Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer Aurora og A.M!! :blomst: Nesten like deilig som at de vant, er det at mobbegjengen tapte. :danse: Endelig rettferdighet. Og til dere som sier Simone "vant seg litt" ved å stemme på Aurora og Nico: Jeg er overbevist om at hun ikke gjorde det for å være snill mot Aurora, men for å straffe L.A fordi hun fikk gå inn igjen isteden for henne. Den jenta bærer nemlig GNAG lenge tror jeg..

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c

Tror Simone har fått sin dose nå. Om tingene stemmer, syns jeg vi bør la henne være i fred. Syns det hun sa virket oppriktig og ærlig, og når hun stilte seg bak Nico og Aurora - vel, jeg syns det var bra.

Hun er en annen type enn f.eks LA - som kan overse alt ved å være "kul" Dj og bli beundret av mange under tyve tl tross for ræva oppførsel.

Syns ikke hun trenger mer pepper nå. Min mening.

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Nikee
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg aldri har vært så glad for noen Paradise Hotel vinnere som i år! :fnise:

Satt med hjertet i halsen da kulene føk i bakken!

Og Labi, for en idiot! Banner og oppfører seg som en liten drittunge, utrolig bra at Triana satte han på plass! Og så våger han å anklage Aurora for å være falsk? Av alle der inne så var det Aurora og A.M som var de snilleste. Makan til oppførsel av Labi og Mats.

Feirer litt for jentene i kveld :hoppe:

Endret av Nikee
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje jeg må se det klippet av at Triana kjefta på Labi igjen. Og igjen, og igjen.

Wuhuu, I hear you, girl!

Aaaah, dette er så bra - GO TEAM CLASSY GIRLS! GO TRIANA!

Som Labi må ha HATET å bli kjeftet på av Triana, han er jo stupforelska i henne :)

Å herregud, dette var bra, beste finalen ever!

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

AM og Aurora må da være i skyene. Ikke bare har de vunnet alle pengene, men de har kjempet seg gjennom motgang sammen, og står nå sikkert sammen med veldig sterkt vennskapsbånd.

De må da være bestevenninner nå?

Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 8
Skrevet

Jeg håpet Aurora og Nico ville dele pengene. Skjønner ikke hvorfor så mange mener at han ikke var en verdig vinner. :klo:

Det beste hadde seff vært om Audun og Aurora hadde vunnet for hva hadde dette årets sesong vært uten de to?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt på slutten når de vista med Vida-Lill, hvorfor måtte alle deltagerne se ned, og hun fra produksjonen ropte på AM at hun måtte se ned? Anonymous poster hash: d1c2b...37d

De vil jo filme reaksjonene til deltagerne og hvis deltagerne hadde hatt mulighet til å snakke sammen og få ut reaksjonen mens produksjonen sjekket filmen ville de blitt snytt for de bildene.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 2
Gjest tiaen
Skrevet

Har fest her nå, men må bare si noen ord:

Såååå utrolig godt og fortjent!!! Grattis til Aurora og AM. !!!!YAY!!!

Kudos til Simone, som tok til vettet - ALL FORGOTTEN - MEN skam på seg, Mats og Labi...

Chris og LA - kos dere med korkinga videre, noe rekord ble ikke...haha..

Triana - YOU ROCK!! - endelig sang du ut, så til de grader!!! og på tonefallet ditt kunne man tydelig høre at dette trengte du og få ut!!!!

Der ble endelig Labi satt på plass. Han har oppført seg helt latterlig mot Triana, og tror han har sjangs på henne :skratte: Mulig å være så dum?!? Ikke rart Triana har fått nok.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De vil jo filme reaksjonene til deltagerne og hvis deltagerne hadde hatt mulighet til å snakke sammen og få ut reaksjonen mens produksjonen sjekket filmen ville de blitt snytt for de bildene.

Jo, men de viste jo reaksjonene når begge slapp kula. Når de ventet på svar viste jo ingen hvem som hadde funnet, ergo ville jo ingen reaksjoner blitt borte.

Anonymous poster hash: d1c2b...37d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wuhuu, I hear you, girl!

Aaaah, dette er så bra - GO TEAM CLASSY GIRLS! GO TRIANA!

Som Labi må ha HATET å bli kjeftet på av Triana, han er jo stupforelska i henne :)

Å herregud, dette var bra, beste finalen ever!

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Hadde jeg vært mann, hadde jeg garantert sittet med en hard en i buksene!!!

Woohooo!!!

Håper noen legger ut dette på youtube snarest - vil se - om og om igjen!!!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man ser jo på slow motion klippet at Aurora treffer først.

Fordi hun er lavere enn Nicko ja. Synes det hadde blitt mer rettferdig om de to delte potten. Til helsikke med labi sin crosser og AM.

Anonymous poster hash: 9a488...597

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett på paradise siden April, siden jeg falt helt ut. Etter å ha sett finalen har jeg konkludert med at Labi er tidenes største taper.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Der ble endelig Labi satt på plass. Han har oppført seg helt latterlig mot Triana, og tror han har sjangs på henne :skratte: Mulig å være så dum?!? Ikke rart Triana har fått nok.

Labi tror sikkert fremdeles at han er guds gave til kvinnene...ehheeeeheee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk Simone viste seg storsinnet i dag. Det er ikke slik at man da glemmer hele oppførselen hennes der inne, men det viser jo at svært mye skyldtes spillet. Hun var klar over at hun var en totalt bitch der inne og hadde dårlig samvittighet og følte burde gi Aurora en unnskyldning. Jeg synes at dette virket veldig oppriktig. Jeg synes også smilet Simone ga til Aurora under disse forsvarstalene virket oppriktig. Dette hadde jeg virkelig aldri trodd om Simone. Jeg håper hun er mer slik i virkeligheten enn hva vi har sett av henne på PH tidligere.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 8
Gjest Nikee
Skrevet

Hadde jeg vært mann, hadde jeg garantert sittet med en hard en i buksene!!!

Woohooo!!!

Håper noen legger ut dette på youtube snarest - vil se - om og om igjen!!!!

Det ligger på Side2 allerede! Så nå kan vi se den om og om igjen :fnise:

Link

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk Simone viste seg storsinnet i dag. Det er ikke slik at man da glemmer hele oppførselen hennes der inne, men det viser jo at svært mye skyldtes spillet. Hun var klar over at hun var en totalt bitch der inne og hadde dårlig samvittighet og følte burde gi Aurora en unnskyldning. Jeg synes at dette virket veldig oppriktig. Jeg synes også smilet Simone ga til Aurora under disse forsvarstalene virket oppriktig. Dette hadde jeg virkelig aldri trodd om Simone. Jeg håper hun er mer slik i virkeligheten enn hva vi har sett av henne på PH tidligere.

Enig med deg, som jeg også skrev litt tidligere. :)

Tror jenta har fått nok, vil ikke være med på å gruse henne mer enn hva som allerede er blitt gjort.

Skrevet

Hvem var det som ikke var på festen ikveld??

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger på Side2 allerede! Så nå kan vi se den om og om igjen :fnise:

Link

takk!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overbevist om at sSimone egentlig bare stemte på Nico. I syncen sa hun helt sikkert mye mer enn den lille setningen som produksjonen valgte å bruke som plaster på såret. Jeg tror ikke noe på at hun virkelig har endret seg og unnskyldt seg overfor Aurora og AM. Da burde hun vist tegn til anger noen dager, eller timer tidligere.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun er lavere enn Nicko ja. Synes det hadde blitt mer rettferdig om de to delte potten. Til helsikke med labi sin crosser og AM.

Nei, fordi Aurora kastet den med kraft, Nico bare slapp. Det er ikke rettferdig å dele potten når reglene går ut på at det bare skjer hvis ingen slipper.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Keep telling yourself that. Nico er da virkelig ikke så mye høyere enn Aurora. Aurora sin kule traff bakken med en god margin. Så bitter du er...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...