AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #661 Del Skrevet 6. mars 2014 Christer, på tross av et veldig teit valg nå, virker veldig sympatisk. Anonymous poster hash: e0db2...b2f Helt uenig! Han virker korka, ego og spess. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #662 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes faktisk litt synd på Simone. Hvorfor har hun ingen gode venner eller en mor eller noen som kan fortelle henne at hun klær seg og sminker seg helt grusomt? Hun bruker helt feil farver og snitt, feil farve på sminken, feil hårprodukter og ingen kler juggel-smykker. Jeg synes faktisk det er ganske slemt av vennene og familien hennes å la henne skjemme seg ut slik. (Hun virker ikke så veldig hyggelig, så det kan kanskje være derfor? Hvis hun svarer vennen sine like frekt og surt som hun svarer folka på PH.)Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #663 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg skjønte ikke samtalen mellom AM og Simone. Kan noen forklare?Anonymous poster hash: 94783...6b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #664 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg håpet på at Audun kom til å skape litt drama og at de andre kom til å bli provosert av at han er så høy på pæra, men tydeligvis ikke. Håper på mer action neste uke. Synes årets deltakere er kjedelig, spesielt jentene. Sånn sett skjønner jeg Ann Mariell godt, jeg hadde heller ikke orket å sosialisere med de. Tviler på det. Han holder seg inne med Casper og Ole F. Han tvinner Aurora rundt lillefingern og står trygt hos henne. Tror ikke han ser noe stort poeng i å lage drama, når noen andre kan gjøre intrigemakingen for han. Anonymous poster hash: 7a654...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #665 Del Skrevet 6. mars 2014 Virker som Maria har et reflektert forhold til hva hun har vært med på. http://www.kjendis.no/2014/03/06/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv3/tv_og_medier/32177529/ Anonymous poster hash: 7a654...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 7. mars 2014 #666 Del Skrevet 7. mars 2014 Det er jo ganske surrealistisk. Maria var den eneste som beskyttet Christer nå de andre ville ha han ut. Og Christer trodde på tulingen Nico, det var jo bare løgn det Nico sa. Anonymous poster hash: c5246...6f6 Det var jo strengt tatt Amy som løy til Nico, ikke Nico som løy til Christer. Nico fortalte bare videre det han hadde hørt fra Amy. For øvrig syns jeg det var dumt Nico røyk ut, fikk skikkelig vondt av han når han fikk nesten alle smykkene Han var nok bare veldig uheldig med førsteinntrykket, og klarte aldri å hente seg inn i gruppa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #667 Del Skrevet 7. mars 2014 Virker som Maria har et reflektert forhold til hva hun har vært med på. http://www.kjendis.no/2014/03/06/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv3/tv_og_medier/32177529/ Anonymous poster hash: 7a654...cbf Jeg håper hun kommer inn igjen. Jeg tror hun kan være litt slu, men uten å være ondskapsfull og en smart spiller. Anonymous poster hash: 120a3...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #668 Del Skrevet 7. mars 2014 Etter denne uken er Audun og Ann Marielle helt klart de jeg heier på! Anonymous poster hash: 14f0e...a1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mars 2014 #669 Del Skrevet 7. mars 2014 Herreguuud for en gjeng med brødhuer de har samlet sammen i år. Hadde casting folka røyka weed før audition rundene eller?! Alle er jo så kjedelige og ikke minst dumme. Jentene er jo helt på tryne lite taktiske. Jeg får helt fnatt! Hater at Nico røyk ut. Bare fordi han sendte ut bestevennen til Casper, så ville alle ha han ut. Urk. Også Casper som stoler blindt på de andre tullingene om at Maria ikke er til å stole på og vil ha han ut. Nei skal det fortsette slik, så gidder ikke jeg å se på mer. Vært 2 teite og kjedelige uker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mars 2014 #670 Del Skrevet 7. mars 2014 Så hater jeg dette gruppe prate. Gjør det som er best for gruppa, gjør det gruppa vil blabla. Jeg bare føler at de fra Startcastet (Siri, Amy, Casper osv) kommer til å styre alt der inne og hive ut de som ikke "gjør det som er best for gruppa" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #671 Del Skrevet 7. mars 2014 Så hater jeg dette gruppe prate. Gjør det som er best for gruppa, gjør det gruppa vil blabla. Jeg bare føler at de fra Startcastet (Siri, Amy, Casper osv) kommer til å styre alt der inne og hive ut de som ikke "gjør det som er best for gruppa" Stivner det til så kommer det en tvist. Anonymous poster hash: 7a654...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #672 Del Skrevet 7. mars 2014 Herreguuud for en gjeng med brødhuer de har samlet sammen i år. Hadde casting folka røyka weed før audition rundene eller?! Alle er jo så kjedelige og ikke minst dumme. Jentene er jo helt på tryne lite taktiske. Jeg får helt fnatt! Hater at Nico røyk ut. Bare fordi han sendte ut bestevennen til Casper, så ville alle ha han ut. Urk. Også Casper som stoler blindt på de andre tullingene om at Maria ikke er til å stole på og vil ha han ut. Nei skal det fortsette slik, så gidder ikke jeg å se på mer. Vært 2 teite og kjedelige uker. Det er meningen at det skal være en ansamling brøhoder! Dette er PH Anonymous poster hash: 7a654...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mars 2014 #673 Del Skrevet 7. mars 2014 Det er meningen at det skal være en ansamling brøhoder! Dette er PH Anonymous poster hash: 7a654...cbf Joda men det får da være måte på. Ingen av jentene i alle fall er noe flinke på taktikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #674 Del Skrevet 7. mars 2014 Amy nå ut! Gud så kjedelig hun er. Snoork. Anonymous poster hash: 6272e...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 7. mars 2014 #675 Del Skrevet 7. mars 2014 Så hater jeg dette gruppe prate. Gjør det som er best for gruppa, gjør det gruppa vil blabla. Jeg bare føler at de fra Startcastet (Siri, Amy, Casper osv) kommer til å styre alt der inne og hive ut de som ikke "gjør det som er best for gruppa" Det verste med gruppe-pjattet er at de begynte å snakke om "gruppa" første dagen. Hva faen? Personen som har kommet inn 2timer etter alle andre er ikke en del av "gruppa". Jeg brekker meg hver gang noen nevner gruppa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 7. mars 2014 #676 Del Skrevet 7. mars 2014 Sesongen har vært kjedelig til nå. Skjønner jo godt at produksjonen ville ha ut Maria siden Amy gikk sist. Pleier ikke alltid de med fredning gå sist da?? Håper det sjekker inn noen med litt mer guts og sterke personligheter snart. Er SÅ kjedelig når alle er en stor gruppe og alle er bff. De har samlet sammen en veldig kjedelig gjeng i år må jeg si Liker Ann Mariell da. Hun virker tøff og har bein i nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 7. mars 2014 #677 Del Skrevet 7. mars 2014 Det verste med gruppe-pjattet er at de begynte å snakke om "gruppa" første dagen. Hva faen? Personen som har kommet inn 2timer etter alle andre er ikke en del av "gruppa". Jeg brekker meg hver gang noen nevner gruppa Har reagert på det samme! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #678 Del Skrevet 7. mars 2014 Gruppa ditt og gruppa datt. Jeg blir så lei av dette gruppe snakket jeg å altså. Jeg tror ikke Ann Marielle er en bitch, men hun kan kanskje fremstå som en pga dialekten osv. Jeg digger at hun er mer frempå enn de andre og å si i fra. Men tror egentlig hun ikke blir så lenge Anonymous poster hash: 6272e...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 7. mars 2014 #679 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg synes faktisk litt synd på Simone. Hvorfor har hun ingen gode venner eller en mor eller noen som kan fortelle henne at hun klær seg og sminker seg helt grusomt? Hun bruker helt feil farver og snitt, feil farve på sminken, feil hårprodukter og ingen kler juggel-smykker. Jeg synes faktisk det er ganske slemt av vennene og familien hennes å la henne skjemme seg ut slik. (Hun virker ikke så veldig hyggelig, så det kan kanskje være derfor? Hvis hun svarer vennen sine like frekt og surt som hun svarer folka på PH.)Anonymous poster hash: 120a3...7ed jeg synes det er mer synd på deg som bryr deg så mye om andre menneskers utseende. jeg ville i hvertfall aldri ha rettet på en venninne og si "du bør sminke deg sånn og sånn og gå med de klærne". synes folk skal få lov å se ut som de gjør, sminke seg som de vil og gå med de klærne de liker best selv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #680 Del Skrevet 7. mars 2014 Så produksjonen vil heller ha ut Maria enn Amy. Ellers hadde vel Amy gått før Ann Mariell og dermed gått til Casper --> ut med hun. Anonymous poster hash: e0db2...b2f Hvorfor skulle hun stelt seg bak Caspar? Da vet hun jo at hun hadde gått ut... Anonymous poster hash: 54c39...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå