Shira Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Det skjedde i dag tidlig. Jeg kjøpte de for 200 kroner for en måned siden, så jeg trodde de skulle holde lenger enn som så, men i dag skjedde det altså. Øreproppene mine valgte å avslutte livet. Og de valgte å ødelegge resten av dagen for meg i samme slengen. Jeg skulle gå til bussen i dag, da jeg fant ut at de bare funka hvis jeg holdt de i en spesiell vinkel.. Hvis jeg vridde for mye til den ene sida, så datt lyden på den ene proppen ut og motsatt. Jeg kjente blodet koke i årene mine, og da hele greia slutta å virke all together tok jeg tak i den ene proppen og reiv den av og kastet den i snøen.. Tror ikke jeg kan komme på noe som irriterer meg mer enn ubrukelig ørepropper..
Gjest Evans Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Det som irriterer meg mest i hverdagen er folk. Folk som går for sagte, folk som dytter borti deg på bussen, folk som snakker for høyt og bråker, folk som lukter rart, folk som ser på deg, folk som er i alt for store folkemengder, folk som bruker for lang tid i køen, folk som tar den siste pakningen med Lambi dopapir foran øya på deg og ser på deg med et lurt smil som sier: HAHA jeg tok den før deg, ædabæda, folk som pusser opp, folk som lager middag som luker råttent egg, folk som setter ut både søppelposer og sko i oppgangen og ikke tenker på at både søppel og skoa lukter, folk som bruker gangen som lagringsplass for lekene til barna, folk som ikke klarer å oppdra unga sine, folk som skal vise hele verden liv de har - eller det motsatte, folk som bruker penger de ikke har, folk som mener dere er verdens beste venner, men som egentlig ikke bryr seg det fnugg, folk som går for sagte. Irriterer meg generelt mye over folk.
Gjest Crazycatlady Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Diverse ting som ikke virker som det skal kan lett få det til å koke over for meg. Spesielt pc'er. Treige pc'er, når den plutselig klikker eller idiotiske feilmeldinger. Alle sånne ting skal alltid skje når jeg skal gjøre noe som er viktig. Folk ja. Egoistiske folk, frekke folk, påståelige folk, folk som skal vise at de er bedre enn alle andre, folk med barnevogner som tror at de er verdens navle, folk som skal stille seg opp i trange butikker eller innganger for å prate. Osv. Ellers er det mye i trafikken som irriterer meg, men det er jo i bunn og grunn folk det også. Spesielt de som ikke tar hensyn og bare gjør som de vil. 1
Shira Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2014 Diverse ting som ikke virker som det skal kan lett få det til å koke over for meg. Spesielt pc'er. Treige pc'er, når den plutselig klikker eller idiotiske feilmeldinger. Alle sånne ting skal alltid skje når jeg skal gjøre noe som er viktig. Folk ja. Egoistiske folk, frekke folk, påståelige folk, folk som skal vise at de er bedre enn alle andre, folk med barnevogner som tror at de er verdens navle, folk som skal stille seg opp i trange butikker eller innganger for å prate. Osv. Ellers er det mye i trafikken som irriterer meg, men det er jo i bunn og grunn folk det også. Spesielt de som ikke tar hensyn og bare gjør som de vil. For eksempel de som ikke har hørt om blinklys?
miaw Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Folk som går på bussen før man rekker å gå av. Rart det skal være så vanskelig å lære seg det der... 3
cattleya Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Folk som går på bussen før man rekker å gå av. Rart det skal være så vanskelig å lære seg det der... Jeg har nå blitt så gammel at jeg tillater meg å kommentere det 'ja det er førstemann på ser jeg'! 2
Gjest Crazycatlady Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 For eksempel de som ikke har hørt om blinklys? Ja, for eksempel Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å bruke det.
Mord-Sith Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Mennesker. Og det å måtte gå på do. Det er kjedelig. Dustefunksjon av dustekroppen. Søvnløshet. 1
TooHawt Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 De kjedelige pekefingerfolkene osm tar det for gitt at jeg er fordomsfull.
TooHawt Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Spising, og at man blir sulten igjen etter et par timer.
Soleklart Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Definitivt sjefen. Han er en lystløgner av dimensjoner som heller ikke kan løfte en finger for å få ting gjort.
Mord-Sith Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 Spising, og at man blir sulten igjen etter et par timer. Enig i dette!
TooHawt Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Vil heller ha en stor unge. Jeg var robust og kraftig da jeg kom ut. Kunne holde hodet oppe. Da søsteren min kom, som den lange, tynne hun er, var mamma nesten redd for at nakken hennes skulle dette av. Svart feil .... Endret 20. februar 2014 av TooHawt
Salmonella Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Når noen påstår at det jeg sier er feil/løgn når jeg vet med sikkerhet at det jeg sier er riktig/sant. Folk som tror de er de eneste som eksisterer og som stopper opp når de går av rulletrappen (Ehmm, skal vi går til høyre eller venstre her da? Ta noen skritt rett frem da for pokker før dere stopper opp!!) og står midt i veien. Folk som ikke klarer å vente til folk har gått av tbane/buss/trikk før de må trenge seg inn. Er det virkelig så vanskelig å forstå hvordan dette fungerer på den mest smidige måten? Folk som glaner. 1
Gjest SummerJudith Skrevet 20. februar 2014 #18 Skrevet 20. februar 2014 Meg selv og angsten. (Og nei, det er ikke ment som utagering) Sier bare som det er. Og venner som egentlig ikke er annet enn.. falske.
Despicable Me Skrevet 20. februar 2014 #19 Skrevet 20. februar 2014 Smatting Når noen avlyser en avtale rett før' Personer som aldri tar ett hint Når man står i kassa og legger på varer, men personen foran bruker evigheter på å finne fram penger/kortet til å betale, ikke finner kupongen sin eller krangler med de i kassa. ' Personer som ikke holder det de lover, Når noen snakker i munnen på meg Folk som blir sure fordi man ikke svarer med en gang på meldinger. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 20. februar 2014 #20 Skrevet 20. februar 2014 Irriterer meg over at man må gjøre enkelte ting hver dag...da føles det ut som at livet mitt bare er en loop..typ groundhog day Det gjelder ting som daglige rutiner med dyrene, rydde opp ting, ta ut av oppvaskmaskinen osv. Irriterer meg også over smatting. Verste som finnes. Ja også naboen som deler gårdsplass med meg...hun lar bikkjene drite rett utenfor trappa og i hagen, så det er helt umulig for meg å bruke hagen uten å tråkke i dritt. Har pratet med henne flere ganger uten at det hjelper, så neste steg er å ta en prat med huseieren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå