AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #601 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg synes Audun ligner sånn på Morten Gamst Pedersen Anonymous poster hash: c4ea7...03f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #602 Del Skrevet 5. mars 2014 Syns det er sykt teit at de prøver å legge fokuset så mye på at hun nye er så "deilig" og at hun er så utrolig vakker osv, og zoomer inn på puppene hennes hvert minutt Ble litt vel mye. Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mars 2014 #603 Del Skrevet 5. mars 2014 Huff. Blir skuffa om Ann Marielle ryker i morgen. Hun er den som er finest å se på. Ann Mariell er jo freda fordi hun har den sommerfuglen ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. mars 2014 #604 Del Skrevet 5. mars 2014 Herregud for en idiot Casper er. Nå vil han plutselig ikke ha AM likevel Hva skjer med at alle synes Casper er så himmla kjekk? Jeg synes ikke det. For en kjedelig gjeng de har plukket ut i år. Er liksom ingen der med sterke personligheter og som kan lage litt sprell. Når alle i start castet står så sterkt sammen er det ikke lett for de nye som kommer inn da. Jeg likte at Nico turte å sende ut Labino. Jeg håper Amy ryker i morgen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 5. mars 2014 #605 Del Skrevet 5. mars 2014 Syns Casper er helt ufordragelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #606 Del Skrevet 5. mars 2014 Enig. Kjedelig og døll gjeng. Jeg er 23 og hadde ikke følt jeg hadde passet inn der. Så skjønner jo Ann Marielle godt. Anonymous poster hash: 50121...293 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #607 Del Skrevet 5. mars 2014 Han nye er driitkjekk da! Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. mars 2014 #608 Del Skrevet 5. mars 2014 Omg Casper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. mars 2014 #609 Del Skrevet 5. mars 2014 Ann Mariell er jo freda fordi hun har den sommerfuglen ? Ja det er hun vel... Da forsto jeg ikke helt slutten på denne episoden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 5. mars 2014 #610 Del Skrevet 5. mars 2014 For en kjedelig sesong hittil. Fjorårets sesong var mye bedre! De må få inn litt morsomme mennesker og noen sterke personligheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. mars 2014 #611 Del Skrevet 5. mars 2014 For en kjedelig sesong hittil. Fjorårets sesong var mye bedre! De må få inn litt morsomme mennesker og noen sterke personligheter. Enig. Denne sesongen har vært litt boring hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 5. mars 2014 #612 Del Skrevet 5. mars 2014 Casper mistet sin sjarm i dagens episode.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #613 Del Skrevet 5. mars 2014 Dette var en kjedelig episode. Få inn igjen kjønnsleppa!Anonymous poster hash: 120a3...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #614 Del Skrevet 6. mars 2014 Dette var en kjedelig episode. Få inn igjen kjønnsleppa!Anonymous poster hash: 120a3...7ed Hva gikk jeg glipp av? Anonymous poster hash: c5246...6f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #615 Del Skrevet 6. mars 2014 Christer var veldig tynn da! Anonymous poster hash: 78e1d...d9b Jepp, han ser ut som et anoreksia-vrak! Og han skal liksom være treningsinstruktør... Ihvertfall ikke noe som innebærer vekter Anonymous poster hash: 0ab8b...5c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #616 Del Skrevet 6. mars 2014 Jepp, han ser ut som et anoreksia-vrak! Og han skal liksom være treningsinstruktør... Ihvertfall ikke noe som innebærer vekter Anonymous poster hash: 0ab8b...5c5 Hadde vært artig å se alle fordømmelsene dersom Chris hadde vært tjukk, og dere hadde gjort det til en sport å kommentere hvor overvektig han er. Det er ikke nødvendigvis enklere for en tynn person å legge på seg gjennom å "spise en feit biff" enn det er for en overvektig å miste vekt gjennom å "løpe litt på tredemølla". Anonymous poster hash: dbf97...f7d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #617 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg håper det sjekker inn noen som har litt sterk personlighet og som kan lage litt drama,. Synes egentlig alle fra start castet er kjedelige. Irriterende at Nicolai røyk. Han virket som en ikke lot seg herse med. Den beste sesongen til nå var forrige sesong. Anonymous poster hash: fe433...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #618 Del Skrevet 6. mars 2014 Forresten så har Iselin fått lagt inn 500ml silikon i hver pupp. Sykt! Anonymous poster hash: fe433...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #619 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg blir irritert på Casper og de andre guttene som lager en "mal" på hvordan man skal oppføre seg for å passe inn, og alle som ikke gjør det vil de ha ut. Bare fordi han og Labinot ble sykt "bros" den første dagen eller hva faen, skal ikke det påvirke hele spillet fremover. Nicolai virka jo kul, men fordi han gikk litt mot strømmen ble han mislikt med en gang og det irriterer meg. Skjønner jo at Ann-Marielle blir litt utilpass når alle guttene er så umodne og alle jentene er så dumme. Hun kan være litt frekk da, men hadde det vært meg hadde jeg også syntes det ville vært vanskelig å ikke være det. Anonymous poster hash: c0dc0...8c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. mars 2014 #620 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg blir irritert på Casper og de andre guttene som lager en "mal" på hvordan man skal oppføre seg for å passe inn, og alle som ikke gjør det vil de ha ut. Bare fordi han og Labinot ble sykt "bros" den første dagen eller hva faen, skal ikke det påvirke hele spillet fremover. Nicolai virka jo kul, men fordi han gikk litt mot strømmen ble han mislikt med en gang og det irriterer meg. Skjønner jo at Ann-Marielle blir litt utilpass når alle guttene er så umodne og alle jentene er så dumme. Hun kan være litt frekk da, men hadde det vært meg hadde jeg også syntes det ville vært vanskelig å ikke være det. Anonymous poster hash: c0dc0...8c6 Nettopp. Gash blir så irritert over at de fra startcastet (spesielt gutta) tror de er sjefene på hotellet og alle må gjøre som de sier ellers er det på hode og ræva ut. Jeg likte Nico for gikk i mot strømmen og fikk ut Labino. Synes alle gutta er noen umodne drittunger. Hvert fall Casper. Så sier han " Ann Marielle går ikke så bra sammen med de andre jentene og hun er ikke så smart som jeg trodde" Herregud Kanskje hun ikke går så himmla bra sammen med de pga de er dumme og oppfører seg som noen 16 åringer? Endret 6. mars 2014 av smalls 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå