Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe87

Er ikke bare huden som er problemer. Greit, kviser, ujevn hudfarge og åpne porer bidrar, MEN her er det flere faktorer som spiller inn. nesegrevet hennes fks. og at hun er lubben. Anonymous poster hash: 4f019...0dc

Hva er vitsen med å kritisere utseende til folk? Er du så perfekt eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er vitsen med å kritisere utseende til folk? Er du så perfekt eller?

Hadde ikke folk kritisert hverandres utseende så hadde vi alle sett ut som et dass.

Anonymous poster hash: dcb20...3de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Hadde ikke folk kritisert hverandres utseende så hadde vi alle sett ut som et dass. Anonymous poster hash: dcb20...3de

Haha, det er det dummeste jeg har hørt! Så man er liksom "snill" når man kritiserer andres utseende..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er det dummeste jeg har hørt! Så man er liksom "snill" når man kritiserer andres utseende..

Vel..man hjelper dem ihvertfall på vei. Så de kan forbedre seg. Det høres hardt og overfladisk ut. Men dessverre sant.

For noen måneder siden sprakk jeg og sa rett ut til en venninne at den klesstilen hennes var latterlig og folk ler av henne bak hennes rygg. Hun ble veldig fornærmet og lei seg.

Hun forandret klesstilen sin totalt. Og har nå takket meg for å være så ærlig.

Anonymous poster hash: dcb20...3de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..man hjelper dem ihvertfall på vei. Så de kan forbedre seg. Det høres hardt og overfladisk ut. Men dessverre sant.

For noen måneder siden sprakk jeg og sa rett ut til en venninne at den klesstilen hennes var latterlig og folk ler av henne bak hennes rygg. Hun ble veldig fornærmet og lei seg.

Hun forandret klesstilen sin totalt. Og har nå takket meg for å være så ærlig.

Anonymous poster hash: dcb20...3de

Vi skulle alle hatt en venn som deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan garantere at Ann Marielle er operert både her og der.

Nesa er operert, øyenbryn er tatovert, Silikon i pupper fra hun var 17, Botox i pannen og kinnben, og restylane i lepper.

Vet det fordi jeg kjenner folk rundt henne i Bergen.

Anonymous poster hash: 69630...fdd

Kan bekrefte dette. Har jobbet med hun for lenge siden. Ikke mye ekte i det ansiktet der. Hun var sammen med en feit, 55 år gammel alkoholiker i flere år også. så det med at hun liker mørke, tatoverte gutter med bra kropp er vanskelig å få til å stemme. :fnise:

Anonymous poster hash: 11574...888

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En giraff uten hjerne" "to brød og noen hovne lepper"

Fyfaen..

Anonymous poster hash: 38435...846

Ja, det viser bare hvor lite selvinnsikt enkelte har. Dessuten bør ikke Casper snakke om at andre er lite intelligente, han er muligens den mest primitive personen på Paradise, og det sier ikke lite...

Det er slik at de minst intellektuelle er de ivrigste på å stemple andre som dumme, tydeligvis.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Mariell virker jo som en skikkelig bitch

Jeg forstår Ann Mariell på en måte, og tror ikke egentlig hun prøver å være en bitch. Enig i at hun har en slik framtoning da, men vi kan jo ikke vite om det er med vilje. Mennesker er forskjellige, og hun har ikke sagt noe direkte frekt (ennå i alle fall). Vi får vente å se, neste uke så spennende ut :D

Jeg tror bare hun er veldig ærlig. Simone ville jo ha ut Maria for å redde Amy, men da Maria røk ut ble Simone så lei seg, og derfor konfronterte Ann Mariell Simone med dette her. Jeg har ikke noe i mot at falske mennesker konfronteres...

Anonymous poster hash: 12313...1fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette blir en bedre uke :)

Jeg heier på Ann Marielle i alle fall. De andre er jo så dumme. :dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette blir en bedre uke :)

Jeg heier på Ann Marielle i alle fall. De andre er jo så dumme. :dry:

Heier også på henne foreløpig, virker som det blir litt drama mellom AM og jentene denne uka.

De er teite ja, spesielt guttene, små guttevalper som ikke er tørr bak ørene.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke dialekten hennes! Heier heller på Siri, selv om hun kanskje er litt kjedeligere enn først antatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om tirsdagens episode blir tilgjengelig i dag?



Anonymous poster hash: 10b0e...ccd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo komme inn ei for Siri snart!

Tenker det samme! Men tror ikke det kommer til å skje noe mellom dem hvis det kommer ei bifil eller lesbisk jente inn. Syns også Siri begynner å vise seg kjedelig, men håper ikke hun går ut likevel, det er jo noe pent å se på. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt.. om det kommer ei lesbisk/bifil jente inn så MÅ jo bare hun og Siri tenne på hverandre. For det er jo sånn lesbiske/bifile/homofile er.. anything goes :ironi:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt.. om det kommer ei lesbisk/bifil jente inn så MÅ jo bare hun og Siri tenne på hverandre. For det er jo sånn lesbiske/bifile/homofile er.. anything goes :ironi:

Hvis det var mitt innlegg du siktet til, så mente jeg ikke at Siri ikke kom til å falle for ei FORDI hun var kjedelig, men at uansett hvor rett de måtte vise seg å være for hverandre så tror jeg ikke Siri ville latt det skje, for hun er ikke der for å flørte, hun er der kun for å spille (og der kom den kjedelige biten inn). Beklager at jeg ordla meg feil :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var mitt innlegg du siktet til, så mente jeg ikke at Siri ikke kom til å falle for ei FORDI hun var kjedelig, men at uansett hvor rett de måtte vise seg å være for hverandre så tror jeg ikke Siri ville latt det skje, for hun er ikke der for å flørte, hun er der kun for å spille (og der kom den kjedelige biten inn). Beklager at jeg ordla meg feil :)

Nah.. var ikke deg.. eller noen i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare hun er veldig ærlig. Simone ville jo ha ut Maria for å redde Amy, men da Maria røk ut ble Simone så lei seg, og derfor konfronterte Ann Mariell Simone med dette her. Jeg har ikke noe i mot at falske mennesker konfronteres...

Anonymous poster hash: 12313...1fe

Tar tilbake det jeg sa om at AM virker som en bitch. Det skurrer litt det dere sier med Simone..Jeg gleder meg til å se alt dramaet i kveld! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg suger i sjakk, bokstavelig talt" - hva vil det si? At hun pleier å suge en fyr mens de spiller sjakk?



Anonymous poster hash: a70b4...427
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...