Gå til innhold

Kunne du vert i et polygamt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du vert i et slikt forhold? Det er når noen er gift med flere partnere. Helst der du delte partneren din med en annen. Men skriv også om du hadde ønsket flere.

Anonymous poster hash: 0792a...67b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg er verken glad i å dele eller god på multitasking.

• Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

Nei, jeg vil ha mannen min for meg selv.

Ønsker heller ikke flere menn, høres bare slitsomt ut å skulle fordele tiden sin likt mellom flere partnere og sørget for at alle hadde det bra.

Har sett litt på det programmet "en mann - fire koner" og skjønner ikke at han orker :P

Gjest Dansedilla
Skrevet

Nei det holder med én - for begge parter.

Skrevet

Nei takk. En å krangle med er mer enn nok! (hverken flere menn eller kvinner). Jeg er litt for asosial for slikt spetakkel.

Skrevet

Noen som har sett på "1 mann, 4 koner" på TLC? God underholdning, men kunne aldri tenkt meg det selv.

Skrevet

Skulle gjerne vært en av tre koner fks!

Alltid selskap og avlastning(fra mannen :-D

Men det hadde nok ikke gått i praksis.

Tror jeg.

Anonymous poster hash: 7c1a4...449

Skrevet (endret)

Det tror jeg hadde blitt mye sjalusi og krangel. Så nei. Dessuten vil jeg at kjæresten skal være MIN.

Endret av Mupsi
Gjest Raindrops
Skrevet

Nei uff. Vanskelig nok å finne én person jeg fungerer sammen med, og som klarer å holde ut med meg også. Dessuten blir det bare for folksomt.

Skrevet

Kunne vel hatt sex med flere personer, men hadde ikke ønsket at partneren hadde det.

Anonymous poster hash: c4662...6c9
Skrevet

Kunne du vert i et slikt forhold? Det er når noen er gift med flere partnere. Helst der du delte partneren din med en annen. Men skriv også om du hadde ønsket flere.

Anonymous poster hash: 0792a...67b

Niks.

Skrevet

Etter å ha sett "En mann, fire koner", så heller jeg mer for ja, enn nei.

Skrevet

Hvis jeg og den andre kona var gode venninner, uten sjalusi, så ja. Derimot tror jeg ikke at jeg kunne ha tenkt meg å ha to menn.

Skrevet

Nei.

Kjenner noen som i studietiden skulle være annerledes og "åpne", og hadde et polygamt forhold bestående av to jenter og en gutt. Følte meg alltid veldig ubekvem når jeg var på cafe med dem alle tre, og de forsøkte å få dette til å virke helt naturlig og koste på hverandre slik kjærester gjør... På meg så det virkelig ut som gutten i praksis kom best ut av dette ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...