Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

AM var så søt da hun sa om Triana at Triana er like nydelig inni som utenpå med en litt sjenert latter på slutten.:) Det er for øvrig mitt inntrykk også. Om dem begge.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje Labi sa unnskyld for å ha et lite håp om at AM eller Aurora skulle fikse crosseren hans? :hoho:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen bombe at mats ikke har sagt unnskyld. Den lille dvergen er vel så bitter at han holde på å eksplodere tenker jeg ;)

Men respekt til både Labi og Casper :)

Mats og tilhengerne hans skal liksom ha det til AM begynte å mislike ham fordi han begynte å rote med Heidi Alexandra. Men AM var jo aldri sur på Mats for at han sendte henne ut da. Husker at hun lente seg frem og ga ham en god klem etter at han hadde stemt henne ut, selv om han hadde lovet henne at hun kunne stå trygt bak ham. Problemene begynte da Mats ikke ville redde sin beste venn Audun. Audun hadde kun mulighet til å overleve hvis han kunne stå med AM, og Mats hadde en fredning, men nektet å bruke den. I stedet låste han fast AM med fredningen sin slik at hun heller ikke kunne redde Audun, og allerede neste episode så "falt" han for Svinesund-Lene og sa rett ut at han planla å ditche AM for henne. Noen dager etter det igjen skulle han redde LA pga "bros before hoes", men det gjaldt ikke da Audun stod i fare. Da var det "hoes before bros", for han taklet ikke tanken på at AM skulle dele seng med Audun. Og hvordan Mats kan få noe av dette til å bli AMs feil, er ubegripelig. Dobbeltmoralen lenge leve. Han er skikkelig ufordragelig.

Andre høydepunkter i dobbeltmoral:

- LA, som baksnakket AM til Aurora, og deretter ble dødelig fornærmet fordi AM ikke ville stå i allianse med henne senere.

- Nico, som skrek til AM at hun alltid ville stå med de sterkeste. Sånne som Gabriel og Marius...

- Simone, som gikk rundt og sa at AM løy og baksnakket andre hele tiden. Hvilket var både løgn og baksnakking.

- Chris, som plasserte Aurora i finalen for å ha bedre sjangs selv og deretter utbrøt med indignert harme at valget til AM og Aurora "lyste taktikk".

Har jeg glemt noen?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så herlig at mobbegjengen ikke fikk en eneste krone! :) Det var til pass for dem. Denne finalen var helt magisk. Da vi fikk se Nico slippe kulen først satt jeg med hjerte i halsen og tror jeg sluttet å puste i noen sek :fnise: Takk og lov for at kula til Aurora kom først i bakken. :danse:

Nå kan mobbegjengen sitte der og angre på all de har gjort. Å de har nesten hele Norges befolkning i mot seg Det er så sykt lættis :skratte:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Mats og tilhengerne hans skal liksom ha det til AM begynte å mislike ham fordi han begynte å rote med Heidi Alexandra. Men AM var jo aldri sur på Mats for at han sendte henne ut da. Husker at hun lente seg frem og ga ham en god klem etter at han hadde stemt henne ut, selv om han hadde lovet henne at hun kunne stå trygt bak ham. Problemene begynte da Mats ikke ville redde sin beste venn Audun. Audun hadde kun mulighet til å overleve hvis han kunne stå med AM, og Mats hadde en fredning, men nektet å bruke den. I stedet låste han fast AM med fredningen sin slik at hun heller ikke kunne redde Audun, og allerede neste episode så "falt" han for Svinesund-Lene og sa rett ut at han planla å ditche AM for henne. Noen dager etter det igjen skulle han redde LA pga "bros before hoes", men det gjaldt ikke da Audun stod i fare. Da var det "hoes before bros", for han taklet ikke tanken på at AM skulle dele seng med Audun. Og hvordan Mats kan få noe av dette til å bli AMs feil, er ubegripelig. Dobbeltmoralen lenge leve. Han er skikkelig ufordragelig.

Andre høydepunkter i dobbeltmoral:

- LA, som baksnakket AM til Aurora, og deretter ble dødelig fornærmet fordi AM ikke ville stå i allianse med henne senere.

- Nico, som skrek til AM at hun alltid ville stå med de sterkeste. Sånne som Gabriel og Marius...

- Simone, som gikk rundt og sa at AM løy og baksnakket andre hele tiden. Hvilket var både løgn og baksnakking.

- Chris, som plasserte Aurora i finalen for å ha bedre sjangs selv og deretter utbrøt med indignert harme at valget til AM og Aurora "lyste taktikk".

Har jeg glemt noen?

Burde bare sende dette til dem på Facebook :fnise: Men de hadde vel benektet alt likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dette hatet til Mats begynte da AM ble venn med Aurora. Det taklet ikke Mats og AM har også sagt at han taklet heller ikke at hun var så ærlig og rett fram. Tror Mats ville ha en nikkedukke han kunne korke.

Da han sendte ut henne (selv han hadde lovet at hun kunne stå trygt bak han) så gir hun han en klem og tar det på en voksen måte. Da han røyk ut er han pisse sur og gidder ikke å gi henne en klem en gang. Mats kjefter over hun er falsk og bare lyver, men Mats er 10 ganger verre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har det vært et live intervju med AM og Aurora? Fikk det ikke med meg isåfall, hadde vært kjekt å se :(

Anonymous poster hash: 5a08d...5ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men Audun ville jo hjem selv?? Det sa han jo flere ganger i snakkeboksen at han var dritt lei og ville sendes hjem den parsermonien. Så Mats kunne ikke redde han uansett.

Anonymous poster hash: fe433...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AM og Aurora må da være i skyene. Ikke bare har de vunnet alle pengene, men de har kjempet seg gjennom motgang sammen, og står nå sikkert sammen med veldig sterkt vennskapsbånd.

De må da være bestevenninner nå?

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Kjempet seg gjennom motgang sammen??? Haha, hele spillet har jo vært styrt av tv3. De har jo fått alt servert på sølvfat. Det at de ble "utstøtt" var jo en del av planen for å få sympati, ellers hadde vel alle gjennomskuet de.

Nei, seieren den var selvsagt planlagt. TV3 forandret manus i takt med spillet for at disse skulle vinne. Har dere ikke sett det hele veien?

Anonymous poster hash: 56c00...f15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men Audun ville jo hjem selv?? Det sa han jo flere ganger i snakkeboksen at han var dritt lei og ville sendes hjem den parsermonien. Så Mats kunne ikke redde han uansett. Anonymous poster hash: fe433...bf8

Jeg fikk litt inntrykk av at han egentlig ikke ville hjem, men skjønte at han ikke hadde sjanse og heller ville fremstå som kul istedetfor å trygle Mats om å redde ham.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjempet seg gjennom motgang sammen??? Haha, hele spillet har jo vært styrt av tv3. De har jo fått alt servert på sølvfat. Det at de ble "utstøtt" var jo en del av planen for å få sympati, ellers hadde vel alle gjennomskuet de.

Nei, seieren den var selvsagt planlagt. TV3 forandret manus i takt med spillet for at disse skulle vinne. Har dere ikke sett det hele veien?

Jeg tror gjerne at TV3 hjalp AM, f eks da de sendte henne inn igjen to ganger.

Men den seieren i går var ikke mulig å planlegge. Hvis TV3 hadde instruert dem i å slippe samtidig, hadde sjansen vært like stor for at Nico hadde vunnet. Det var bare 4 mm om å gjøre. Det går ikke an å planlegge.

Men Audun ville jo hjem selv?? Det sa han jo flere ganger i snakkeboksen at han var dritt lei og ville sendes hjem den parsermonien. Så Mats kunne ikke redde han uansett.

Anonymous poster hash: fe433...bf8

Jeg tror Audun sa til Simone at han ville hjem fordi han er stolt og fordi han ikke ville sette henne i en vanskelig situasjon. Men til Mats og AM sa han da rett ut at han ville stå med AM og ba om Mats kunne redde ham. De lå ved bassenget, og Mats sa at Audun måtte "gjøre noe sjøl". Audun svarte noe sånt som at "jammen jeg gjør jo det. Jeg vil stå med denne her hvis du lar meg få det" og pekte på AM.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men den seieren i går var ikke mulig å planlegge. Hvis TV3 hadde instruert dem i å slippe samtidig, hadde sjansen vært like stor for at Nico hadde vunnet. Det var bare 4 mm om å gjøre. Det går ikke an å planlegge.

Jeg tror Audun sa til Simone at han ville hjem fordi han er stolt og fordi han ikke ville sette henne i en vanskelig situasjon. Men til Mats og AM sa han da rett ut at han ville stå med AM og ba om Mats kunne redde ham. De lå ved bassenget, og Mats sa at Audun måtte "gjøre noe sjøl". Audun svarte noe sånt som at "jammen jeg gjør jo det. Jeg vil stå med denne her hvis du lar meg få det" og pekte på AM.

De filmet selvsagt kuleslippingen flere ganger. Og så ble den hvor de slapp nærmest vist på tv. A. fikk garantert et signal fra tv3, og da kom ordene hennes. Det hørte Nico og bråslapp kula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De filmet selvsagt kuleslippingen flere ganger. Og så ble den hvor de slapp nærmest vist på tv. A. fikk garantert et signal fra tv3, og da kom ordene hennes. Det hørte Nico og bråslapp kula.

Konspirasjonsteoretikere på Paradise Hotel? Kom igjen da! :fnise:

Anonymous poster hash: dcd30...a2d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det verste av alt er at hvis Audun og AM hadde blitt partnere, så er jeg rimelig sikker på at mobbingen aldri ville eksalert. De respekterte Audun, og ville dermed respektert AM mer.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det var da fælt til konspirasjonsteorier.. Hvis det faktisk hadde vært tilfelle at finaleutfallet var rigget så tror jeg det uansett hadde lekket ut til nå. Enten fra noen i crewet eller deltakerne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lol. Gi opp.

Igjen: Lol.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Herregud, det var da fælt til konspirasjonsteorier.. Hvis det faktisk hadde vært tilfelle at finaleutfallet var rigget så tror jeg det uansett hadde lekket ut til nå. Enten fra noen i crewet eller deltakerne.

Er du klar over hvor mye de får i bot for å lekke? Og tror du ikke jeg kan kjenne noe som VET???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du klar over hvor mye de får i bot for å lekke? Og tror du ikke jeg kan kjenne noe som VET???

Dersom du har hørt det fra noen av deltakerne som har vært der er det nok kun på grunn av at de er bitre. Der er ikke noe mer enn det.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er Mats etterkommer av reality-legenden Einar Slyngstad?

Anonymous poster hash: a05f0...eb4

De kan godt være i slekt, men Mats er ikke etterkommer av Einar Slyngstad

Anonymous poster hash: 2172a...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gi opp, slutt å være en dårlig taper.

Anonymous poster hash: 46281...30a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...