AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg lurer på om det er "tillatt" å finne på falske meldinger for å få en annen person til å forstå at man er litt irritert? Kan ta et eksempel: Hvis du holder på med en og han er dårlig til å svare eller "glemmer" å svare på mld, er det da lov å skrive tilbake noe lignende: "jeg som trodde vi hadde en avtale. Nå har jeg også droppet andre planer i kveld pga. det. Så da sitter jeg her alene i kveld da.." Det er også det som gjelder meg. Han jeg holder på med sender meldinger og spør om å finne på ting osv. Men så tar han så j***** lang tid på å svare tilbake. Så det har jo faktisk skjedd at jeg har sagt nei til andre ting fordi jeg tror vi har en avtale. Men så 1t før så får jeg mld han ikke kan. Eller så svarer han ikke i det hele tatt..til tross for at jeg har sendt mld om at det er ok at han ikke kan, men at da er det fint at han gir beskjed. Dette skjer jo selvfølgelig ikke hver gang. Tror bare han er generelt dårlig til å svare og gi beskjeder i tide. Har prøvd å ta det opp med han flere ganger, men tror ikke helt han forstår at det kan irritere. Anonymous poster hash: 805a1...8a5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Nei nei nei. Han er treg, men ingen grunn til å lyve og finne opp meldinger som ikke finnes for at han skal svare deg. Smør deg heller med tålmodighet.. Anonymous poster hash: 70b5f...369 4
Despicable Me Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Ring han for å bli enig om hva dere/han skal gjøre?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Ofte han ikke tar den..så prøver det også. Anonymous poster hash: 805a1...8a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har også vært sammen med en som bare var treg til å svare, og noen ganger glemte det som han sa. De forandrer seg aldri, noen er bare sånn. Så om du vil ha han må du bare venne deg til det. Anonymous poster hash: 78448...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå