Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Den banninga til Aurora ass.. "nei for faaaaan" konstant jo. Er ikke så pen i språkbruken jeg heller men det får da være grenser.



Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, huff enda godt Aurora og HA ikke har svarte hår da gitt, da hadde de jo vært fucked stakkars.. Seriøst, TO dager uten å shave leggene? Det er jo ingen som SER det. Kjennes gjør det kanskje ja, men det vises så absolutt ikke etter to dager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe synes Aurora er underholdende jeg! Hadde ikke vært mye morsomt der inne hadde ikke hun kommet med komentarene sine :) Go Aurora!



Anonymous poster hash: 44169...756
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff enda godt Aurora og HA ikke har svarte hår da gitt, da hadde de jo vært fucked stakkars.. Seriøst, TO dager uten å shave leggene? Det er jo ingen som SER det. Kjennes gjør det kanskje ja, men det vises så absolutt ikke etter to dager.

Jeg skjønner heller ikke dette sytet etter "shaveren", ærlig talt de skal gå FIRE dager uten disse tingene. Hvilken mennesker ER det egentlig de har plukket ut?! Det må jo være et spill, kan ikke skjønne at de syns det er SÅ fælt! Og så mye slemt de sier om Nicolina, det er tydelig at de er mange år yngre og at den voksne dama er... ja, VOKSEN.

Er de helt sikker på at de sendte ut skuespillerne? De har ikke gjort en feil eller noe?

Anonymous poster hash: ceb98...691

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen til syting!! Blir sliten av det der jeg.

Greit at det er kjipt å ikke få skikkelig mat, men de ser jo ikke noe anderledes ut nå som de ikke har på sminke. Og at de ikke klarer å gå 2(!) dager uten å shave leggene?

Får lyst til å kaste dem i et telt på vidda og forlate de der jeg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så stor forskjell på hvordan Auroa og Simone takler Audun. Simone gjør det jo på en helt normal måte, mens Aurora følte seg bare overkjørt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA kan ikke være ekte? Altså.. Hun gjør seg vel til? Slike mennesker finnes ikke? Blir helt satt ut.

Makan til syting! JEG TRENGER SHAVEREN MIN NÅÅÆÆ.

Hold kjeft!!

Kjedelig sesong foresten.. Gjesp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva de syter for, de ser jo ikke noe bedre ut med sminke? Synes de ser svette og usminka ut hver eneste dag der inne jeg, skjønner virkelig ikke problemstillinga........



Anonymous poster hash: 8e3a8...657
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA kan ikke være ekte? Altså.. Hun gjør seg vel til? Slike mennesker finnes ikke? Blir helt satt ut.

Makan til syting! JEG TRENGER SHAVEREN MIN NÅÅÆÆ.

Hold kjeft!!

Kjedelig sesong foresten.. Gjesp.

Etter det lille jeg har lest på bloggen hennes tidligere så er hun sånn jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Faen til syting!! Blir sliten av det der jeg.

Greit at det er kjipt å ikke få skikkelig mat, men de ser jo ikke noe anderledes ut nå som de ikke har på sminke. Og at de ikke klarer å gå 2(!) dager uten å shave leggene?

Får lyst til å kaste dem i et telt på vidda og forlate de der jeg!

Det hadde vært hysterisk! :fnise:

Jeg takler ikke Aurora. Kan noen få den kjerringa ut!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt om Lene Alexandra eller Linni Meister sjekket inn. Da hadde vel gutta blitt helt gærne. Skjønner ikke hvorfor de valgte Nicolina? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVORFOR har Aurora smurt den gule malingen rundt HELE nesen hennes?



Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR har Aurora smurt den gule malingen rundt HELE nesen hennes?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Skulle sikkert forestille en sol. Solstrålene strålte ut over resten av ansiktet.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt om Lene Alexandra eller Linni Meister sjekket inn. Da hadde vel gutta blitt helt gærne. Skjønner ikke hvorfor de valgte Nicolina? :klo:

Synes det var en god idè med Nicolina.

Greit å ruske litt opp i gjengen. Spesielt bimboene.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Nicolina jeg. Hun virker ikke dum og sier fakisk det hun mener rett ut. Og vipper Aurora litt av pinnen.

Ser for meg at det kan bli mye bra drama ut av det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om årets paradise bare er skuespill jeg. ALDRI har det vært kjedelig å se på pærra før, men årets sesong skuffer stort.. Ingen krangling, ingen puling, ingen drama. Zzzzzz



Anonymous poster hash: b0bbb...b65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotten

Aurora er så motbydelig at jeg får helt bakoversveis.

God idé å si at du heller kommer sent på jobb en å se jævlig ut, for øvrig. På TV, altså.

Rart at de klager over å være skitne når man ser såpe ligge på badekar kanten..

Endret av Fjotten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

attachicon.gifvlcfalck_0.png

attachicon.gif10154487_10203621663406957_380817886_n.jpg

attachicon.gifparadise_hotel_2014.jpg

Sjekk kroppen til Simone da :sjokkert:

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Ja men her fikk jeg så den sånn ordentlig. Visste ikke den var SÅ ille en gang. Sjokk for meg i alle fall.

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Så overdramatisk du er da. Det er ikke særlig stor forskjell på kroppen til Simone og Aurora; eneste er at Simone har større pupper og blekere hud. Og så har Simone litt mer ankler. Aurora har sånne nusselige cankles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...