834dd...464
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aurora sitat; "Det er ingen normale mennesker som er vant til å ha det så jævlig." Hun mener at de spiser fisk og ris til hvert målid. Hva tror hun at de gjør i U-land? Mener hun at de menneskene er unormale :sjokkert:



Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at Mats ikke er redd for konfrontasjon.



Anonymous poster hash: e0db2...b2f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matsemann har blitt hevngjerrig :)

Syntes vel etter de siste dagene at Aurora er den siste som kan karakterisere andre som ustabil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora sitat; "Det er ingen normale mennesker som er vant til å ha det så jævlig." Hun mener at de spiser fisk og ris til hvert målid. Hva tror hun at de gjør i U-land? Mener hun at de menneskene er unormale :sjokkert:

Anonymous poster hash: c933d...694

Jeg er enig. Jeg synes at det var et veldig idiotisk utsagn. Jeg håper virkelig at hun gjør seg litt til for kamera og at hun ikke faktisk mener det der.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen her mener hun er "classy". Hun har så lite klasse at jeg får neller. En mer harry jente skal man lete lenge etter. Hun tror også at hun er taktisk. Det valget hun tok var det minst taktiske som hun kunne ha tatt. Hvis hun visste at alle kom til å stemme på Heidi Alexandra, hvorfor tok hun ikke bare en random en? Da hadde hun sluppet og kommet med den utrolig dårlige forklaringen på at hun tok Heidi og fått Mads sin irritasjon rettet mot henne. "Alle valgte henne, så derfor stemte jeg på henne jeg også. Hvis jeg kunne velge hadde Heidi blitt her". Hva i alle dager er det for en ussel forklaring. Hun hadde jo en egen stemme og ble jo ikke tvunget til å velge Heidi på grunn av at de andre gjorde det. Nei, for et brødhode.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...