Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WTf nicolina er jo ikke fin engang. Tror ikke noen av guttene vil velge henne på en parsermoni for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at deltakerene inne på PH blir lei av Aurora og HA ??? Jeg hadde kommet til å drukna meg selv i bassenget..Hvorfor blir de så og si aldri satt i fare? :dry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTf nicolina er jo ikke fin engang. Tror ikke noen av guttene vil velge henne på en parsermoni for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Tror ikke det er meningen at hun skal være med mer enn denne uken. Blir svært overasket om så skulle være tilfelle.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

WTf nicolina er jo ikke fin engang. Tror ikke noen av guttene vil velge henne på en parsermoni for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Men seriøst: er Aurora og Heidi-A så mye finere da? De er jo langt fra noen klassiske skjønnheter.

Audun er den kuleste fyren der inne. Fornuftig og smart fyr som spiller bortskjemt snørrvalp for å bli undervurdert i spillet. Og de andre går rett på og aner ikke hvilken trussel han er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-34946-0-88007600-1396330189_thumb.p

post-34946-0-19824200-1396330242_thumb.j

post-34946-0-19782800-1396330270_thumb.j

Sjekk kroppen til Simone da :sjokkert:



Anonymous poster hash: 78e1d...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Åh skal de ikke ha spørsmål på Pandoras denne sesongen :(? Kjedelig. Lurer på hvem som kom på denne ideen :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Alle forstår vel at Heidi A er ett spill for galleriet? Det er ingen mennesker som ER sånn. Hun har sikkert fått beskjed om å være dum og blond for å tiltrekke seere.

Dette begynner å bli kjedelig. De burde sendt inn en gjeng med skikkelig konkurranseinstinkt, slik at det ble litt mer intriger og drama. De fleste som er inne nå er jo på ¨ferie¨.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forstår vel at Heidi A er ett spill for galleriet? Det er ingen mennesker som ER sånn. Hun har sikkert fått beskjed om å være dum og blond for å tiltrekke seere.

Dette begynner å bli kjedelig. De burde sendt inn en gjeng med skikkelig konkurranseinstinkt, slik at det ble litt mer intriger og drama. De fleste som er inne nå er jo på ¨ferie¨.

Du får være med du da ;)

Anonymous poster hash: 44169...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn sett kroppen til Simone 4 dager i uka i 4(?) uker allerede jeg, så ikke noe sjokktilstand her hvertfall.

Ja men her fikk jeg så den sånn ordentlig. Visste ikke den var SÅ ille en gang. Sjokk for meg i alle fall.

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTf nicolina er jo ikke fin engang. Tror ikke noen av guttene vil velge henne på en parsermoni for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Enkelte som kommenterer her hadde sklidd rett inn på PH selv - for å si det sånn. :rolleyes:

De fikk begrenset med eiendeler med seg inn i Robinson-uken og en av Auroras største bekymringer i den forbindelse var at BHen ikke matchet trusen. :biggrin:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men her fikk jeg så den sånn ordentlig. Visste ikke den var SÅ ille en gang. Sjokk for meg i alle fall.

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Tulla du nå? Den er overhode ikke SÅ ille som du skal ha det til..

Anonymous poster hash: 8a317...d59

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun et ganske normal synes jeg.

Ja men her fikk jeg så den sånn ordentlig. Visste ikke den var SÅ ille en gang. Sjokk for meg i alle fall.

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Anonymous poster hash: 4ed08...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun er den kuleste fyren der inne. Fornuftig og smart fyr som spiller bortskjemt snørrvalp for å bli undervurdert i spillet. Og de andre går rett på og aner ikke hvilken trussel han er.

Haha, stakkar.. Han er sånn i virkeligheten. Han smører på litt, men ja..

Anonymous poster hash: 1cbfb...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Gleder meg til Paradise Hotel DK kommer etter denne sesongen. Mye drama og action i de danske sesongene :) Den norske blir jo barnetv i forhold :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere få dere en hobby.



Anonymous poster hash: 8e3a8...657
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide med litt action inne på hotellet! Dette er den desidert dårligste sesongen hittil. Har flere ganger sovnet midt i programmet, haha. Vurderer å slutte å se det, men samtidig så vil jeg ikke i tilfelle det blir mer action snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...