Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama har over en periode på 2 måneder løyet om hva/hvor/når hun har vært og hva hun har dreve med, fant ut at hun er med en annen mann når hun er "hjemme" men sier hun vil "sikkert" være med meg. Er drit lei av og ikke vite, hva skjer, når dumper hun meg ??. Jeg burde bare pakke og gå, men dessverre ikke så enkelt for meg. Forhold har vart i 5 år.. Møk lei!! Godt og få ut litt, hva ville dere gjort ?? Noen som har vært i samme sko ?? ..

Anonymous poster hash: 935d5...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that.. Desverre var jeg for patetisk forelska at jeg gikk ikke, men ble dumpa til slutt. Føltes som verdens undergang, men nå har jeg fått meg ny kjæreste som behandler meg ordentlig og dagene smiler til meg :rodmer:

• Liker 2
Gjest Violetta
Skrevet

Få deg nye sko eller gå barbeint. Ser du for deg at dette er noe du kan leve med?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Har du konfrontert hun med dette da? Hva sier hun?

Sier hun er usikker på hvem hun vil ha, men usikker i 2 måneder ??.. Så når vi snakker om dette blir hun skikkelig sur..ber meg stikke osv...hun sier og at hun er redd for at hun angrer.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hun synes jo selvfølgelig det er helt topp å ha to mannfolk! Pakk sekken din og gå du, her er det ikkeno' å hente for deg.

• Liker 4
Skrevet

Kast hu ut...finn deg ei rålekker ei på 18-20 å knulle med..

Anonymous poster hash: 8d2c5...7f1

Skrevet

Hun synes jo selvfølgelig det er helt topp å ha to mannfolk! Pakk sekken din og gå du, her er det ikkeno' å hente for deg.

Vurdera...Hun sier og at jeg skal være kjæresten, og han være "venn"....

• Liker 1
Skrevet

Vurdera...Hun sier og at jeg skal være kjæresten, og han være "venn".... Anonymous poster hash: 935d5...915

Har du lyst til å være i et polygamt forhold? Virker ikke sånn, og da bare leker hun med deg fordi hun kan. Ta tilbake selvrespekten!

Anonymous poster hash: be922...ece

• Liker 3
Skrevet

Sier hun er usikker på hvem hun vil ha, men usikker i 2 måneder ??.. Så når vi snakker om dette blir hun skikkelig sur..ber meg stikke osv...hun sier og at hun er redd for at hun angrer.

Ts

Ta valget for henne ved å dumpe henne. Så respektløst av hennne!

Skrevet

Vurdera...Hun sier og at jeg skal være kjæresten, og han være "venn"....

Løgn og bedrag for å hindre deg i å gå. Hun vil ha i pose og sekk.

• Liker 1
Skrevet

Ja, mulig! Men hun gråter når jeg spør om jeg skal flytte og stikke..... Hun klarer ikke velge tror jeg, rett og slett...

Ts

Skrevet

Jeg tror hun lyver til deg og bevisst forsøker å føre deg bak lyset.

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun allerede har ligget og kost seg med den nye personen, har hun tatt valget.

Foreslår og anbefaler at du pakker sakene dine, eller hennes hvis det er hun som bor hos deg, og bare avslutter alt like så godt. Noen VIL bli såret og skuffet her.

Anonymous poster hash: a8b6b...f62
Skrevet

Ikke spør henne! Pakk sekken din og GÅ!

Skrevet

Herregud, kom deg langt vekk fra denne drittkjerringa. Om du vil ha tilbake selvrespekten så må du sette henne på plass, og fortelle at slik oppfører ikke skikkelige folk seg. Hun lyver i flere måneder om at hun "henger" med andre menn? Dump, and its not even close.

Vanskelig å gjennomføre, men vi utenforstående vet at du vil prise deg lykkelig over denne investeringen når du finner deg en skikkelig dame senere :)

Gjest Lolita8
Skrevet

Snask deg bort fra henne, ingenting der å gjøre. Hun koser seg visst med to mannfolk, og det skal du jammen ikke godta. Du finner deg mye bedre, men første bud er å komme seg bort fra henne.

Skrevet

Beste sjansen for at hun velger deg er følgende: Forlang et svar nå. Da er hun sikkert usikker. Da tar du valget for henne - du går. Da skal du se hun kommer krypendes tilbake.

Da blir plutselig du litt uforutsigbar og spennende også

Anonymous poster hash: 281f1...62c

Skrevet

Er det i det hele tatt et spørsmål? Dump henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...