AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Møtte i sommer en fyr jeg liker godt, altså, veldig godt. Vi møttes flere ganger men han var ikke interessert i annet enn vennskap og sex og jeg fikk følelser så han avsluttet. Har ikke sett fyren siden i slutten av oktober, likevel tenker jeg masse på han.. Nå så jeg at han likte statusen til en jente jeg vet han har hatt interesse for, hun likte hannes. Blir gal av dette.. Hvordan komme videre? Anonymous poster hash: 5c699...96a
Pepperkake88 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Når jeg ser på hva du skriver er det jo ganske åpenbart at han ikke er interessert i deg på den måten. Du fortjener en gutt som er forelska og interessert i DEG. Vet det ikke er lett å glemme, men det er kanskje det beste.. Prøv å møt andre gutter, finn på ting med venninner og tren/gjør ting der du kan utvikle deg selv. Da vil du kanskje kunne få en følelse av at du klarer deg mer på egenhånd uten han Og kanskje slette han på Facebook, så du ikke hele tiden ser hva han driver med. 2
Steinar40 Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Enig i at TS bør slette ham fra Facebook. Noe annet er selvplaging. 1
Meline37 Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Du bør slette han fra facebook. Jeg hadde selv en liten runde der jeg slettet alle menn som jeg hadde datet fra fortiden. På en måte følte jeg meg dum som gjorde det, dum ovenfor de.... Men samtidig var det riktig.... Det er ikke så bra når en skal videre i livet, og sitte å se de gamle datene flørte med andre.... En er bare nødt å ta vare på seg selv å få de ut. Det har jeg lært i livet... Før samlet jeg på gamle dater og håpet at de kom tilbake. Men etter tips herfra har jeg fått tankene på et annet sted. Nå vil jeg ha gamle dater ut av mitt liv, og inn med nye mer positive innspill Vet hvor vondt det er.... Det er sinnsykt vondt å ha følelser for noen å ikke få det gjengjeldt. En vil fornekte seg at det er sant. Vet alt om det. Men du må bare ta fatt i situasjonen, slette han, og prøve å leve som om han ikke eksisterer. Det er det beste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå