plix Skrevet 2. mai 2014 #2541 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke sett Paradise på noen uker, og tenkte jeg skulle ta en liten snik på hva som har skjedd siden sist. Men det ble litt vel mye "AM, HOT OR NOT?" her... Med andre ord, det skjer ikke så mye der inne nå. Synd, savner de gamle sesongene med babes, Pandoras, normale uker, Mr og Ms Paradise... Vel, vel. Da fjerner jeg tråden fra mine innlegg og håper på god, gammeldags Paradise-comeback neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 2. mai 2014 #2542 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke sett Paradise på noen uker, og tenkte jeg skulle ta en liten snik på hva som har skjedd siden sist. Men det ble litt vel mye "AM, HOT OR NOT?" her... Med andre ord, det skjer ikke så mye der inne nå. Synd, savner de gamle sesongene med babes, Pandoras, normale uker, Mr og Ms Paradise... Vel, vel. Da fjerner jeg tråden fra mine innlegg og håper på god, gammeldags Paradise-comeback neste sesong. Hvordan sletter man tråder fra sine innlegg?! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 2. mai 2014 #2543 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Hvordan sletter man tråder fra sine innlegg?! :D Under "Mine innlegg" er det på min skjerm en rosa liten prikk på venstre side av tråd-tittel, og på høyre siden et lite kryss Trykker du på "X" så bør tråden forsvinne Endret 2. mai 2014 av plix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 4. mai 2014 #2544 Del Skrevet 4. mai 2014 AM og Aurora, eller "the classy girls" som de kalte seg, har ikke peiling. Mats har ikke noe med grandiosa å gjøre. Stabburet lager også andre produkter for det norske folk. Mats er ekspert på strandamør. Norges beste mør hvor man ikke fyller pølsa i plastikkjunk men naturtarm. AM fyller opp øl fra tappekran og Aurora er innpåsliten telefonselger. Hva er så "classy" med det da? Anonymous poster hash: d21c1...24e Dette! Folk med høye utdannelser og jobber som ser ned på de med fagbrev og lavtlønnsyrker er en ting, men når noen som har en skikkelig lavtlønnsjobb selv kommer og slenger ufordragelig dritt om andre sin jobb som om hun er i nærheten av noe bedre - er så latterlig at jeg undres over hvorfor ikke produksjon har grepet inn. Deres liv hjemme i Norge har ingenting med programmet å gjøre, så hun har gått for langt flere ganger. Men det er jo så tydelig av AM er den nye KR som for all del må få spesialbehandling og få styre sitt eget show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2545 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg synes det var morsomt at Lene røyk ut. For henne var det jo verdens undergang virket det som Så skal hun melde seg på neste år å? LOL!! Anonymous poster hash: fe433...bf8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2014 #2546 Del Skrevet 4. mai 2014 Stakats Lene. Som melder seg på alle mulige realityprogrammer på TV3 i håp om å bli kjendis. Så blir hun aldri det… stakars altså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2547 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg synes det var morsomt at Lene røyk ut. For henne var det jo verdens undergang virket det som Så skal hun melde seg på neste år å? LOL!! Anonymous poster hash: fe433...bf8 Jeg håper virkelig ikke at hun kommer inn igjen i neste sesong. Hun er virkelig en harry jente. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2548 Del Skrevet 4. mai 2014 Forresten... Kan noen forklare meg hva Lene mente med at hun jobbet så hardt for å beholde AM i forrige uke? Dette fikk ikke jeg med meg? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 4. mai 2014 #2549 Del Skrevet 4. mai 2014 Forresten... Kan noen forklare meg hva Lene mente med at hun jobbet så hardt for å beholde AM i forrige uke? Dette fikk ikke jeg med meg? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2550 Del Skrevet 4. mai 2014 Vel da han kom inn presenterte han seg i videoen å sa noe ala "Jeg lager grandiosa" AM og Aurora, eller "the classy girls" som de kalte seg, har ikke peiling. Mats har ikke noe med grandiosa å gjøre. Stabburet lager også andre produkter for det norske folk. Mats er ekspert på strandamør. Norges beste mør hvor man ikke fyller pølsa i plastikkjunk men naturtarm. AM fyller opp øl fra tappekran og Aurora er innpåsliten telefonselger. Hva er så "classy" med det da?Anonymous poster hash: d21c1...24e Anonymous poster hash: e3e05...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. mai 2014 #2551 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvorfor har ikke jeg kjent til ordet "druse" før..? Det kan jo brukes til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. mai 2014 #2552 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvorfor har ikke jeg kjent til ordet "druse" før..? Det kan jo brukes til alt! Det er vel Labi som har kommet på det ordet? Uansett så synes jeg Lene er litt tåpelig. Altså hun virker jo SÅ desperat etter å bli kjendis at jeg nesten synes synd på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2553 Del Skrevet 4. mai 2014 Det er vel Labi som har kommet på det ordet? Uansett så synes jeg Lene er litt tåpelig. Altså hun virker jo SÅ desperat etter å bli kjendis at jeg nesten synes synd på henne. http://www.seher.no/annet/hva-betyr-egentlig-druse-38302 Anonymous poster hash: c6121...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. mai 2014 #2554 Del Skrevet 4. mai 2014 Det er vel Labi som har kommet på det ordet? Jada, jeg vet hvem det kom fra, jeg bare tuller med at han bruker det ordet om det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2014 #2555 Del Skrevet 4. mai 2014 Var det ikke Petter Pilgaard som sa druse om alt som var i første sesong? Han er vel forbildet til Labi vil jeg tro. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. mai 2014 #2556 Del Skrevet 4. mai 2014 http://www.seher.no/annet/hva-betyr-egentlig-druse-38302 Anonymous poster hash: c6121...97c Aha det er der ordet kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2557 Del Skrevet 4. mai 2014 Sjekk videobloggen til Christer og Lene A. Christer går garantert på stoff. http://angelii.blogg.no/1398800567_paradise_christer_og_.html#comment Anonymous poster hash: cdfa9...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2558 Del Skrevet 4. mai 2014 Christer er jo like tynn som er en heroinmisbruker jo Anonymous poster hash: 6272e...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 4. mai 2014 #2559 Del Skrevet 4. mai 2014 Hun Lene driter seg vel litt ut. Klager på alle andre når hun selv sier hun er villig til å lyve og alt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2560 Del Skrevet 4. mai 2014 Hun Lene driter seg vel litt ut. Klager på alle andre når hun selv sier hun er villig til å lyve og alt... Hun virker jo helt gal.. hun fremstår som en psycho bitch som er blottet for bakkekontakt og fornuftig tankegang. Håper virkelig ikke hun er like blåst i virkeligheten.. stygg er hun også.. Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå