Gjest Sunshine23 Skrevet 4. mai 2014 #2561 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg takler ikke LA! Jeg synes hun prøver ALT for hardt på å være kuuul. Tha shit liksom. Men bra at de to har sluttet med å si woow og shiiit i hver eneste settening de sier De er jo 20 og 21, men skulle jo tro de er 14 eller noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2562 Del Skrevet 4. mai 2014 Christer er jo like tynn som er en heroinmisbruker jo Anonymous poster hash: 6272e...ca4 måten han oppførr seg er også litt heroin aktig spør du meg.. Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2563 Del Skrevet 4. mai 2014 Forresten... Kan noen forklare meg hva Lene mente med at hun jobbet så hardt for å beholde AM i forrige uke? Dette fikk ikke jeg med meg? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Merkelig at ingen fikk med seg dette faktisk :frown: såå da kan det ikke være mye sanhet i det? eller så har tv3 klippet edt vekk? Anonymous poster hash: 8c265...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 4. mai 2014 #2564 Del Skrevet 4. mai 2014 Hun virker jo helt gal.. hun fremstår som en psycho bitch som er blottet for bakkekontakt og fornuftig tankegang. Håper virkelig ikke hun er like blåst i virkeligheten.. stygg er hun også.. Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 Lurer på om guttene hadde vært like interessert i hun uten silikon i puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. mai 2014 #2565 Del Skrevet 4. mai 2014 Lurer på om guttene hadde vært like interessert i hun uten silikon i puppene Sikkert ikke. Synes ikke hun har noen fin kropp. Hun er litt for kraftig føler jeg og hun ser bare større ut med de muggene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2566 Del Skrevet 4. mai 2014 med det sinne og aggresjonen skulle man nesten tro hun bruker steroids. Det virker ivertfall som hun har litt mer testosteron en gjennomsnitt kvinnen.. Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2567 Del Skrevet 4. mai 2014 Lene minner om elefant utgaven av Christina som var med i sesong 4. Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2568 Del Skrevet 4. mai 2014 Herlighet, Lene har virkelig tapt seg utseendemessig etter hun var med i fristet...Anonymous poster hash: 56818...e63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2569 Del Skrevet 4. mai 2014 Herlighet, Lene har virkelig tapt seg utseendemessig etter hun var med i fristet...Anonymous poster hash: 56818...e63 Tipper mye alkohol, uteliv og lign har gjort sitt. Blir pløsete da! Anonymous poster hash: 4ed08...335 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2570 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg håper gabriell vinner! Han virker så søt og snill Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2571 Del Skrevet 4. mai 2014 Tipper mye alkohol, uteliv og lign har gjort sitt. Blir pløsete da!Anonymous poster hash: 4ed08...335 sikkert mye weed også Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 4. mai 2014 #2572 Del Skrevet 4. mai 2014 Syntes det var interessant at Mats først ikke ville hjelpe Audun, men når Christer trengte hjelp var det "bros before hoes". Too bad for Mats at Christer ikke hadde samme mottoet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2573 Del Skrevet 4. mai 2014 Syntes det var interessant at Mats først ikke ville hjelpe Audun, men når Christer trengte hjelp var det "bros before hoes". Too bad for Mats at Christer ikke hadde samme mottoet Han har jo vist at han har en liten personlighetsforstyrrelse Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2574 Del Skrevet 4. mai 2014 Sjekk videobloggen til Christer og Lene A. Christer går garantert på stoff. http://angelii.blogg.no/1398800567_paradise_christer_og_.html#comment Anonymous poster hash: cdfa9...693 Virker som han har sniffet noe, ja...Anonymous poster hash: f26b2...029 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2575 Del Skrevet 4. mai 2014 Virker som han har sniffet noe, ja...Anonymous poster hash: f26b2...029 Haha, ja! Og sykt så hyperaktiv han er på videobloggen. Løfter og drikker av glasset sitt hvert 2. sekund!! Det er jo akkurat slik man blir når man sniffer amfetamin. Anonymous poster hash: cdfa9...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 4. mai 2014 #2576 Del Skrevet 4. mai 2014 Det er vel Labi som har kommet på det ordet? Uansett så synes jeg Lene er litt tåpelig. Altså hun virker jo SÅ desperat etter å bli kjendis at jeg nesten synes synd på henne. Oslofolk dere ass som aldri har hørt ordet druse før Jeg har sikkert kjent til det ordet hele livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2577 Del Skrevet 5. mai 2014 Syntes det var interessant at Mats først ikke ville hjelpe Audun, men når Christer trengte hjelp var det "bros before hoes". Too bad for Mats at Christer ikke hadde samme mottoet Han ville ikke hjelpe Audun pga han bare hadde seilet igjennom og ikke gjort noe for å være der. Han mente på at Audun måtte få ut fingeren og gjøre noe selv for å bli der. Var derfor han ikke ville hjelpe han. Anonymous poster hash: fe433...bf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 5. mai 2014 #2578 Del Skrevet 5. mai 2014 Han ville ikke hjelpe Audun pga han bare hadde seilet igjennom og ikke gjort noe for å være der. Han mente på at Audun måtte få ut fingeren og gjøre noe selv for å bli der. Var derfor han ikke ville hjelpe han. Anonymous poster hash: fe433...bf8 Joda, enig i den, men da hadde han vel ikke noe særlig lyst å ha ham der. Mest interessant var det at Christer ikke delte samme oppfatning som Mats om "bros before hoes" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 5. mai 2014 #2579 Del Skrevet 5. mai 2014 Oslofolk dere ass som aldri har hørt ordet druse før Jeg har sikkert kjent til det ordet hele livet Druse er et gammelt ord ja!! Virker som Labi bare henger litt etter. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2580 Del Skrevet 5. mai 2014 Druse; http://no.wiktionary.org/wiki/druse Anonymous poster hash: e818d...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå