Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, den der kommentaren "jeg regner med at jeg har noe dere ikke har" er helt syk. Hun har ingenting jeg vil ha, verken utenpå eller inni, spesielt ikke inni.

Men det kom jo en del bisarre ting fra henne underveis i serien også. Husker dere den sekvensen da hun fikk for seg at Julie var lesbisk og sa at "meg og Chris vi e så mye smartare enn andre, så vi skjønne sånne ting så andre folk ikkje skjønne." Er vet ikke akkurat noe eksempel på lysende selvinnsikt det heller?

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Ja, er det mulig. Der dreit hun seg ut totalt. Også klikket hun på en eller annen fordi hun fortalte det videre (husker ikke hvem dette var). Det vitner om null selvinnsikt, ja...

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Simone er ikke godt likt av deltakerene. Heller ikke Labi, men han er så dum at folk ikke tar han seriøst/ ikke tror på han. Hilsen en som kjenner en av deltakerne :)Anonymous poster hash: e0db2...b2f

Stemmer!;)

Og ingen av de vil bli sett med Lene A. lengre siden hun er så mislikt.

Anonymous poster hash: ac3a6...d72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stemmer! ;)

Og ingen av de vil bli sett med Lene A. lengre siden hun er så mislikt.

Anonymous poster hash: ac3a6...d72

Seriøst?

Simone har jo Jeanette, Ole, Nico...

LA har jo nettopp vært på tur med Christer, Mats, Kine ....

Eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Angelica går nok gyldne tider i møte. Hun kommer til å bli booket som kuriøs musikksnurrer på diskoteker og nattklubber. Hun kommer til å bli nakenfotografert i manneblader og vil få tilbud om å spille inn korkografi. Hun vil så lenge utseende holder ha en logrende hale av pubertale beundrere i alle aldre, og partyløver som anser henne som et potensielt lettlurt bytte.

At hun ignorerer kritikk på sin personlighet er som det er, hun vil ha nok av nikkere rundt seg, så hun trenger ikke bry seg; Gutta som smisker for å få seg, og jenter som ser at hun drar kåte gubber, og håper på smitte-effekten.

Det er først når utseendet hennes fader, at hun vil slite, fordi hjernen hennes neppe blir velutviklet av party og uteliv, og en utvikler ingen sosial intelligens av å omgås smiskere. Hvis ikke rusmisbruk og prostitusjon høster henne før den tid.

Endret av Kamikatze
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

Simone har jo Jeanette, Ole, Nico...

LA har jo nettopp vært på tur med Christer, Mats, Kine ....

Eller?

Turen er over. Det blir ingen flere turer. Rottene har forlatt skuten.

Og forresten: Christer og Mads er jo ikke de mest hotte guttene på byen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det siste er jeg fullstendig enig i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, man kan lure på hva slags damer som trekkes mot de to der nå.. Kan jo ikke være de smarteste? De gutta har ikke fått vist seg fra sin beste side på tv

Anonymous poster hash: aa284...4ce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan lure på hva slags damer som trekkes mot de to der nå.. Kan jo ikke være de smarteste? De gutta har ikke fått vist seg fra sin beste side på tv

Mads drar vel tilbake til bygda og sanker 13-åringer som synes det er kult å sitte på i bruktaudi sammen med en grandios kjendis.

Christer drar vel hvitt pulver inn gjennom snyteren, sjekker damer ved å kjøpe øl for mindreårige bædgørls, som han prøver å kjendisstatuere eksempel for, ved å imponere dem med sine språklige ferdigheter.

For min del er det for all fremtid slutt med grandiosa. Sponser ikke levebrødet til hva som helst. Dr.Oetker, here i come!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mads drar vel tilbake til bygda og sanker 13-åringer som synes det er kult å sitte på i bruktaudi sammen med en grandios kjendis.

Christer drar vel hvitt pulver inn gjennom snyteren, sjekker damer ved å kjøpe øl for mindreårige bædgørls, som han prøver å kjendisstatuere eksempel for, ved å imponere dem med sine språklige ferdigheter.

For min del er det for all fremtid slutt med grandiosa. Sponser ikke levebrødet til hva som helst. Dr.Oetker, here i come!

:fnise:

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert fall ikke noe tvil om at både LA, Christer og Nico røyker både det ene og det andre ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alt like dans på roser lenger mellom Christer og LA eller er de fortsatt like in løøøøv som på PH? Er det virkelig sant at mange av deltakerene fra årets PH nå misliker LA og Simone ? Godter meg hvis det er sant! :icon_lol: sorry not sorry :lol:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

LA har skrevet dette på bloggen. Jeg sier bare LOL LOL og LOL

HATE

Hva skjer med hate på bloggen? Jeg synes det er helt utinteressant å lese, så jeg har valgt å ikke lese så mange av dem. Gjerne jeg gjør det en dag, men i såfall blir det for å ha det lættis for meg selv. At det faktisk finnes folk der ute som går inn for å skrive og rakke ned på andre, er helt sinnsykt. Dette her er jo mobbing. Jeg kunne anmeldt hele gjengen, men jeg har bedre å gjøre på.

Å skrive nedlatende til en annen person kommer stortsett av misunnelse, så jeg tar all hateingen som et kompelimang. Jeg regner med at jeg har noe dere ikke har.
At folk irriterer seg over hvordan jeg oppførte meg inne på hotellet er helt ok, men dere må da skjønne at det er et spill? Det er et spill med mennesker. Jeg ble helt lost der inne i slutten fordi jeg var så frustrert over hele opplegget. Jeg er ikke flink til å kontrollere sinne mitt, så jeg var veldig mye sinna der inne. Jeg angrer ikke på noe, fordi jeg forstår hvorfor jeg oppførte meg slikt. Ferdig snakka.
Dere som sier jeg er en hore, stygg, ekkel, patetisk osv, dere må ha et kjedeig liv. Jeg synes selv at jeg er pen, helt vanlig pen norsk jente. Hva faen er problemet da? Jeg har pent hår, normal nese, normalt smil, små naturlige titts, jeg er verken for lang eller for kort, jeg har helt vanlig kropp, blå vanlige norske øyne. Altså, hva er problemet? Jeg er sjokkert. Greit, jeg er ikke verdens peneste, men jeg langt i fra stygg og ekkel.
Jeg er heller på ingen som helst måte en hore. En hore er ei som selger sex. Ja, jeg hadde sex på TV, men who fucking cares. WELCOME to 2014!!! Det er ikke første gangen noen har hatt sex på TV og det blir heller ikke den siste. Jeg har jo faktisk føleser for den personen jeg har sex med. Jeg er 21 år, da er det ganske valingt å ha sex med den man liker. Jeg angrer ikke et sekund på det! Jeg synes det er litt trist slikt de har klippet det til. Jeg ser jo ut som ei puledukke til tider, menmen, TV er TV liksom. Jeg fatter at de må spice det opp med litt sex scener.
Det er mange som irriterer seg over måten jeg snakker på. hahahahah, wtf. Jeg snakker akuratt slik som jeg vil. Om jeg har lyst til å si L O L i hver eneste setning, så gjør jeg det. Jeg gir faen i at noen synes jeg høres ut som en 12 åring.
Jeg kunne spillt offerkortet her å laget et innlegg om mobbing. Det kommer jeg nok til å gjøre for jeg hater mobbing og har selv blitt mobbet når jeg var mindre. Men dette innlegget skriver jeg heller for jeg er sinna. Hvorfor er dere så slemme? Hva er problemet deres? Jeg har ikke gjort noen noe. Men helt greit, dere skal få lovt til å fortsette å skrive hate til meg om dere finner det givende. Jeg gir faen i det, men brukt hodet deres når dere skrive. Skrive noe som gir mening.
Jeg tar det ikke til meg, for jeg VET at jeg ikke er så teit som dere skriver. Jeg er ikke perfect, men det er ingen i denne verden.
Så folkens, ta dere sammen! Dette blir for dumt? Seriøst LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL gange 10 :)
Til alle som er 18+ og skriver hate på bloggen min. Ro dere ned og ta dere et glass vin.
Til dere som har backet meg opp, tusen takk <3 Og til alle andre fans, jeg elsker dere <3 <3 <3 <3 u guys keep me going! Og til alle der ute som opplever mobbing; stay strong! Mobbing er ikke greit !!!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen som har lagt merke til at Labi sier "atte re" istedenfor "at det er"? :P

Anonymous poster hash: 46281...30a

Han sier "atter" ikke "atte re", det er dialekt og betyr AT ikke at det er :)

Anonymous poster hash: b0bbb...b65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, jeg må bare si dette. Var ute og tok noen øl i kveld, og så kom det inn noen gutter på utestedet, og så sa jeg til venninna mi "de der er sånne som drømmer om å være med på Paradise Hotel". De så ut som typiske ekle Paradise-gutter. Men så viste det seg at en av dem faktisk var han trønderen som var med denne sesongen. Mulig dette er en sånn du-burde-ha-vært-der-for-å-forstå-situasjon, men det var utrolig morsomt!

Anonymous poster hash: a70b4...427
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, jeg må bare si dette. Var ute og tok noen øl i kveld, og så kom det inn noen gutter på utestedet, og så sa jeg til venninna mi "de der er sånne som drømmer om å være med på Paradise Hotel". De så ut som typiske ekle Paradise-gutter. Men så viste det seg at en av dem faktisk var han trønderen som var med denne sesongen. Mulig dette er en sånn du-burde-ha-vært-der-for-å-forstå-situasjon, men det var utrolig morsomt!

Trønder som var med denne sesongen? Hmmmm... Jeg tror ikke jeg husker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trønder som var med denne sesongen? Hmmmm... Jeg tror ikke jeg husker? Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Håkon, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håkon, kanskje?

Åh... Løven i narniauken? Han har jeg helt glemt....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det å drømme om å være på PH, jeg våknet ganske klam og urolig i dag, da jeg drømte jeg var der selv. Hadde søkt og fått en eller annen jobb via nav, men ble lurt og sendt til paradise hotellet... Drømte jeg ble mobbet og utfryst av Simone og de, og jobbet hardt for å prøve å få venner. Det ble til slutt så ille at Triana måtte smugle meg ut av hotellet etter dag 1 - og jeg var helt hysterisk over at jobbmulighetene mine var ødelagt! Var faktisk en veldig skummel drøm...!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Apropos det å drømme om å være på PH, jeg våknet ganske klam og urolig i dag, da jeg drømte jeg var der selv. Hadde søkt og fått en eller annen jobb via nav, men ble lurt og sendt til paradise hotellet... Drømte jeg ble mobbet og utfryst av Simone og de, og jobbet hardt for å prøve å få venner. Det ble til slutt så ille at Triana måtte smugle meg ut av hotellet etter dag 1 - og jeg var helt hysterisk over at jobbmulighetene mine var ødelagt! Var faktisk en veldig skummel drøm...!

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...