AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er helt hysterisk. Jeg og kjæresten min var veldig unge da vi ble sammen for over et halvt år siden. Jeg er 19 år og han er 18. Er det virkelig sant at han kommer til å føle en trang for å være utro, og at forholdet vårt vil bli ødelagt? Fordi han var jomfru før han møtte meg, og er under 25 år? Anonymous poster hash: 67b99...870
Gjest Roookk Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 (endret) De fleste som er jomfru vil nok utforske... Endret 8. februar 2014 av Roookk
plix Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er helt hysterisk. Jeg og kjæresten min var veldig unge da vi ble sammen for over et halvt år siden. Jeg er 19 år og han er 18. Er det virkelig sant at han kommer til å føle en trang for å være utro, og at forholdet vårt vil bli ødelagt? Fordi han var jomfru før han møtte meg, og er under 25 år? Anonymous poster hash: 67b99...870 Ja, det er du visst Det er ikke fasiten, nei
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er helt hysterisk. Jeg og kjæresten min var veldig unge da vi ble sammen for over et halvt år siden. Jeg er 19 år og han er 18. Er det virkelig sant at han kommer til å føle en trang for å være utro, og at forholdet vårt vil bli ødelagt? Fordi han var jomfru før han møtte meg, og er under 25 år? Anonymous poster hash: 67b99...870 LOL tror du tok den andre tråden for bokstavelig. Om kjæresten din ikke har gitt uttrykk for at han vil ligge med andre så vil han sikkert ikke det, og hadde han ønsket å ligge med andre hadde han slått opp med deg, det vanlige er ikke å være utro. Anonymous poster hash: dfd1c...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Vet ikke om jeg hadde hatt en slik trang for å være utro. Det er nå det samme hullet uansett ... Anonymous poster hash: b5ecd...5ce
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Vet ikke om jeg hadde hatt en slik trang for å være utro. Det er nå det samme hullet uansett ... Anonymous poster hash: b5ecd...5ce Anonymous poster hash: d9277...ac0
Gjest Inferno Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Du vet... at mennesker er forskjellige, sant? Ikke alle har behovet for å ligge med flere personer. 1
Sophia Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Ikke nødvendigvis utro. Men ikke umulig at han ikke er klar for noe livsvarig forhold nei. Men det er vel strengt talt ikke du heller. Dere er jo unge! De færreste ender opp med dem de var sammen med da de var 18. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Ikke nødvendigvis utro. Men ikke umulig at han ikke er klar for noe livsvarig forhold nei. Men det er vel strengt talt ikke du heller. Dere er jo unge! De færreste ender opp med dem de var sammen med da de var 18. Og de færreste ender opp med en som de ble sammen med når de var 24 år. Your point being?Anonymous poster hash: f0f50...f49
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Nei, det kjedeligste med å bli sammen med jomfruer er vanligvis at sexen er dårlig. Men ikke en gang det stemmer hver gang. Anonymous poster hash: b95cc...d24
Sophia Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Og de færreste ender opp med en som de ble sammen med når de var 24 år. Your point being?Anonymous poster hash: f0f50...f49 At man ikke skal droppe å bli sammen med en man liker i tilfelle de kommer til å slå opp en gang. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er helt hysterisk. Jeg og kjæresten min var veldig unge da vi ble sammen for over et halvt år siden. Jeg er 19 år og han er 18. Er det virkelig sant at han kommer til å føle en trang for å være utro, og at forholdet vårt vil bli ødelagt? Fordi han var jomfru før han møtte meg, og er under 25 år? Anonymous poster hash: 67b99...870 Det er da aldeles ikke sikkert. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Nei, det kjedeligste med å bli sammen med jomfruer er vanligvis at sexen er dårlig. Men ikke en gang det stemmer hver gang. Anonymous poster hash: b95cc...d24 man kan bli bedre. Det er ikke slik at en gang dårlig i senga, alltid dårlig i senga. Når det kommer til sex er det øvelse gjør mester. 1
Steinar40 Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er helt hysterisk. Jeg og kjæresten min var veldig unge da vi ble sammen for over et halvt år siden. Jeg er 19 år og han er 18. Er det virkelig sant at han kommer til å føle en trang for å være utro, og at forholdet vårt vil bli ødelagt? Fordi han var jomfru før han møtte meg, og er under 25 år? Anonymous poster hash: 67b99...870 Det er nok like sannsynlig at du kommer til å være utro. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå