SoftKitty Skrevet 2. april 2014 #1681 Del Skrevet 2. april 2014 Det er da veldig lite taktisk av guttene å stemme på Heidi... Stem på en gutt da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 2. april 2014 #1682 Del Skrevet 2. april 2014 Heidi er ute! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. april 2014 #1683 Del Skrevet 2. april 2014 Hm, hva gjør de i morgen da? For det er ikke torsdag i dag? Er det ingen som ryker i morgen da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 2. april 2014 #1684 Del Skrevet 2. april 2014 Mats: "Hun tørr ikke ha noe bein i ryggen" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1685 Del Skrevet 2. april 2014 Hvem var han trønderen som var med i dagens episode? Jeg fikk ikke med meg at det kom inn noen ny i dag eller i går. Trodde først at det var han gutten som sammen med Vida-Lill reklamerer for tv3.no, men han snakker ikke trøndersk. Anonymous poster hash: 120a3...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 2. april 2014 #1686 Del Skrevet 2. april 2014 Hvem var han trønderen som var med i dagens episode? Jeg fikk ikke med meg at det kom inn noen ny i dag eller i går. Trodde først at det var han gutten som sammen med Vida-Lill reklamerer for tv3.no, men han snakker ikke trøndersk.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Håkon? Han har da vært med en stund nå. Han kom inn i Narnia uken som Løven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1687 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor Ole drev og lo da Heidi gikk ut. Litt respektløst. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1688 Del Skrevet 2. april 2014 Ole-Fredrick <33 Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1689 Del Skrevet 2. april 2014 Håkon? Han har da vært med en stund nå. Han kom inn i Narnia uken som Løven Haha så han har vært der hele tiden? Jeg trodde han fyren med løveluen bare var med en eller to dager...Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1690 Del Skrevet 2. april 2014 Haha så han har vært der hele tiden? Jeg trodde han fyren med løveluen bare var med en eller to dager...Anonymous poster hash: 120a3...7ed Han har vært der helt siden Narnia-uken ja Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 2. april 2014 #1691 Del Skrevet 2. april 2014 Han gjør bare aldri noe så han kommer aldri på tv. Men Heidi "bidra ikke nok til grupppa". Synes Heidi er helt tragisk men tror hun har litt rett i at Ole er en douche. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1692 Del Skrevet 2. april 2014 Hvem tror dere sjekker inn i morgen fra skjebnens øy hvor tidligere gjester har vært strandet? Anonymous poster hash: eb038...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1693 Del Skrevet 2. april 2014 Hvem tror dere sjekker inn i morgen fra skjebnens øy hvor tidligere gjester har vært strandet? Anonymous poster hash: eb038...2cf Jeg tror Ann-Mariell kanskje! Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 2. april 2014 #1694 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) de sender sikkert inn casper igjen, dessverre (edit for å si at dette er vill gjetning fra min side, ikke spoiler, jeg har ikke sett mer enn dagens episode) Endret 2. april 2014 av SoftKitty 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. april 2014 #1695 Del Skrevet 2. april 2014 De gule ble hvertfall veldig glade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. april 2014 #1696 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg vil vite hvordan jobbsøking går for Aurora nå etter paradise. Tror nok hun kan kjøre Aurora-sjåvv i en margarinreklame, eller smultreklame og sånn... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 2. april 2014 #1697 Del Skrevet 2. april 2014 Aurora må selvsagt få seg jobb som røykende bingovertinne. Så kan hun kjøre AuroraShow som pauseunderholdning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 2. april 2014 #1698 Del Skrevet 2. april 2014 Er så forbanna lei Aurora! Blir gal i hodet av henne. Hvis Casper kommer inn igjen, så sliter Mats. Ann Marielle kommer nok ikke inn igjen med det første. Hun har jo fått en sjanse tidligere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 3. april 2014 #1699 Del Skrevet 3. april 2014 HA og Aurora kan da ikke være seriøse? Hvis de oppfører seg sånn i det virkelige liv, så synes jeg veldig synd på de. Hvis Casper sjekker inn, så klikker jeg. Han orker jeg hvert fall ikke!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 3. april 2014 #1700 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er overbevist om at det som ser ut som en jente (ut i fra hva jeg oppfatter) er AM og en gutt (ut i fra hva jeg oppfatter) fordi på slutten av dagens episode, får du sett litt av deltakerne som sjekker inn i morgen og ut i fra hva jeg oppfatter er det 1 gutt og 1 jente. Jenta har samme shorts som AM på dette bilde: http://www.tv3.no/paradisehotel/deltakere/ann-marielle-lekven-lipinska - i tillegg til store pupper såå rimelig sikker på at det er AM. Første tanke var at det kan ikke være mulig med tanke på at hun har fått så mange sjanser? Men hu skaper jo skikkelig "spill" på hotellet og det er jo hun god til så jeg tror absolutt det er stor sjanse for at hun får nok en sjanse. Det jeg tror er en gutt har tattovering på venstre arm og av tidligere deltakende gutter står det da mellom Nicolai, Casper, Morten og Labbi - av disse tre er det bare Nico som har tattovering og den er på venstre arm. Så min konklusjon er at jeg tror det er: AM og Nico som sjekker inn i morgen. Hvis "tattoveringspersonen" viser seg å være jente, holder jeg en knapp på Siri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå