Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Så overdramatisk du er da. Det er ikke særlig stor forskjell på kroppen til Simone og Aurora; eneste er at Simone har større pupper og blekere hud. Og så har Simone litt mer ankler. Aurora har sånne nusselige cankles.

Vel vel.. En del forskjell er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så overdramatisk du er da. Det er ikke særlig stor forskjell på kroppen til Simone og Aurora; eneste er at Simone har større pupper og blekere hud. Og så har Simone litt mer ankler. Aurora har sånne nusselige cankles.

Overdramatisk? Simone og Auroa har da virkelig ikke like kropper. Få deg briller.

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdramatisk? Simone og Auroa har da virkelig ikke like kropper. Få deg briller.

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Om Simone hadde vært brun og uten kviser ville hun faktisk ikke hatt så ille kropp. Hun er lubben, men har jo store pupper og slanke bein. Aurora er mye dvaskere. Av de to ville jeg faktisk hatt Simone sin kropp.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de klager, de ser jo like ufreshe og skittene ut med den sminken. Og all den sytinga tror jeg kun er fordi de så gjerne VIL være bimboer som bryr seg masse om utseende, men fakta er at både Aurora og HA er oppblåste, svette, ufreshe og jææævlig utrendy jenter. Så at Aurora disser andre for å handle på cubus er hysterisk morsomt for den dama eier ikke ett eneste moteplagg sjæl.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de klager, de ser jo like ufreshe og skittene ut med den sminken. Og all den sytinga tror jeg kun er fordi de så gjerne VIL være bimboer som bryr seg masse om utseende, men fakta er at både Aurora og HA er oppblåste, svette, ufreshe og jææævlig utrendy jenter. Så at Aurora disser andre for å handle på cubus er hysterisk morsomt for den dama eier ikke ett eneste moteplagg sjæl.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

Jeg så en episode for ikke så lenge siden og da hadde jo Auroa på seg en genser fra Ebay. Fra Kina. Har sett den der selv på Ebay :fnise:

Men er det så mye bedre enn Cubus?

Endret av Linda sofie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Overdramatisk? Simone og Auroa har da virkelig ikke like kropper. Få deg briller.

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Jeg har ikke sagt de er helt like men de har faktisk ca samme størrelse. forskjellen er at Simone har store pupper, bittelitt mer "kvapsete"/utrent mage og er blek. Den bleke huden får henne faktisk til å se større ut enn hun er. Fett vises mye bedre på en blek kropp enn en solbrun.

Endret av Blubberella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater deltakererene i år. Paradise Hoetl blir bare dårligere å dårligere.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke kalt noen av de for trent. De er dvaske og pløsete av festing og alkohol.

Mats er trent.

Christer er mager.

Jeg har ikke sagt de er helt like men de har faktisk ca samme størrelse. forskjellen er at Simone har store pupper, bittelitt mer "kvapsete"/utrent mage og er blek. Den bleke huden får henne faktisk til å se større ut enn hun er. Fett vises mye bedre på en blek kropp enn en solbrun.

Anonymous poster hash: 4ed08...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Paradise Hotel har vært så kjedelig at jeg har ikke giddet å se på det i flere dager, syns denne tråden er mer spennende enn episodene.



Anonymous poster hash: 12313...1fe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Simone hadde vært brun og uten kviser ville hun faktisk ikke hatt så ille kropp. Hun er lubben, men har jo store pupper og slanke bein. Aurora er mye dvaskere. Av de to ville jeg faktisk hatt Simone sin kropp.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

Ja, Aurora er dvaskere. Men Simone er tjukkere.

Anonymous poster hash: 0c230...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jo takk for opplysningen, spoiler-anonym. Jeg er riktignok en av dem som ser forhåndsvisninger på Viaplay men jeg hadde ikke sett episoden enda. Takkskarrufaenmegha! "Trodde dette var spoilertråden", du liksom. Denne ødelegge-ikkespoilertråden-greia er bare teit, så vær nå greie å slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Kan du slutte å spoile?!! Seriøst :roll: Kan ikke moderatorene få han eller hun stengt ute?

Endret av Linda sofie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LEEEEEI AV AURORA..... Man blir sprø av sånne som jevnlig klager og syter



Anonymous poster hash: 04c2b...d76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en episode for ikke så lenge siden og da hadde jo Auroa på seg en genser fra Ebay. Fra Kina. Har sett den der selv på Ebay :fnise:

Men er det så mye bedre enn Cubus?

Tenkte akkurat på det! :P Har også sett en kjole hun hadde på seg som var fra Ebay. Nei, ser ikke hvordan det er "bedre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Noen som ser paradise på tv3 play? Jeg ser der, og er vel episode 23 som skal komme ut i dag? Synes derfor det er helt rart at det står at episode 22 (som jeg så i går på tv3 play) ble publisert for 55 min siden? Kommer det ikke en paradiseepisode eller da i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...