AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Vært sammen med samboeren noen år nå, og vi er begge over 30. I starten var alt perfekt, slik det typisk er før boblen sprekker og hverdagen er ett faktum. Nå har det med tiden vist seg at jeg tydeligvis ikke er bra nok, og føler meg på alle vis altfor utilstrekkelig. Sexen var i starten fenomenal og aldri vært borti bedre. Vi hadde ofte sex og trudde vi hadde like høy libido. Det har vi da ikke, jeg er kåt hele tiden og han er tilnærmet aseksuell. Han vet ikke hvorfor han ikke tenner lenger og sier det ikke er noe med meg. Akkurat det tviler jeg på er tilfelle og det har redusert mitt selvbilde, prestasjoner og gått utover min egen libido. Prøver jeg meg, så får jeg alltid avslag. Spurte om han var misfornøyd med selve sexen, men han har aldri opplevd noen som er så deilig og rå i sengen sier han. Vel og merke sier han. Hvorfor vil han ikke ha meg mer da? Pga hans sexlyst så har han begynt med tbl får å kanskje øke sexlysten, men jeg ser ikke at det har fungert overhode. Drømmer om noen som begjærer meg og ønsker å ha sex og den nærheten med meg. Utover det så synes han jeg ikke er akkurat drømmedamen, det på alle vis. Hans egne ord, og sier at det finnes nok ei som er det men ikke sett henne enda. Utrolig godt å høre, nei ikke direkte! Jeg derimot anser han som nettopp drømmefyren og den jeg ønsker å få barn med etterhvert og hele den pakken. Spurte han om hva ved min kropp han syntes var perfekt slik den nå er. Fikk som svar at hårfestet og ørene var perfekte. Jepp, ellers kunne alt annet forbedres. :'( Jeg er ca 170 og slank, trent og har store nok pupper som ikke henger å dingler. Tar vare på meg selv med å stelle meg og se bra ut for meg selv og han hver dag. Ikke at det ser ut som han setter pris på det. Han har selv sagt fra vi ble sammen at han elsker skikkelig trente jenter, men jeg er ikke skikkelig trent jente. Ble at jeg begynte å trene masse for ar han skulle like det, og jo jeg så selv at jeg hadde ikke vondt av det. Men når jeg så musklene kom, så fikk jeg bare høre at det ikke var bra nok, ikke synlig nok på 6mnd og niks motivasjon fra hans part. Skikkelig vondt å høre når andre menn og hans guttekompiser sier jeg er drømmedama og ikke måte på hvor oerfekt, slik jente vil de også ha osv osv. Igjen hvorfor synes ikke han jeg elsker det om meg? Jeg synes jo han er det. Suger maks alt sammen, og ser vel at dette er temmelig døfødt. Tar vare på han og oss så godt kan. Steller hjemme, lager mat, er med på ting og prøver alltid å utvikle meg. Heller ikke er det gøy når jeg får høre at jeg som person ikke er bra nok, og skjønner ikke hva det kommer av. Er jeg så teit når man ønsker og egentlig trenger noen som synes jeg er bedre enn bare god nok? Savner å høre noen som jeg elsker og som elsker meg like mye si hvor mye jeg betyr for vedkommende. Hvor deilig jeg er og lyst den person har på nettopp meg min kropp. Hvor godt de har det sammen med meg, hva de ser for seg i fremtiden osv.. Når jeg ser på han så ser jeg ikke lengre en fremtid med han, og kommer nok til å avslutte dette snart. Vet bare ikke om det er slik at jeg overreagerer eller hva jeg gjør. Hva burde jeg gjøre egentlig?Anonymous poster hash: 4666c...274
Steinar40 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Problemet her (ihvertfall etter hva du skriver) virker jo til å være at han ikke syns at du er god nok. Når han altså sier at du "ikke er akkurat drømmedamen" så er det jo egentlig ikke mye tvil lenger. Og da går du selvfølgelig - hvis du er litt smart og fornuftig. 3
Cathrine88 Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Problemet er at han selv føler seg utilstrekkelig og rakker ned på deg for at du skal føle deg like utilstrekkelig. Gå før han ødelegger selvtilliten din helt. Endret 8. februar 2014 av Cathrine88 4
Ulla Ullsokk Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Lett! Du har ETT alternativ: gå fra han nå! 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Problemet er at han selv føler seg utilstrekkelig og rakker ned på deg for at du skal føle deg like utilstrekkelig. Gå før han ødelegger selvtilliten din helt. Dette er nok fullstendig korrekt! Forlat han og finn en mann som synes at DU er førstepremien i livets lotteri :-) du høres ut som en herlig kjæreste... Anonymous poster hash: 63767...c9e
Steinar40 Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Problemet er at han selv føler seg utilstrekkelig og rakker ned på deg for at du skal føle deg like utilstrekkelig. Gå før han ødelegger selvtilliten din helt. Det er selvfølgelig mye mulig at han føler seg utilstrekkelig, men det kan ikke vi vite noe om. Og det er minst like sannsynlig at han bare totalt mangler selvinnsikt og realisme.
Marie90 Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Problemet her (ihvertfall etter hva du skriver) virker jo til å være at han ikke syns at du er god nok. Når han altså sier at du "ikke er akkurat drømmedamen" så er det jo egentlig ikke mye tvil lenger. Og da går du selvfølgelig - hvis du er litt smart og fornuftig. +1 paa dette. Det er det essensielle. Du kan analysere detaljer i det uendelige, men faktum er at du ikke er den ultimate kvinnen for ham, kun en han tilbringer tid med "i mellomtiden". Og hvor smertefullt det enn er, menn i 30-aarene har mer tid enn kvinner. Du kommer deg ut naa, og tilbake paa markedet. Hvis du vil finne en livsledsager (og ikke minst dersom du vil ha barn) kan du ikke tilbringe mer tid i et dodt forhold. Kan argumentere for at han er dust, slem, idiot - whatever. Han tar det han faar, og han er ikke ansvarlig for din tid. Du er ansvarlig for din tid. Og du kan ikke kaste den bort i dette forholdet. Gjor det slutt for han gjor det. 2
Cathrine88 Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Det er selvfølgelig mye mulig at han føler seg utilstrekkelig, men det kan ikke vi vite noe om. Og det er minst like sannsynlig at han bare totalt mangler selvinnsikt og realisme. Dersom det at TS ikke er drømmedama, og at han innbiller seg at han er for bra for henne, hadde vært det eneste problemet, ville han ikke ha begynt å rakke ned på henne i det han selv fikk problemer med potensen. Han ville ha gått, uten noe behov for å dra henne ned i gjørma. 1
Steinar40 Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Dersom det at TS ikke er drømmedama, og at han innbiller seg at han er for bra for henne, hadde vært det eneste problemet, ville han ikke ha begynt å rakke ned på henne i det han selv fikk problemer med potensen. Han ville ha gått, uten noe behov for å dra henne ned i gjørma. Uansett må han finne noen som er bedre først. Det er også et problem (for han).
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Jeg syntes det høres ut som han har veldig dårlig selvtillit/selvbilde. Han må rakke ned på deg og fortelle deg ting som han vet sårer.. Hvorfor går han ikke fra deg? Har du spurt om det? Skal han vente til den såkalte drømmedama dukker opp? Høres veldig merkelig ut spør du meg.. Finn deg noe bedre, høres lettere ut for deg å finne deg en skikkelig mann enn for han å bli "fornøyd" men en ny dame..Anonymous poster hash: 137e3...804
Alina X Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Sikkert ensom har lest noen triks om å underkue dama....det er ditt valg: være sammen han som oppfører seg som en dritt mot deg,eller finne en annen.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Jeg syns det høres ut som om du har funnet en mann som ikke fortjener deg, og som aldri blir fornøyd. Mitt råd er derfor, dump han, ta den sorgen du kommer til å føle, og møt heller noen som fortjener deg. Det finnes menn som aldri er fornøyd med det de har, og det kommer ikke til å bli bedre med årene. Tro meg! Jeg kastet bort altfor mange år på en slik mann. Jeg fikk også høre at jeg var drømmedama, av kompisene hans, men han selv var aldri fornøyd med noe. Det gikk hardt utover selvbildet. Frem til jeg skjønte at det ikke var JEG men HAN som var problemet, og at jeg faktisk fortjente noe bedre enn ham. Selvtilliten min skjøt i været, og det manglet ikke på tilbud fra andre menn for å si det slik. Han jeg snakker om her, er fortsatt alene, og misfornøyd med tilværelsen og syns at absolutt alt er galt med alle jenter han er borti. En annen ting det kan være, er at han vet at du er drømmedama, og at du faktisk kan få deg noe bedre. Og det kan da være hans måte å trykke deg litt ned på, slik at selvtilliten blir dårligere, og han dermed føler seg bedre. Uansett hvem av disse typene han er, kom deg vekk og finn noen som gjør deg lykkelig og ikke ødelegger selvtilliten din. Altfor mange jenter godtar altfor mye, og finner ut av dette etter å ha kastet bort altfor mange år av livet sitt på feil type mann. Hvis du ikke er sammen med en som virkelig gjør deg lykkelig, som booster selvtilliten din, som får deg til å føle deg som om du er den beste jenta i hele verden, så bør du droppe forholdet og gå for å finne nettopp det. Anonymous poster hash: 1ed5a...da0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå