Gjest Lady.In.Heels Skrevet 3. mars 2014 #461 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg lurte på det samme, og tror det er han fyren som er sammen med hun ene Kardashiansøsteren. Hvis det hjalp Jepp! Scott Disick er jo super kjekk og morsom da. Kan ikke sammenlignes med noen inne på paradise hotell! https://pbs.twimg.com/profile_images/2429762235/image.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #462 Del Skrevet 3. mars 2014 Er Labi jugoslav? Jeg har sånn angst for jugoslaver, blir redd Anonymous poster hash: bccf1...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #463 Del Skrevet 3. mars 2014 Er Labi jugoslav? Jeg har sånn angst for jugoslaver, blir redd Anonymous poster hash: bccf1...72c AlbanerAnonymous poster hash: 081a7...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 3. mars 2014 #464 Del Skrevet 3. mars 2014 Uff, Audun han klarer jeg bare ikke. Håret, stilen, tror han er en lord, og med den dialekten i tillegg. Wtf liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #465 Del Skrevet 3. mars 2014 Fikk Maria Sundby orgasme når han første gutten kom inn? Anonymous poster hash: c5246...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 3. mars 2014 #466 Del Skrevet 3. mars 2014 Det minner meg litt om de klippene der de spør barnehagebarn om de vet hvem statsministeren er eller no. Spesielt gutta.. bare drittungene jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #467 Del Skrevet 3. mars 2014 Ingen kjekke gutter, som vanlig! Syns de kunne hatt noen hotte mexicanere der jeg Anonymous poster hash: bccf1...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #468 Del Skrevet 3. mars 2014 Ingen kjekke gutter, som vanlig! Syns de kunne hatt noen hotte mexicanere der jeg Anonymous poster hash: bccf1...72c Casper var jo fin da Virka som en veldig ålreit fyr Anonymous poster hash: eb038...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. mars 2014 #469 Del Skrevet 3. mars 2014 Han Audun er så gjennomført klysete og Disick copycat at det faktisk blir litt imponerende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #470 Del Skrevet 3. mars 2014 Hva syns dere om hun "vakre skapningen" som skal sjekke inn neste episode da? Utseendemessig altså? Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 3. mars 2014 #471 Del Skrevet 3. mars 2014 Synes ikke hun som skal sjekke inn ser spesielt pen ut. Hun er ikke stygg altså, men helt alminnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2014 #472 Del Skrevet 3. mars 2014 Hva syns dere om hun "vakre skapningen" som skal sjekke inn neste episode da? Utseendemessig altså? Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Kunne vi ikke bli bedre "kjent" med henne på tv3play.no? Finner det ikke noe sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #473 Del Skrevet 3. mars 2014 Kunne vi ikke bli bedre "kjent" med henne på tv3play.no? Finner det ikke noe sted.. Ja, sant! Jeg finner det heller ikke.. :O Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 3. mars 2014 #474 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Håper Labi ryker.. Tenker for mye spill + at han lesber. "Nå må vi begynne å SsSSSpille SsSSSpillet" Endret 3. mars 2014 av Lady 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. mars 2014 #475 Del Skrevet 3. mars 2014 "Hvor mye løfter du i benkpress a?" Hahahaha! For en tosk, herremingud. Får også litt hetta av at han skal begynne å spille spillet sånn allerede første dagen. Altså, har de fulgt med på paradise før? Det er da ingen av de strategiske spillerne som har vunnet før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 3. mars 2014 #476 Del Skrevet 3. mars 2014 "Hvor mye løfter du i benkpress a?" Hahahaha! For en tosk, herremingud. Får også litt hetta av at han skal begynne å spille spillet sånn allerede første dagen. Altså, har de fulgt med på paradise før? Det er da ingen av de strategiske spillerne som har vunnet før. Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 3. mars 2014 #477 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) "Når jeg går inn for å få en jente, så er det 99% sjanse for at jeg får henne" Endret 3. mars 2014 av Lady 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #478 Del Skrevet 3. mars 2014 Dere som kritiserer Labi, sikker på at dere bare ikke trenger å få mata dåsa deres litt? Anonymous poster hash: c5246...6f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 3. mars 2014 #479 Del Skrevet 3. mars 2014 Dere som kritiserer Labi, sikker på at dere bare ikke trenger å få mata dåsa deres litt? Anonymous poster hash: c5246...6f6 haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #480 Del Skrevet 3. mars 2014 Ingen andre som ser at Audun bare er en ren kopi av Scott Disick? Både med lord, og klær og alt. Jeg nevnte det på fredag....Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå