Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så de hadde spurt et knippe deltakere om de angret på noe de hadde gjort inne på hotellet. Simone sa hun angret på at hun hadde oppført seg så råttent og bitchy. Det var da noe.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

Vræææl, Labi i det intervjuet:

- Hva angrer du på?

- Eeeeh, nei, asså TV3 har jo gjort en tabbe, da, eller ikke en tabbe kanskje, men dem har jo fremstilt meg som en skada, som en dum person, da, og jeg angrer på at de gjorde det, lissom, for jeg er jo ikke dum.

- Men du har jo tidligere sagt at du angrer på at du hadde sex inne på hotellet, gjør du fortsatt det?

*bla bla meningsløst vas mumle mumle* ja asså, mora mi er muslim, da, og hun elsker meg såpass hardt, lissom, jeg er jo sønnen hennes.

Elsker meg såpass hardt??

I morgen kommer han til å angre på at dbtv fremstilte ham som en dum person.:)

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG Labi er så hjernedød!! :daane:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Link til dette her?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
AnonymBruker
Skrevet

Vræææl, Labi i det intervjuet:

- Hva angrer du på?

- Eeeeh, nei, asså TV3 har jo gjort en tabbe, da, eller ikke en tabbe kanskje, men dem har jo fremstilt meg som en skada, som en dum person, da, og jeg angrer på at de gjorde det, lissom, for jeg er jo ikke dum.

- Men du har jo tidligere sagt at du angrer på at du hadde sex inne på hotellet, gjør du fortsatt det?

*bla bla meningsløst vas mumle mumle* ja asså, mora mi er muslim, da, og hun elsker meg såpass hardt, lissom, jeg er jo sønnen hennes.

Elsker meg såpass hardt??

I morgen kommer han til å angre på at dbtv fremstilte ham som en dum person. :)

Han er jo helt hjernedød. "Jeg angrer på at de gjorde det". LOL.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette har en i produksjonen selv sagt:

«Først og fremst er det beklagelig at Labi føler seg feil fremstilt, men det er godt å høre at han ikke angrer på at han var med i «Paradise Hotel». At deltagere i realityserier føler seg feil fremstilt, er en kjent sak. Når man klipper ned noe som har skjedd i løpet av 24 timer til ca 45 minutter med tv-underholdning, så er det selvsagt ikke mulig å få med alt som har skjedd, og deltakeren kan oppleve at det ser annerledes ut enn slik han eller hun oppfattet det. Det som kommer med i episoden er uansett noe man faktisk har sagt eller gjort. Jeg tror de aller fleste som har sett på «Paradise Hotel» før er klar over at det brukes en mye humor i klippen, og at artige utsagn eller situasjoner fremheves i programmet for å skape god underholdning. Nettopp denne humoren er en av årsakene til programmets suksess», skriver hun i en mail til Seoghør.no.

De må jo være totalt hjernedøde (altså Labi og mange av deltakerne). Jeg ser ikke helt hvordan han kan skylde på TV3 for å ha blitt fremstilt som dum. Han klarer jo det helt fint på egenhånd.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Labi sier også dette:

"- Jeg gidder ikke å bry meg om folk som rakker ned på meg, det er bare latterlig. De er bare misunnelige fordi de selv ikke var med i serien, mener 20-åringen."

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Veldig misunnelige ja, Labi.............

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at dagbladet er snille med Labi. Når de skriver hva han har sagt så gir jo setningene mening. Det er noe helt annerledes og faktisk høre på hva som kommer ut av munnen hans på den videoen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at dagbladet er snille med Labi. Når de skriver hva han har sagt så gir jo setningene mening. Det er noe helt annerledes og faktisk høre på hva som kommer ut av munnen hans på den videoen.

WOPS. Kjendis.no mener jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har lagt merke til at Labi sier "atte re" istedenfor "at det er"? :P

Anonymous poster hash: 46281...30a
  • Liker 4
Gjest rosakatten
Skrevet

Nå har jeg sett finalen tre ganger på rad, spoler tilbake litt så starter jeg på nytt igjen der de står rygg mot rygg :biggrin:

bare eeeeeeeelsker denne finalen :rodmer: fortjener en liten gullrutenpris i seg selv !

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette her er litt ironisk, men: LOL!

LA har skrevet et nytt innlegg på bloggen sin med en så fantastisk tittel som "Hva faen skjer med all hate på bloggen?!" Bare i tittelen lyser det at hun fortsatt har null selvinnsikt. Hun skriver at hun ikke leser kommentarene og anser dette som mobbing. Jeg er enig i at mange av kommentarene er drøye, men det er helt utrolig at hun ikke klarer å skjønne hvorfor hun har fått disse kommentarene. Jeg blir helt fullstendig oppgitt.

"Å skrive nedlatende til en annen person kommer stortsett av misunnelse, så jeg tar all hateingen som et kompelimang. Jeg regner med at jeg har noe dere ikke har."

Da kan vi konkludere med at LA er misunnelig på AM og Aurora, og at de har noe som hun ikke har. Nemlig.

Videre skylder hun på spillet og klarer ikke å skjønne at hun får drittkommentarer når hun er så pen. :rolleyes:

Dette her er helt sykt å lese:

"Jeg kunne spilt offerkortet her å laget et innlegg om mobbing".

Dette provoserer meg så inderlig. Det er da vitterlig HUN som har mobbet Aurora og AM nesten HVER ENESTE DAG. Så er hun så frekk at hun i det hele tatt vurderer å spille offerrollen. Jeg har nesten ikke ord. LA beviser nok en gang at hun er et dobbeltmoralsk, forferdelig kvinnemenneske med null selvinnsikt. Forkastelig.

Hun skriver: "Jeg har ikke gjort noen noe". :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: Jeg river snart av meg håret...

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har latt dere imponere over Simone okveld, hun stilte seg bar Nico og Aurora pga Nico. De skulle stå sammen i tykt og tynt, men så røyk Simone ut.

Når det gjelder Labbetussen, kan det være kulturforskjellen som gjør at han reagerte sånn som han gjorde? Damer er kanskje null verdt i hans kultur? I tillegg til at han gikk glipp av moppen sin da.

Anonymous poster hash: c933d...694

Man kan faktisk være idiot selv om man er norsk. Labi er jo ikke etnisk norsk, men han har nok bodd her veldig lenge, om ikke hele livet sitt.

Anonymous poster hash: 1cbfb...ce7

AnonymBruker
Skrevet

LA skriver også forresten at hun ikke angrer på noe..... Hun er vel en av de som bør angre mest.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad for at Aurora og AM slipper å ha noe mer med LA å gjøre. Jeg har virkelig ikke lyst til å møte det kvinnemennesket der når jeg har sett hvordan hun opptrer og hva hun skriver om saken nå i ettertid. Jeg tror jeg skal bare slutte å lese mer om dette. Det gjør meg så utrolig provosert.

• Liker 7
Gjest tiaen
Skrevet

Jeg tror kanskje at LA er dummere enn Labi. Trodde ikke det skulle være mulig, men når man ser hvor lite intelligent hun er så kan man begynne å lure. Labi har ihvertfall sagt unnskyld, og forstår at han oppførte seg som en idiot. Det står det respekt av.

Men LA, jeg har ikke ord. Hun må være den minst intelligente av dem alle.

• Liker 1
Gjest tiaen
Skrevet

Legg merke til at de fine kommentarene på LA sin blogg er skrevet med stavangerdialekt. Tipper hun har skrevet dem selv.

AnonymBruker
Skrevet

Simone er ikke godt likt av deltakerene. Heller ikke Labi, men han er så dum at folk ikke tar han seriøst/ ikke tror på han. Hilsen en som kjenner en av deltakerne :)

Anonymous poster hash: e0db2...b2f
  • Liker 5
Skrevet

Noen som har lagt merke til at Labi sier "atte re" istedenfor "at det er"? :P

Anonymous poster hash: 46281...30a

Det er dialekt. Ikke talefeil ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke jeg kunne bli sjokkert lenger. Men den bloggposten til Lene er helt ubegripelig. Hvordan er det faktisk mulig å være så dobbeltmoralsk, ha så lite selvinnsikt og hjernekapasitet. Jeg tror folk bør la vær å skrive noe til henne, hun er en lost case. Det er jeg overbevist om etter den posten der. Ingenting som kan få henne til å forstå hvorfor folk er provosert. Hun er såpass selvopptatt at hun tror all kritikk mot henne er tegn på sjalusi. I motsetning til mobbingen hennes av AM såklart, det "var bare spill"..

Nei, nå skal jeg aldri innom bloggen hennes igjen, det er jo bokstaveligtalt helseskadelig. Håper den dør ut, siden hun blir så høy på oppmerksomheten hun får uten å ta noe til seg overhodet.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke jeg kunne bli sjokkert lenger. Men den bloggposten til Lene er helt ubegripelig. Hvordan er det faktisk mulig å være så dobbeltmoralsk, ha så lite selvinnsikt og hjernekapasitet. Jeg tror folk bør la vær å skrive noe til henne, hun er en lost case. Det er jeg overbevist om etter den posten der. Ingenting som kan få henne til å forstå hvorfor folk er provosert. Hun er såpass selvopptatt at hun tror all kritikk mot henne er tegn på sjalusi. I motsetning til mobbingen hennes av AM såklart, det "var bare spill"..

Nei, nå skal jeg aldri innom bloggen hennes igjen, det er jo bokstaveligtalt helseskadelig. Håper den dør ut, siden hun blir så høy på oppmerksomheten hun får uten å ta noe til seg overhodet.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

Ja, den der kommentaren "jeg regner med at jeg har noe dere ikke har" er helt syk. Hun har ingenting jeg vil ha, verken utenpå eller inni, spesielt ikke inni.

Men det kom jo en del bisarre ting fra henne underveis i serien også. Husker dere den sekvensen da hun fikk for seg at Julie var lesbisk og sa at "meg og Chris vi e så mye smartare enn andre, så vi skjønne sånne ting så andre folk ikkje skjønne." Er vet ikke akkurat noe eksempel på lysende selvinnsikt det heller?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...