Gå til innhold

Hadde en stor krangel, han stakk på byn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, kjenner jeg er en smule lei meg nå. Jeg og kjæresten hadde en stor krangel, også bare stakk han på byn med kompisene sine. :( Forbanna+alkohol, går det bra? Jeg aner faktisk ikke. Sitter her og skjelver....

Jeg trenger noen tips til hva som kan gjøre kvelden/natten min bedre, vær så snill. Jeg er så engstlig no..

Anonymous poster hash: b1222...837
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær urolig. Jeg hadde blitt enda mer forbannet på typen dersom han stakk på byen etter en krangel. Det er dårlig gjort. Gå ut på byen du også.

Anonymous poster hash: ccf93...054
  • Liker 1
Skrevet

Ikke vær urolig. Jeg hadde blitt enda mer forbannet på typen dersom han stakk på byen etter en krangel. Det er dårlig gjort. Gå ut på byen du også.

Anonymous poster hash: ccf93...054

Jeg er ikke 18 før om 9 dager. Så jeg kan ikke gjøre det samme tilbake mot han..

Gjest melonly
Skrevet

Inviter noen venninner over og kos dere!

Skrevet

Tenk på det som at han går seg en lang tur for å roe ned. Mange som trenger litt avstand for å roe seg ned. Var krangelen kanskje om han skulle dra på byen og?

Anonymous poster hash: a32ec...2f9

• Liker 1
Skrevet

Inviter noen venninner over og kos dere!

Har ingen og være med, hun ene jeg pleier å være med hun er hos sin far. Så jeg sitter helt alene... :( Skulle ønske jeg hadde noen som kunne holde meg med selskap, men har jo dere her på KG, mange av dere er gode mennesker som får meg i et godt humør. :hug:

Skrevet

Uff, kjenner jeg er en smule lei meg nå. Jeg og kjæresten hadde en stor krangel, også bare stakk han på byn med kompisene sine. :( Forbanna+alkohol, går det bra? Jeg aner faktisk ikke. Sitter her og skjelver....

Jeg trenger noen tips til hva som kan gjøre kvelden/natten min bedre, vær så snill. Jeg er så engstlig no..

Send han en melding om at det var dumt at dere kranglet og at du er glad i han. Utover det så råder skjebnen. Det blir det som må bli.

Anonymous poster hash: 2b3b6...0ab

• Liker 3
Skrevet

Tenk på det som at han går seg en lang tur for å roe ned. Mange som trenger litt avstand for å roe seg ned. Var krangelen kanskje om han skulle dra på byen og?

Anonymous poster hash: a32ec...2f9

Nei, krangelen var om hva jeg gikk med sist jeg var ute med venner. For han spurte og jeg ville ikke fortelle det,fordi jeg visste hvordan han ville reagerer, så spurte han igjen idag og da fortalte jeg det.

- Langt skjørt.

- En topp (som dekket alt)

- Høye hæler.

Og da ble jeg løgneren, jeg hadde skuffet han,såret han og han ble lei seg...Men han skal få pynte seg og ta voks i det jævla håret sitt kun når han går på byn? Men ikke ellers..Blir såret :(

Gjest Badebuksa
Skrevet

Wow,så voksent.. Jaja, send mld og hør om han kan komme hjem så dere får pratet og ordnet opp.

Skrevet

Send han en melding om at det var dumt at dere kranglet og at du er glad i han. Utover det så råder skjebnen. Det blir det som må bli.

Anonymous poster hash: 2b3b6...0ab

Har gjort det, tviler på at han svarer. Han er sur på meg.

Skrevet

Wow,så voksent.. Jaja, send mld og hør om han kan komme hjem så dere får pratet og ordnet opp.

Spurte han før han gikk om vi kunne fikse opp, før han gikk. Men det funket ikke, så tviler på at han kommer nå. Det blir vel i natt en gang, når han er stup drita og ikke aner hva han sier eller gjør. :\

Skrevet

Seriøst; du kaster bort tiden din på en fyr som:

1. Ikke evner å ha en ordentlig diskusjon
  2. Ikke svarer på melding fordi han er sur
  3. Legger seg opp i hvilke klær du har

Har han et eller annet syndrom eller ER han bare idiot?

Ikke sitt og vent på ham hvertfall, det fortjener han ikke.

• Liker 3
Skrevet

Jeg reagerer mest på at han skal reagere på hva du kler deg i. Bestemmer du ikke det selv?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han..?

Skrevet

Jeg reagerer mest på at han skal reagere på hva du kler deg i. Bestemmer du ikke det selv?

Er ganske normalt og bestemme det selv, det trodde iallefall jeg...Så skjønner ikke hvorfor jeg er den stygge ulven her..

Skrevet

Seriøst; du kaster bort tiden din på en fyr som:

1. Ikke evner å ha en ordentlig diskusjon
  2. Ikke svarer på melding fordi han er sur
  3. Legger seg opp i hvilke klær du har

Har han et eller annet syndrom eller ER han bare idiot?

Ikke sitt og vent på ham hvertfall, det fortjener han ikke.

Vi har vært sammen kjempe lenge, jeg elsker han. Men han oppfører seg så rart. Og han likte ikke at jeg gikk med skjørt ute, siden han ikke VAR der. Og da spurte jeg han " SÅ DU TROR JEG FLEKKER RÆV/MUS/PUPPER til de andre som er der? " og da sa han bare " vet ikke " så sa jeg " seriøst tror du det? " så sa han " nei... "

Skrevet

Er han sjalu? Er det derfor han bryr seg sånn om hva du har på deg?

Skrevet (endret)

Beklager å si det, men han høres ut som en skikkelig idiot! Var sammen med en gutt en gang, (Ja det er mange år siden) som også skulle legge seg opp i hva jeg hadde på meg... for å si det sånn, vi var ikke sammen særlig lenge!!

Endret av fionel
Skrevet

Er han sjalu? Er det derfor han bryr seg sånn om hva du har på deg?

Det er godt mulig, han har til og med vært innpå min facebook og fjernet kompiser. Såååå, det skulle ikke forundre meg at han var sjalu.

Skrevet

Beklager å si det, men han høres ut som en skikkelig idiot! Var sammen med en gutt en gang, (Ja det er mange år siden) som også skulle legge seg opp i hva jeg hadde på meg... for å si det sånn, vi var ikke sammen særlig lenge!!

Hva gjorde du da? Hva sa du til han så han skulle forstå? Føler meg som et barn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...