Gå til innhold

Var dette skikkelig dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på coop. Fikk øye på noen fine sportsbh-er.

Det var tre typer. (En pakke inneholdt to sports-bher med to forskjellige farger)

Jeg hadde lyst på to like farger, så jeg tok å åpna to pakker for å skifte ut to farger. (Sånn at jeg fikk en pakke med to like farger)

Var det dårlig gjort? Kan de spore meg opp igjen nå?

Anonymous poster hash: 43731...3c7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Spore deg opp, faktisk! Litt paranoid? Jeg bytta rundt truser i en sånn 5-pakk en gang for å få de fargene jeg ville ha, så jeg egner meg ikke til å si om det var dårlig gjort eller ikke..

Skrevet

Haha! Vel, det spørs jo om de har kamera og tilfeldigvis sjekker det. Hvis ikke så tror de vel bare at det er en feillevering eller noe, eller kanskje noen andre kjøper den andre pakken og ikke sier noe om det.

• Liker 2
Skrevet

Haha okei.. Ja, er vel litt paraniod. Brukte så lang tid, at om de sjekker kamera så det sikkert ut som om jeg stjal noe.... :-S

MEN jeg betalte jo for begge. Det var jo bare fargene jeg skifta, og ikke typer.

Anonymous poster hash: 43731...3c7
Skrevet (endret)

Jeg tipper kassabetjenten la godt merke til at du hadde to like i pakken. I den sammenhengen ble kjøpet registrert i en x-mappe knytt opp mot bankkortet ditt og coopkortet ditt om dette ble brukt. Alt kjøpeutbytte du har opparbeidet blir annulert, samt at alle varer du handler framover blir én krone dyrere fram til du har betalt for to pakker sportsbh :jepp:

_________

Joda, paranoiaen lenge leve. Det får neppe noen følger.

Endret av fruBeist
  • Liker 32
Skrevet

Ja, det var dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 5e1ad...958
  • Liker 18
Skrevet

Kan man se fargen utenfra? Hvis ikke er det dårlig gjort, da noen ender opp med to like farger de kanskje ikke vil ha. Jeg kjøper for eksempel av og til en pakke der én gjenstand er gul eller orange, som jeg gir bort eller kaster, da jeg ikke kan fordra disse fargene. Men hvis de andre fargene er blå/grønn så lønner det seg ofte for meg å kjøpe pakken allikevel. Hvis jeg da kom hjem med tre orange hadde jeg blitt utrolig irritert, fordi jeg har veldig liten tid til å gå rundt og bytte ting. Skjerp deg og kjøp heller to neste gang.

Anonymous poster hash: 5b139...827
  • Liker 14
Skrevet

Åhh, det er så fryktelig irriterende når kunder gjør dette. Skjønner at du vil ha like farger altså, men spør iallefall de ansatte først. Det har skjedd at vi har måttet sende i retur varer der noen har byttet om, fordi vi ikke får solgt de.

Anonymous poster hash: d1da9...8ad
  • Liker 23
Skrevet

jeg syns det er dårlig gjrt om du ikke har varsla betjeningen... Enn om jeg kjøper den andre pakken for å ha en av hver farge og ender opp med to like?

• Liker 3
Skrevet

Utrolig frekt gjort.

• Liker 17
Skrevet

Du bør ihvertfall ha dårlig samvittighet. Veldig frekt gjort.

Anonymous poster hash: f81b0...776
  • Liker 5
Skrevet

Dette var skikkelig dårlig gjort av deg. Du har ingenting med å ta deg til rette i butikkene på denne måten. Du burde skamme deg.

Anonymous poster hash: 90cc1...d44
  • Liker 11
Skrevet

Jeg tror livet ditt går fint videre jeg TS, kanskje småfrekt, men SÅ ille er det faktisk ikke.

Anonymous poster hash: e3b77...91d
Skrevet

Frekt gjort. Og veldig kjipt hvis noen kjøper pakken med tro på at det er to forskjellige farger.

Det er som de som tømmer ut jordbærene i kurver og så fyller opp kurven sin med bare de beste..

Anonymous poster hash: 02319...d43

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort, både overfor butikken og andre kunder. Hadde gått tilbake og kjøpt den andre pakken. Skjønner at du ikke ser på det som stjeling, men jeg syns det ligner litt på det. Du betalte for en pakke med to forskjellige treningsbher, men ved at du byttet om på varene har du jo i realiteten "ødelagt" den andre varen for noen andre som ville ha to forskjellige. Det kan føre til tap for butikken.

Har problemer med å forstå hvordan folk kan ta seg sånn til rette i butikker. Greit at det ikke virker som noen big deal for de fleste her, men jeg syns likevel det viser mangel på litt sosiale antenner.

Anonymous poster hash: b861c...1a3
  • Liker 6
Skrevet

Tja, det er ikke så ille, og livet går nok videre uten større konsekvenser av dette. Men kjenn gjerne på din egen samvittighet, for det er litt frekt.

Skrevet

Bare det at du skriver om det her vitner om at du vet at dette var dårlig gjort. Hadde det vært helt greit at man blandet og mikset fargene så hadde de ikke allerede vært pakket to og to..

• Liker 3
Skrevet

Jævlig frekt. Det får etter all sannsynlighet ingen som helst følger, men det er forbanna dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 60206...d5b
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er frekt. Pakkene er gjort slik av en grunn, og ja, det du gjorde kan medføre (om så bare et minimalt) tap for butikken. Med andre ord; svindel.

Anonymous poster hash: e5f8e...46d
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...