Gå til innhold

Hvilken leilighet i Nr. 19 hadde du valgt?

Hvilken leilighet i Nr. 19 hadde du valg?  

1. 1. Hvilken leilighet i Nr. 19 hadde du valg?

• Leiligheten til Bengt og Malcolm
      38
    • Leligheten til Lasse og Firhana
      4
    • Leligheten til Jon og Karin
      10
    • Leligheten til Natalie og Erlend
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt Karin og Jon sin, uten tvil. Jeg synes Malcolm og Bengt sin er litt for spesiell, og de to andre leilighetene er altfor kalde og upersonlige og ikke minst upraktiske (bl.a. lite lagringsplass). Karin og Jon har en fin og personlig leilighet, men uten at det blir for mye. Riktignok synes jeg badet til Nathalie og Erlend er finest, men sett under ett foretrekker jeg K&J sin leilighet.

Men egentlig ville jeg ikke hatt noen av dem. Det har mest med at leilighetene er for små og trange (stua er jo altfor liten, og kjøkkenet også), og jeg kan ikke fordra åpne kjøkkenløsninger.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hadde ikke turt å velge leiligheten til Jon og Karin etter å ha sett håndverket til Jon...

Gjest Elenath
Skrevet

Tror jeg ville valgt leiligheten til Lasse og Firana.

Skjønner ikke hvorfor de tar nærblider av ting på bildene i prospektet. :roll:

Gjest Seleena
Skrevet

Erlend og Nathalie sin leilighet. Det er litt bra at den er i utgongspunktet litt upersonleg, fordi eg likar reine vegger, bad, kjøkken osv..... Slik at ein kan velge fargar sjølv. Men eg likte den raude trappa til B&M + golvet i gongen til J&K, men likte ikkje omnen til J&K... Den var "græslig"!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de tar nærblider av ting på bildene i prospektet.  :roll:

Ja, det har jeg også lurt på. Det er da totalt uinteressant å se nærbilde av en plastblomst som uansett ikke kommer til å følge med leiligheten. :roll:

Gjest Elenath
Skrevet

Ja, det har jeg også lurt på. Det er da totalt uinteressant å se nærbilde av en plastblomst som uansett ikke kommer til å følge med leiligheten. :roll:

Leilighetene selgse jo fult møblert da, men allikevel...

Skrevet

Joda, men da kunne de i det minste ha tatt nærbilde av et møbel av litt mer betydning som en peis, sofa e.l.

Skrevet

Jeg elsker stilen til Bengt og Malcolm og er ikke i tvil om at jeg ville valgt deres leilighet.

Jeg har også tro på at de faktisk gjør en god jobb og at det ikke er mye å plukke på av feil i den jobben de har gjort!!

Jon og Karin sin er fin, men de har gjort en for slett jobb i forhold til hva jeg liker, med feil og mangler både her og der.

Lasse og Firana sin er flott, men altfor enkel og kjedelig for min smak.

Natalie og Erlend sin er fin den og, men bare ikke meg.

Så foreløpig så elsker jeg alt Bengt og Malcolm har gjort, og hadde ikke tvilt ett sekund om jeg fikk sjansen på den leiligheten!! :)

Skrevet

Liker tak, vegger og valg av løsninger best hos Bengt og Malcom. Møbler og tekstiler kan man jo bare hive ut om man ikke liker det. Dessuten virker det som om de har gjort det beste håndtverket. Jeg vil ha ting gjort skikkelig, og hadde derfor ikke turt å velge leiligheta til Karin og Jon selv om jeg ikke hadde misslikt stilen deres så kraftig som jeg gjør.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det jeg ikke liker med Bengt og Malcolm sin leilighet, er måten de har malt på - det er så MYE maling i skjøter osv. Får litt følelsen av engelsk håndverk ("vi maler litt, så er det ingen som ser det"). I motsetning til dem synes jeg at malingsrulle er en fantastisk oppfinnelse :)

Skrevet
I motsetning til dem synes jeg at malingsrulle er en fantastisk oppfinnelse :)

:ler: Jeg også, hvorfor skape mer arbeid for seg selv, særlig når det utgjør så utrolig liten forskjell.

Skrevet
Jeg elsker stilen til Bengt og Malcolm og er ikke i tvil om at jeg ville valgt deres leilighet.

Jeg har også tro på at de faktisk gjør en god jobb og at det ikke er mye å plukke på av feil i den jobben de har gjort!!

Jon og Karin sin er fin, men de har gjort en for slett jobb i forhold til hva jeg liker, med feil og mangler både her og der.

Lasse og Firana sin er flott, men altfor enkel og kjedelig for min smak.

Natalie og Erlend sin er fin den og, men bare ikke meg.

Så foreløpig så elsker jeg alt Bengt og Malcolm har gjort, og hadde ikke tvilt ett sekund om jeg fikk sjansen på den leiligheten!! :)

Som jeg skulle sagt det sjøl! :-)

Gjest allium
Skrevet

Jeg har heiet på Bengt og Malcolm hele tiden, og nå som jeg ser det ferdige resultatet, er jeg ikke overrasket.

Det virker som de har satset på skikkelig håndverk hele tiden, og unngått døgnflue-stilen til Nathalie&Erlend, og Lasse&Firhana.

Karin og Jons leilighet var et stilsammensurium, og peisen er fæl. Men kjøkkenet var fint.

Gjest Madley
Skrevet

Bengt og malcolm uten tvil.

Erlend og natalie og lasse og firanas leiligheter er for kjedelige. For "rene" på en måte. Og hånd erket til Jon er en tragedie...

Skrevet

Ville valgt leiligheten til Erlend og Nathalie. Det er jo ingen som har sagt at man ikke kan fixe litt på den å legge til mer personlige ting i ettertid. Liker den rene og klassiske stilen og dessuten syns jeg både kjøkkenet og bade var lekkert :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Nå skal det være sagt at jeg IKKE har sett serien :( , men på bakgrunn av bildene, ville jeg nok valgt leiligheten til Lasse og Firanha. Stilen er enkel, men ikke så fargeløs, og ligner den stilen vi har valgt i vår egen leilighet.

Skrevet

Etter å ha kikka på prospekta på Finn.no, må eg seie at Bengt og Malcolm si leilighet ser absolutt best ut - veldig fint presentert, med gode og oversiktlege bilde. Det eg har sett av serien har dessutan tyda på at dei visste kva dei gjorde. Ein lys og 'lett' leilighet som deira er dessutan lettare å gjere endringar i og lage ein personleg stil av enn til dømes Karin og Jon sin. Og så elska eg kjøkenet til B & M! Så skulle eg kjøpt ein, måtte det def. vore den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...