Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg spør igjen, hva han skatergutten inne i Amy på slutten av episoden?

Anonymous poster hash: c5246...6f6

Ja, eller nei. Skjønner ikke spørsmålet.

Anonymous poster hash: f26b2...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiling-alarm!

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

Kjære deg, nå bidrar du faktisk til spoilingen! Jeg fikk ikke med meg spoileren før du kommenterte det. Ikke sitér spoilere i svarene deres....

Anonymous poster hash: 14f0e...a1e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, nå bidrar du faktisk til spoilingen! Jeg fikk ikke med meg spoileren før du kommenterte det. Ikke sitér spoilere i svarene deres.... Anonymous poster hash: 14f0e...a1e

Kjære vene, det er vel ikke så vanskelig å lese et innlegg. Ikke skyld på andre at du ikke forstår innhold i innlegg. :filer:

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jeg spoila.. Det var nekelt og greit fordi jeg ikke skjønte hva som mentes med "spoiling". Hadde overskriften vært skrevet på norsk så hadde jeg ikke misforstått. Sorry..



Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør alle narr av utseende til Ann Marielle?! Hun er jo helt klart den peneste av de jentene som er der. Simone ser ikke ut i måneskinn. Utrolig barnslig da ingen ville fortelle AM hva hun hadde gjort galt. Simone sa jo bare "Da vet jeg det"

Det er virkelig IKKE rart vi jenter liker eldre gutter nei. Guttene er jo så umodne og teite. Herregud er det mulig? :rolleyes:

Jeg håper AN kan hevne seg å kaste ut Simone eller Amy. Kjerringer.

Simone er helt grusom!! Hun virker faktisk sjalu på Ann Marielle.

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jeg spoila.. Det var nekelt og greit fordi jeg ikke skjønte hva som mentes med "spoiling". Hadde overskriften vært skrevet på norsk så hadde jeg ikke misforstått. Sorry..

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Hva er egentlig spoling på norsk? Har aldri hørt et annet uttrykk bli brukt enn spoling.

(mener ikke å "ta" deg eller noe, men jeg begynte å tenke på det...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene, det er vel ikke så vanskelig å lese et innlegg. Ikke skyld på andre at du ikke forstår innhold i innlegg. :filer:

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

Ingen vits i å være nedlatende. Jeg skumleser ofte gjennom innleggene, og det har ingenting med å skjønne innleggene å gjøre. Jeg forsto jo det når du siterte det, gjorde jeg ikke? Jeg bare sier at du kan tenke på det til neste gang? :) OK? :)

Anonymous poster hash: 14f0e...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig spoling på norsk? Har aldri hørt et annet uttrykk bli brukt enn spoling.

(mener ikke å "ta" deg eller noe, men jeg begynte å tenke på det...)

Avsløre?

Anonymous poster hash: bab0a...ad6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for noen assholes de er. Fryser henne ut helt uten grunn. Casper og Simone er jo skikkelig ille altså. Greit det er et spill, men det er jo ikke greit å oppføre seg sånn likevel (synes jeg).

Jeg heier på Ann Mariell jeg.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hva er greia med at Casper skal fortelle alle de "morsomme" tinga han gjør, som å smile lurt til speilet når lyver og sånt? Skikkelig lame. Som jazzgeir skriver i sammendraget av episodene, han er skikkelig blass og uinteressant, som forteller skikkelig uinteressante og umorsomme ting. Få han UT

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige dere som klarer å følge med i år.

Jeg datt ut etter kveld fire jeg. :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse ungene er jo så dumme at halvparten hadde vært nok.. Vet ikke hvor smart AM egentlig er, men der inne framstår hun jo som Einstein. Og Casper må være stokk dum, velger partner med p***** og mener det gjør han til en god spiller, og ikke minst tror han at han ikke blir avslørt..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...