Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gruppa ditt og gruppa datt. Jeg blir så lei av dette gruppe snakket jeg å altså.

Jeg tror ikke Ann Marielle er en bitch, men hun kan kanskje fremstå som en pga dialekten osv. Jeg digger at hun er mer frempå enn de andre og å si i fra. Men tror egentlig hun ikke blir så lenge :(

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

På grunn av dialekten?

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av dialekten?

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Bergensk er landets mest bitchy dialekt.

Men også en av de fineste :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forrige sesong PH, og den før der igjen, litt av og på til jeg skjønte opplegget og begynte å følge med. Men enda så glad jeg er i lett underholdning av denne typen, så klarer jeg ikke holde meg engasjert til å se en hel episode denne sesongen.

Håper faktisk at det tar seg opp litt på et vis, kunne trengt den type underholdning for tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av dialekten?

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Hun snakker i tillegg pen bergensk, dvs. hun kommer enten fra Kalfaret, Paradis eller Fana området. De har en egen evne til å høres nedlatende ut selv om det ikke er meningen.

Anonymous poster hash: dcd30...a2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker i tillegg pen bergensk, dvs. hun kommer enten fra Kalfaret, Paradis eller Fana området. De har en egen evne til å høres nedlatende ut selv om det ikke er meningen.

Anonymous poster hash: dcd30...a2d

Paradis er en del av Fana. :)

Jeg snakker slik som henne og har aldri hørt noen si at jeg høres nedlatende ut.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paradis er en del av Fana. :)

Jeg snakker slik som henne og har aldri hørt noen si at jeg høres nedlatende ut.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Det vet jeg, glemte å få med ordet resten før Fana der :)

Er fra Fana selv, men har ikke samme måte å snakke på. En av mine beste venninner er fra Kalfaret og snakker veldig veldig pent bergensk, og hun har fått høre det ganske mye gjennom studietiden faktisk. Jeg blir anklaget for å være litt for brautende noen ganger :P

Anonymous poster hash: dcd30...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er mer synd på deg som bryr deg så mye om andre menneskers utseende. jeg ville i hvertfall aldri ha rettet på en venninne og si "du bør sminke deg sånn og sånn og gå med de klærne". synes folk skal få lov å se ut som de gjør, sminke seg som de vil og gå med de klærne de liker best selv :)

Da synes jeg du er en skikkelig dårlig venninne. Det er ikke alltid like enkelt å se seg selv utenfra, det er jo en grunn til at vi ofte spør venninner om hvordan vi ser ut.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier forresten på AM og Christer, men har dessverre følelsen på at de ryker fort.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier forresten på AM og Christer, men har dessverre følelsen på at de ryker fort.

Christer gikk jo så di grader i kakeboksen, at han er nok ute snart:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer gikk jo så di grader i kakeboksen, at han er nok ute snart:P

I know :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

savner skuespillerene, dem satte hu Siri så på plass!

Hvorfor i alle dager skal hun bli satt på plass?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal hun bli satt på plass?

syns hun bosser så mye! blir for mye spill og sjefing fra hu

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns hun bosser så mye! blir for mye spill og sjefing fra hu

Så vidt jeg har observert så er hun alt annet enn bossy. Hun virker særdeles rolig og behersket, hever aldri stemmen, er lite dramafokusert osv. At hun spiller spillet er jo en selvfølge da det hele er et spill.

Er det noen som trenger å bli satt på plass så er det guttene der inne. Makan til frekke drittunger skal man lete lenge etter(eller kanskje ikke?).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så vidt jeg har observert så er hun alt annet enn bossy. Hun virker særdeles rolig og behersket, hever aldri stemmen, er lite dramafokusert osv. At hun spiller spillet er jo en selvfølge da det hele er et spill.

Er det noen som trenger å bli satt på plass så er det guttene der inne. Makan til frekke drittunger skal man lete lenge etter(eller kanskje ikke?).

syns hu Siri viste en mye bedre personlighet når de var inne, men helt enig med deg, skulle sjekka inn 3 gutter med fredning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nye, Ann Mariell var veldig pen, men hun så veldig operert ut? Spesielt leppene, så veldig ut som restylane-lepper :P

Merket jeg fikk et dårlig inntrykk av Casper når han ville bytte ut Amy med en gang det kom inn ei som var "penere og mer oppegående". Han fremstår ikke som en trofast parter som er til å stole på da nei..

Også måtte jeg le høyt da han sa at han ikke var på PH for å finne seg ei dame han kunne gifte seg med, "men Ann Mariell virker veldig oppegånde og er superfin". Hvem sier noe sånt etter èn kveld på byen, "møtte ei jente som jeg tror kan bli min fremtidige kone". Satt litt på spissen, men altså, tenk å si noe sånt når de nesten ikke hadde snakket sammen på tomanshånd :sjokkert: Flere som reagerte på det? :fnise:

Anonymous poster hash: 7bdb9...a07

Jeg kan garantere at Ann Marielle er operert både her og der.

Nesa er operert, øyenbryn er tatovert, Silikon i pupper fra hun var 17, Botox i pannen og kinnben, og restylane i lepper.

Vet det fordi jeg kjenner folk rundt henne i Bergen.

Anonymous poster hash: 69630...fdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har observert så er hun alt annet enn bossy. Hun virker særdeles rolig og behersket, hever aldri stemmen, er lite dramafokusert osv. At hun spiller spillet er jo en selvfølge da det hele er et spill.

Er det noen som trenger å bli satt på plass så er det guttene der inne. Makan til frekke drittunger skal man lete lenge etter(eller kanskje ikke?).

Kunne ikke vært mer enig. Synes alle guttene (utenom Christer og han nye. Husker ikke navn) er noen drittunger på 13 år., Hvert fall Casper. For en ufyselig usympatisk dust han er. Håper han ryker asp men sjansene for det e vel små

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere synes at trøblete hud gjør en person stygg? Stakkars verden..

Er ikke bare huden som er problemer. Greit, kviser, ujevn hudfarge og åpne porer bidrar, MEN her er det flere faktorer som spiller inn. nesegrevet hennes fks. og at hun er lubben.

Anonymous poster hash: 4f019...0dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...