Miss Marple Skrevet 29. mai 2004 #21 Skrevet 29. mai 2004 Jeg er nå gått lei av Joss Stone og den nyeste til Prince, så nå har cd'ene i bilen fått en utskiftning og inn kom: Lisa Nilsson: Til Morelia og NUD: stuck between rock and a hard place. Ellers så har boybandet Blue sluppet en singel på radio som jeg bare ikke klarer å la vær og synge på. Problemet er bare at jeg aner ikke hva de synger (sakifaise..), tror det er noe med Breath bla bla bla... :oops:
Malou Skrevet 29. mai 2004 #23 Skrevet 29. mai 2004 Ellers så har boybandet Blue sluppet en singel på radio som jeg bare ikke klarer å la vær og synge på. Problemet er bare at jeg aner ikke hva de synger (sakifaise..), tror det er noe med Breath bla bla bla... :oops: Denne liker jeg av en eller annen grunn også. Har den på MP3-spilleren. :oops: Den heter Breathe Easy... Jennifer
Gjest King James Skrevet 29. mai 2004 #24 Skrevet 29. mai 2004 akurat nå må det være judas priest where have they hidden my thrown
Gjest Starya Skrevet 29. mai 2004 #25 Skrevet 29. mai 2004 I det siste har soundtracket til City of Angels spillet jevnt og trutt i CD-spilleren. Ellers digger jeg for tiden "This Love" med Maroon5, div Linkin Park, litt Pain, og div soundtracks.
Gjest Bjørk Skrevet 30. mai 2004 #26 Skrevet 30. mai 2004 Godsmack er knall bra, men hører også på Tom McRea, Tomas Dybdal, Stain og Morten Abel
Gjest Pterodactylkake Skrevet 30. mai 2004 #27 Skrevet 30. mai 2004 I dag er det I'm walking on sunshine- ÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååå! Og den har jeg på hjernen hver dag fysjom!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #29 Skrevet 30. mai 2004 -nick drake -tom mcrae-karaoke soul -suzanne vega- my name is luka lalalala -thomas dybdhal -muse -time is running out er utrolig bra -smashing pumpkins- alle de melankolske -soul asylum-runaway train -radiohead Ja som jeg ser nå, er jeg ikke akkurat i en gladfase med fine sommersanger...men kommer nok
9na Skrevet 31. mai 2004 #30 Skrevet 31. mai 2004 Marit Bergman "baby dry your eye" ligger i min cd spiller for tiden. I min og!
Donnie Darko Skrevet 31. mai 2004 #31 Skrevet 31. mai 2004 Lyst å ramse opp noen grupper/låter innenfor metal jazz? Sier meg lite, men høres meget inntresant ut. Skulle tro det var en fiffig miks av sjangere. Mr.Bungle Düreforsög Metall-jazz er vel ingen offisell label så vidt jeg vet.. bare det mest dekkende jeg kom på for å beskrive musikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå