Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Lady.In.Heels

Herregud! Er det mulig å være så blåst? Jeg kan ikke fatte å begripe at Mats nå er interessert i Heidi Alexandra!? Nei, nå mistet jeg seriøst all respekt for fyren.

Og hva skjer med all den twerkinga? Det gjør vondt i øya å se alle de store rumpene daske rundt! :kvalm: Når det først skal gjøres, så bør man ha rumpa til det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aurora er både arveløs og arbeidsløs. Denne jenta er bare løs.



Anonymous poster hash: a9cb5...1f4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er både arveløs og arbeidsløs. Denne jenta er bare løs.

Anonymous poster hash: a9cb5...1f4

Tenker foreldrene er stolte av sin kjære datter nå, etter å ha sett Aurora på solsengen og den "erotiske dansen" foran gutta i kveld.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vennligst forklar hvorfor de driver å jukker oppned?! Er det en slags paringsdans for unge harrytasser?

Er hun bloggeren seriøs med de to innleggene som er postet her eller er hun ironisk? Hun ser veldig ung ut, skjønner ikke at guttene vil ha en som ser ut som et barn med sminke.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vennligst forklar hvorfor de driver å jukker oppned?! Er det en slags paringsdans for unge harrytasser?

Er hun bloggeren seriøs med de to innleggene som er postet her eller er hun ironisk? Hun ser veldig ung ut, skjønner ikke at guttene vil ha en som ser ut som et barn med sminke.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Før har jeg trodd hun er troll. Men hun har holdt på siden hun var 15 og jeg skjønner ikke helt hvorfor hun vil bli sett på som et brødhue med IQ på skala med en kålrot hvis hun ikke er seriøs.

EDIT: http://www.tv2.no/play/underholdning/idol/oslo-2013/heidi-alexandra-olsen-4240-paa-idol-audition-i-oslo-695628.html

Til deg under.

Endret av Lilac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med den der "Idol"-greia? Jeg trodde jeg forsto ironi og sarkasme, men jeg ble veldig usikker på hva hun egentlig prøver på. Forsøkte hun med vilje å synge dårligst mulig eller etterlignet hun en annen "superkjendis"?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud Mats kan umulig ha lest bloggen til Heidi. Dette var en ekstrem flau episode. Aurora er jo helt på trynet da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bloggeren som kom inn ser jo helt annerledes ut nå enn på den videoen. Mye penere nå, og noen sinnsykt fine øyne. Rumpa er ikke så verst den heller. Javel, hun er ikke akkurat moden og smart i bloggen sin, men dere forventer vel ikke at Mads er ute etter en rakettforsker på Paradise?

Håper Mads får knulle henne, det har han fortjent etter å ha ventet i halvannet år. Dessuten kunne det se ut som AM var i ferd med å såre strandamøren. Men dette her ser jo unektelig bra ut for hjertet hans.

Lorden skuffer litt nå. Greit han vil være cool og laidback, men han må da vise en viss innsats for å få jentene til sengs. Å forvente at de skal ta all initiativ og ligge langflate for han. er vel litt for optimistisk. Det funker sikker på Averøy...men ikke på Paradise.

Aurora overrasker stadig. Nå litt mer positivt. Hun har prøvd å holde etiketten sin, men sannelig, med noen glass vin innabords får hun vist det også bor en skunk slut i henne.



Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi Alexandra sa at bloggen hennes var seriøst og at hun mente alt hun skrev, men at de måtte huske hun hadde hatt bloggen siden hu var 15 og at nå som hun var 20 så hadde hu ikke akkurat samme meninger lengre.

Altså, greit nok at hun var ung da hun skrev mange av disse blåste innleggene, men jeg var ikke så umoden da jeg var 5år gammel engang...

Nå er bloggen gørr kjedelig, bare fjas om hva hu har helt i seg av alkohol... Trodde frem til for en liten stund siden at hun hadde lagt ned bloggen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange episoder det er igjen? Føler at det ikke er helt igang ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange episoder det er igjen? Føler at det ikke er helt igang ennå!

Bruker å være rundt 50 episoder og det er episode 18 i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auroras oppførsel viser at uansett hvor mye en jente prøver, så er det en hore inne dem, og den hora vil komme ut til slutt.



Anonymous poster hash: c5246...6f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser nok heller hvor lite det skal til for å hisse opp et mannebein.

På den ene eller andre måten...

Sannheten er at et lite ynk eller et kort skjørt er nok til å sette fart i fantasien til de fleste menn, det skal ikke mye til før den løper løpsk.

Hun tar det bare helt ut slik dere tenker, syns det er morsomt jeg!



Anonymous poster hash: d18eb...b00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurora anser seg selv som dyp! Skitt, for en mangel på selvinnsikt. Nå blei jeg oppriktig overraska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Er det mulig å være så blåst? Jeg kan ikke fatte å begripe at Mats nå er interessert i Heidi Alexandra!? Nei, nå mistet jeg seriøst all respekt for fyren.

Samme her! :murvegg: Nå ser man i hvert fall hvor lite smart han er, og det er skikkelig avtennende. :flekke:

Anonymous poster hash: d5621...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"E sølte white russian på skjorta mi. Og måtte bytte te den dyraste Versace t-skjorta som sitte som klistra på dei deilige, muskuløse armane mine..."

:D

Sølte han med vilje?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"E sølte white russian på skjorta mi. Og måtte bytte te den dyraste Versace t-skjorta som sitte som klistra på dei deilige, muskuløse armane mine..."

:D

Sølte han med vilje?

Siden han måtte rope ut at han sølte og nåtte skifte så kan det godt hende han ikke sølte i det heletatt, men bare fant en unnskyldning for å skifte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora anser seg selv som dyp! Skitt, for en mangel på selvinnsikt. Nå blei jeg oppriktig overraska.

Hun sa vel ikke at hun er dyp, men at de andre er grunnere enn henne. Hvis en sølepytt er en halv centimeter dyp, og en annen er sjuogenhalv millimeter dyp, vil du fremdeles ikke bli våt på føttene med sko på...
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han måtte rope ut at han sølte og nåtte skifte så kan det godt hende han ikke sølte i det heletatt, men bare fant en unnskyldning for å skifte

true :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...