Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er favorittmusikken for tiden?

Jeg synes Muse med "Unintended" er veldig fin, og Maroon5s "This love" er kul! :digge:

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Marit Bergman "baby dry your eye" ligger i min cd spiller for tiden.

Skrevet

Ryan Adams: Gold (evt Tom Mcrae)

Koosemusikk!

Gjest Moonshadow
Skrevet

D12-How come

Maroon5-This Love

Gatas Parlament-Bombefly

Skrevet

Everything is everything har jeg helt dilla på om dagen - husker ikke hva gruppa heter :oops:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

rob zombie, også kalt bobby

Gjest Phair
Skrevet
Everything is everything har jeg helt dilla på om dagen - husker ikke hva gruppa heter  :oops:

Phoenix.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

80-tallsmusikk!!! Divinyls med "I touch myself," blant annet :-) Og Van Halens "Jump."

Gladmusikk :-)

Gjest Phair
Skrevet
80-tallsmusikk!!! Divinyls med "I touch myself," blant annet :-) Og Van Halens "Jump."

Gladmusikk :-)

I don't want anybody else, when i think about you i touch myself :P:P

Fantastisk fet låt!

Gjest Estrela
Skrevet

Joss Stone her også. Utrolig behagelig å høre på.

Skrevet

Jeg hører mye på jazz, Scat, metal-jazz og annen veldig teknisk musikk for tiden. et tips: "Death Jazz Ensemble!" Helt sykt Dyktig musikere.

Gjest Catwoman
Skrevet

Hører mest på "so called chaos" for tiden, den nye plata til Alanis. Synes den er bra jeg, selv om den har vel fått litt blandet kritikk. Har litt dilla på sangen "this grudge"

Skrevet
Hva er favorittmusikken for tiden?

Jeg synes Muse med "Unintended" er veldig fin

Skikkelig tilfeldighet - idet jeg så overskriften tenkte jeg på Muse's "Unintended" :digge:

Ellers er det Morrissey's siste plate (Spesiellt "First of the gang to die") som spinner i playlisten min sammen med plata til Keane - selv om den begynner å kjede meg. Likte den godt ved første øh.. "ørekast", men etter noen runder i øret er jeg usikker.

Skrevet

Bytter for tiden mellom :

Damien Rice - O

T. Dybdahl - Stray Dogs

Hørte for litt siden på N.J. - Come Away With Me, men ikke så mye nå for tiden.. Men det er et fantastisk album. Hennes nye var egentlig litt skuffende..

Skrevet

jeg digger al hirt's GREEN HORNET fra kill bill vol 1!!!! wuhu!!!

Skrevet

De siste timene har det gått i Guns'n Roses- Live era 1987- 1993 albumet og Dimmu Borgir- Stormblåst albumet.

Skrevet
Jeg hører mye på jazz' date=' Scat, metal-jazz og annen veldig teknisk musikk for tiden. et tips: "Death Jazz Ensemble!" Helt sykt Dyktig musikere.[/quote']

Lyst å ramse opp noen grupper/låter innenfor metal jazz?

Sier meg lite, men høres meget inntresant ut.

Skulle tro det var en fiffig miks av sjangere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...