MiniMjau Skrevet 3. april 2014 #1701 Del Skrevet 3. april 2014 Nicolai? Er det en jeg har glemt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 3. april 2014 #1702 Del Skrevet 3. april 2014 Nicolai? Er det en jeg har glemt? Han var der veldig kort om jeg ikke husker feil, men du har antakeligvis det: http://www.tv3.no/paradisehotel/deltakere/nicolai-bennis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. april 2014 #1703 Del Skrevet 3. april 2014 tror det er AM og Labin. (gutten så ganske trent ut, ellers ville jeg trodd det var Casper) men de gule ble jo veldig glade.. Ja ja, sikkert falsk glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 3. april 2014 #1704 Del Skrevet 3. april 2014 Irriterer meg at de hadde avslørt hvem det er som er på skjebneøya på TV3.no... Jeg gikk inn og trodde det bare skulle være en teaser, men der fikk jeg se begge deltakerne. Synes de avslører alt for mye på forhånd i denne sesongen altså, både på TV3 sine nettsider, SeogHør og på Facebook. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 3. april 2014 #1705 Del Skrevet 3. april 2014 Håper alle episodene neste uke handler og Audun og Simone sin gryende forelskelse <3 De er bare helt fantastiske sammen! FOR et par! Rappkjefta simone, og arrogante audun. De to gjør hele paradise for meg i år. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1706 Del Skrevet 3. april 2014 Hvis AM kommer inn igjen for tredje gang nå, så er jeg nesten på randen til å slutte å se på. Hun var jo ikke noe spennende overhode sist gang hun var inne, og hennes største fiender er jo ute! Det var jo ikke noe drama sist hun var inne.. Nei, pokker heller altså. Men han Nico lagde litt drama, så hvis han er gutten så er det greit! Hoho. Anonymous poster hash: b0bbb...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 3. april 2014 #1707 Del Skrevet 3. april 2014 Irriterer meg at de hadde avslørt hvem det er som er på skjebneøya på TV3.no... Jeg gikk inn og trodde det bare skulle være en teaser, men der fikk jeg se begge deltakerne. Synes de avslører alt for mye på forhånd i denne sesongen altså, både på TV3 sine nettsider, SeogHør og på Facebook. Syyykt teit at de avslører hvem det er før episoden, der forsvant spenninga gitt Helt enig at de avslører alt for mye og det er i grunn lett å lese spillet i år enn tidligere år og det er sykt nedtur. Skjønner heller ikke at de gjør det for det ødelegger så sykt - spesielt når jeg ble så nysjerrig av det du skrev at jeg virkelig måtte sjekke om det faktisk ble publisert allerede i går hvem det er som sjekker inn i dag.. For de som fortsatt vil ha spenninga i holdt IKKE spill av videoen på denne sida: http://www.tv3.no/paradisehotel/skjebnens-øy Håper alle episodene neste uke handler og Audun og Simone sin gryende forelskelse <3 De er bare helt fantastiske sammen! FOR et par! Rappkjefta simone, og arrogante audun. De to gjør hele paradise for meg i år. Uten tvil det beste paret så langt. I begynnelsen så følte jeg at Audun bare var en klyse, men som du sier så gjør han og Simone hele hotellet - for et radarpar Enda bedre hvis Aurora stikker ved neste utsjekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1708 Del Skrevet 3. april 2014 Grunnen til at AM kom inn igjen første gangen var jo pga. hun valgte den eliksiren før utfordringen. Hadde skjedd akkurat det samme med hvem som helst av de andre deltagerne hvis de hadde vært henne. Så hvis det er hun som kommer inn igjen er det vel fair nok, ikke nødvendigvis at hun "får tusenvis av sjanser".Anonymous poster hash: ce536...aaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 3. april 2014 #1709 Del Skrevet 3. april 2014 Grunnen til at AM kom inn igjen første gangen var jo pga. hun valgte den eliksiren før utfordringen. Hadde skjedd akkurat det samme med hvem som helst av de andre deltagerne hvis de hadde vært henne. Så hvis det er hun som kommer inn igjen er det vel fair nok, ikke nødvendigvis at hun "får tusenvis av sjanser".Anonymous poster hash: ce536...aaa Men var ikke den "eiksiren" hennes hjelpemiddel, som ga svaret på den gåten om flaskene? Sånn jeg forstod det, og derfor var det merkelig at hun kom inn igjen.. meed fredning. Digget at hun kom inn da, for heller AM enn Siri! Men.. ikke heelt rettferdig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. april 2014 #1710 Del Skrevet 3. april 2014 Hvis AM kommer inn igjen for tredje gang nå, så er jeg nesten på randen til å slutte å se på. Hun var jo ikke noe spennende overhode sist gang hun var inne, og hennes største fiender er jo ute! Det var jo ikke noe drama sist hun var inne.. Nei, pokker heller altså. Men han Nico lagde litt drama, så hvis han er gutten så er det greit! Hoho. Anonymous poster hash: b0bbb...b65 Er ikke det at det er interessant å se på AM som gjør det morsomt at hun stadig hjemsøker PH-deltakerne, men "de gamles" reaksjon på at hun er umulig å bli kvitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 3. april 2014 #1711 Del Skrevet 3. april 2014 Men var ikke den "eiksiren" hennes hjelpemiddel, som ga svaret på den gåten om flaskene? Sånn jeg forstod det, og derfor var det merkelig at hun kom inn igjen.. meed fredning. Digget at hun kom inn da, for heller AM enn Siri! Men.. ikke heelt rettferdig? Jeg trodde det var et brev angående "står opp fra de døde" eller noe sånt inne i bildet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. april 2014 #1712 Del Skrevet 3. april 2014 Tipper det er de som gikk ut i Skjebne-uken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 3. april 2014 #1713 Del Skrevet 3. april 2014 Syyykt teit at de avslører hvem det er før episoden, der forsvant spenninga gitt Helt enig at de avslører alt for mye og det er i grunn lett å lese spillet i år enn tidligere år og det er sykt nedtur. Skjønner heller ikke at de gjør det for det ødelegger så sykt - spesielt når jeg ble så nysjerrig av det du skrev at jeg virkelig måtte sjekke om det faktisk ble publisert allerede i går hvem det er som sjekker inn i dag.. For de som fortsatt vil ha spenninga i holdt IKKE spill av videoen på denne sida: http://www.tv3.no/paradisehotel/skjebnens-øy Uten tvil det beste paret så langt. I begynnelsen så følte jeg at Audun bare var en klyse, men som du sier så gjør han og Simone hele hotellet - for et radarpar Enda bedre hvis Aurora stikker ved neste utsjekk For en video!! Mye mer spennende enn selve PH spør du meg Måtte se om jeg skulle orke se ikveld eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 3. april 2014 #1714 Del Skrevet 3. april 2014 For en video!! Mye mer spennende enn selve PH spør du meg Måtte se om jeg skulle orke se ikveld eller ikke.. Synes den var skikkelig teit jeg. Men ja, selv om den var teit, så var den mer spennende enn selve programmet.. Men det skal ikke så mye til denne sesongen. Anyway, håper det tar seg opp nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 3. april 2014 #1715 Del Skrevet 3. april 2014 Synes den var skikkelig teit jeg. Men ja, selv om den var teit, så var den mer spennende enn selve programmet.. Men det skal ikke så mye til denne sesongen. Anyway, håper det tar seg opp nå! Det var igrunn det jeg mente, ble så teit at det ble morsomt Enig! Jeg har forresten merket at jeg liker å kritisere opplegget i år, jeg sluttet å se en periode men så nå har jeg sett denne uken og irriterer meg igjen over at det ikke er den samme gamle "hjernedøde underholdningen" som tidligere sesonger. Jeg mener, jeg må jo like å være negativ siden jeg faktisk orker å se når jeg ikke har andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 3. april 2014 #1716 Del Skrevet 3. april 2014 Det var igrunn det jeg mente, ble så teit at det ble morsomt Enig! Jeg har forresten merket at jeg liker å kritisere opplegget i år, jeg sluttet å se en periode men så nå har jeg sett denne uken og irriterer meg igjen over at det ikke er den samme gamle "hjernedøde underholdningen" som tidligere sesonger. Jeg mener, jeg må jo like å være negativ siden jeg faktisk orker å se når jeg ikke har andre planer? Haha, samme her! Jeg klager hver dag over hvor kjedelig det er, men jeg fortsetter jo å se på allikevel. Går jeg glipp av en episode, må jeg bare se den på TV3 play! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. april 2014 #1717 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er overbevist om at det som ser ut som en jente (ut i fra hva jeg oppfatter) er AM og en gutt (ut i fra hva jeg oppfatter) fordi på slutten av dagens episode, får du sett litt av deltakerne som sjekker inn i morgen og ut i fra hva jeg oppfatter er det 1 gutt og 1 jente. Jenta har samme shorts som AM på dette bilde: http://www.tv3.no/paradisehotel/deltakere/ann-marielle-lekven-lipinska - i tillegg til store pupper såå rimelig sikker på at det er AM. Første tanke var at det kan ikke være mulig med tanke på at hun har fått så mange sjanser? Men hu skaper jo skikkelig "spill" på hotellet og det er jo hun god til så jeg tror absolutt det er stor sjanse for at hun får nok en sjanse. Det jeg tror er en gutt har tattovering på venstre arm og av tidligere deltakende gutter står det da mellom Nicolai, Casper, Morten og Labbi - av disse tre er det bare Nico som har tattovering og den er på venstre arm. Så min konklusjon er at jeg tror det er: AM og Nico som sjekker inn i morgen. Hvis "tattoveringspersonen" viser seg å være jente, holder jeg en knapp på Siri. Nico? Jeg og synes det ligna på AM. Store pupper og falt mage. Han var der veldig kort om jeg ikke husker feil, men du har antakeligvis det: http://www.tv3.no/paradisehotel/deltakere/nicolai-bennis Åja, han ja.. Hadde glemt han. Når var han der igjen? Men de gule ville jo han han ut, så det kan jo ikke være han de er så glade for å se. Håper alle episodene neste uke handler og Audun og Simone sin gryende forelskelse <3 De er bare helt fantastiske sammen! FOR et par! Rappkjefta simone, og arrogante audun. De to gjør hele paradise for meg i år. De er herlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 3. april 2014 #1718 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Hadde vært herlig hvis han Nico kom tilbake! Synes han fikk en skikkelig kjip start Han virket jo grei og jeg likte han Endret 3. april 2014 av Lillemeg22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 3. april 2014 #1719 Del Skrevet 3. april 2014 Ann Marielle <3 Nickoline <3 De eneste som har bein i nesen!! GO girls! Simone, Aurora og Audun, kan fint dra sin kos for mine del! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. april 2014 #1720 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Jeg tror AM og Nicolina kunne blitt et radarpar. Hvis de finner tonen da. De kunne nok å spilt ut både den ene og den andre. Altså hvis AM kommer inn igjen da Det vet jeg jo ikke. bare tror. Endret 3. april 2014 av Mynona 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå