Snurrebart Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg vurderer å skaffe oss komfyrvakt, men er litt usikker på hvordan det kommer til å gå hos oss da vi har induksjonstopp og stekeovn separat, altså montert forskjellige steder. Noen som har erfaring med liknende problemstilling?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Det er ikke noe problem. Den skal henges opp over koketoppen. Men det koster noen tusen.Anonymous poster hash: be337...9c8
Snurrebart Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2014 Noen tusen er en god investering i sikkerhet i huset, tenker jeg. Ligger rett under 4k de fleste steder på nett. Men jeg trenger da antakeligvis 2 stk. siden komfyr og induksjonstopp er separat, det er litt kjedelig....
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Nja, komfyr i seg selv er ganske trygt og det er i grunn induksjonstopp og. Så er vel egentlig ikke nødvendig men kan være greit. Anonymous poster hash: d927e...46b
Arts Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Komfyrvakten er for platetoppen, ikke stekeovnen.
helenaa Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Vi fikk beskjed om at vi måtte ha komfyrvakt i nytt hus nå. Og vi har samme løsning som dere. Har komfyrvakt til platetoppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå