Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

`Jeg har vert den hemlige elskeren til ei jente i et år. Jeg har ventet på henne, og hun har sagt siste halvåret hun vil gå fra kjæresten sin om ikke lenge, så lenge jeg bare er tålmodig og venter på henne. Er jeg tålmodig nok så gjør hun det slutt med han. Hun sier hun vil ha meg, jeg må bare vente. Jeg har ventet. Og nå i dag fikk jeg henne til å innrømme at hun trengte jeg ventet. Fordi hun ikke var sikker på hvem hun ville ha. Hun har løyet for meg og han. Men han vet ikke at jeg finnes. Så jeg har ventet på henne i et halvt år, men hun har egentlig hele tiden visst hun ikke var klar for å gå fra han. Men løyet til meg om det.

Jeg er sint og skuffet. Og dum. Det vet jeg.

Jeg har lyst å fortelle han alt. Har lyst han skal vite om at hun har vert utro mot han et år.Har lyst at hun skal stå for det hun har gjort.

Det kommer til å ødelegge han om han får vite hun er utro. Men alle vil jo vite om kjæresten er utro?

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: f345d...9aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til han å la henne stå til ansvar for det...

Hilsen mann 32

Anonymous poster hash: e6054...25e

• Liker 1
Skrevet

Det du bør gjøre er å dumpe dette kvinnemennesket og ikke ha noe som helst mer med henne å gjøre.

Som er det eneste fornuftige du kan gjøre i en situasjon som du må ta mye av skylda for selv.

Skrevet

Fortell han alt. Hun lyger for dere begge.

Skrevet

Det du bør gjøre er å dumpe dette kvinnemennesket og ikke ha noe som helst mer med henne å gjøre.

Som er det eneste fornuftige du kan gjøre i en situasjon som du må ta mye av skylda for selv.

Dette er jeg enig i. Gå ut av det med den verdigheten du kan ha.

Anonymous poster hash: e8f18...a19

Skrevet

Hvorfor var det greit at hun var utro mot han før, må nå skal du plutslig bli sår fordi hun gjorde det samme mot deg som hun gjorde mot han? Det burde du da ha skjønt at når hun er villig til å gå bak ryggen til han, så er hun nok like villig til å gå bak ryggen på deg.

Anonymous poster hash: 68407...027
  • Liker 2
Skrevet

`Jeg har vert den hemlige elskeren til ei jente i et år. Jeg har ventet på henne, og hun har sagt siste halvåret hun vil gå fra kjæresten sin om ikke lenge, så lenge jeg bare er tålmodig og venter på henne. Er jeg tålmodig nok så gjør hun det slutt med han. Hun sier hun vil ha meg, jeg må bare vente. Jeg har ventet. Og nå i dag fikk jeg henne til å innrømme at hun trengte jeg ventet. Fordi hun ikke var sikker på hvem hun ville ha. Hun har løyet for meg og han. Men han vet ikke at jeg finnes. Så jeg har ventet på henne i et halvt år, men hun har egentlig hele tiden visst hun ikke var klar for å gå fra han. Men løyet til meg om det.

Jeg er sint og skuffet. Og dum. Det vet jeg.

Jeg har lyst å fortelle han alt. Har lyst han skal vite om at hun har vert utro mot han et år.Har lyst at hun skal stå for det hun har gjort.

Det kommer til å ødelegge han om han får vite hun er utro. Men alle vil jo vite om kjæresten er utro?

Hva gjør jeg?

Tenker ikke du på at om hun er utro mot sin skjæreste så er oddsen for at hun kommer til å være utro mot deg like høyt........ Tulling

Skrevet

Fatter ikke hvorfor menn eller damer orker sånt. Hva får dem til å tro at den personen ikke skal være utro mot dem også?? Makan..

Anonymous poster hash: cde11...4fd
Skrevet

Hun hadde vært utro mot deg og, hva får deg til å tro at du er så spesiell at hun ville vært trofast mot deg? Bare glem hele kjerringa! Send anonymt brev til typen om at du har knulla dama! Så holder du deg langt unna.

Skrevet

Fatter ikke hvorfor menn eller damer orker sånt. Hva får dem til å tro at den personen ikke skal være utro mot dem også?? Makan..

Anonymous poster hash: cde11...4fd

Nei, det er ikke lett å fatte at det går an å være så dum før en havner i en slik situasjon selv.

Akkurat som med alle de som hardnakket påstår at de aldri skal være utro, helt til de plutselig er dumme nok til å være utro selv.

Skrevet

Hun må ta konsekvensen av oppførselen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...