Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #21 Skrevet 25. mai 2004 Buketten, er det den som har blitt vist på reklamen? Tillandsia og phalaenopsis? Den var rålekker til smykket!
aline Skrevet 25. mai 2004 #22 Skrevet 25. mai 2004 Jeg syntes kjolen var dritlekker, smykket også, og buketten var også flott!! Syntes løsningen deres med seremonien var en god løsning jeg, siden sikkert TV-kanalen vel krevde sitt, så var det jo definitivt bedre en å faktisk GIFTE seg etter så kort tid!! Kjempesynd at forholdet røyk, men forstår det godt, med den store avstanden når man ikke får være åpen om det. Avstandsforhold er nok avhengige av å kunne snakkes om og man må få være stolt av kjærsten sin også. Men de sier jo selv at de er kjempegode venner og prater masse, OG at man ikke skal se bort i fra at de kan bli kjærster igjen senere, at de ikke har funnet noen andre. Jeg syntes de var skrekkelig søte, og det lyste en følelse ut av øynene deres begge som er trist om bare forsvinner i sanden!! aline blei reint romantisk av slutten og fikk troen på at man kan treffe den rette i de rareste situasjoner...
MarianneE Skrevet 25. mai 2004 #23 Skrevet 25. mai 2004 Kjolen var stygg! Rett og slett! Blomstene var ikke det spor bedre (men matcha smykket, da!) synes de var rare, og smykket var for voldsomt til kjolen og settinga. Kritisk? Jeg? eh.... ja..... :oops:
Bokalven Skrevet 25. mai 2004 #24 Skrevet 25. mai 2004 Jeg har heller ikke sett programmet i det siste, vi faar ikke inn norsk TV her... :-P Bilde av kjolen til Bente kan man se her. Jeg liker ikke kjolen, den er ikke min stil i det hele tatt. Synes den er for rotete paa en maate.
Gjest MrsL Skrevet 25. mai 2004 #25 Skrevet 25. mai 2004 Kjolen på linke er ikke den kjolen hun hadde på i iskappellet. Kjolen henes synes jeg var altfor 80 - tall og direkte usmakelig, men det er nå meg da.......
Bokalven Skrevet 25. mai 2004 #26 Skrevet 25. mai 2004 Er den ikke? Hm... Hva med aa vise oss som ikke saa programmet et bilde av kjolen hun faktisk hadde paa seg, da? Vi vil gjerne se!
Bokalven Skrevet 25. mai 2004 #28 Skrevet 25. mai 2004 OK, har toeffet litt rundt paa nettet, og fant foelgende bilde... Vet ikke om det er den faktiske kjolen... Noen som kan si noe om det? Bilde i VG.
Augustbrud02 Skrevet 26. mai 2004 #30 Skrevet 26. mai 2004 Jeg likte den ikke. Likte heller ikke snøringen i ryggen, og den tyll-saken nederst stod ikke i stil med resten, syntes jeg Veldig enig!
Apalonia Skrevet 27. mai 2004 #31 Skrevet 27. mai 2004 Jeg synes kjolen var helt Bente! Passet henne. Må innrømme at jeg synes seremonien var søt....selv om hele opplegget var dumt.
Bokalven Skrevet 28. mai 2004 #32 Skrevet 28. mai 2004 Tydligvis ikke haap for oss som ikke saa programmet naar det gjelder kjolen. Daarlige greier, altsaa.
Gjest Elenath Skrevet 28. mai 2004 #33 Skrevet 28. mai 2004 Tydligvis ikke haap for oss som ikke saa programmet naar det gjelder kjolen. Daarlige greier' date=' altsaa.[/quote'] Ja, rart den ikke er lagt ut. Hvis du titter på tv3 innimellom er det reklame for at de trenger en ny brud, der kan du se kjolen.
Gjest Elenath Skrevet 28. mai 2004 #34 Skrevet 28. mai 2004 Det er forresten et program på mandag om hvordan det har gått. Der viser de nok kjolen igjen.
Bokalven Skrevet 30. mai 2004 #35 Skrevet 30. mai 2004 Hvis du titter på tv3 innimellom er det reklame for at de trenger en ny brud, der kan du se kjolen. Det hjelper med saerdeles lite. *peker paa profilen sin* Vi har ikke TV3 her.
Gjest Elenath Skrevet 30. mai 2004 #36 Skrevet 30. mai 2004 Det hjelper med saerdeles lite. *peker paa profilen sin* Vi har ikke TV3 her. Sorry.
Linn3c Skrevet 30. mai 2004 #37 Skrevet 30. mai 2004 Prøvde å finna Bente og brudekjolen hennar, men fann dei ikkje... Fann imidlertid masse anna gøy som eg har lyst å dela med dykk Først litt om Bente: Artikkel om Bente Skammer seg ikke Slutt etter serien Dagbladet fulgte et brudepar: Dette kostet gildet Reality: Publikum sluker ikke reality rått lengre Diverse tull og tøys... Sjekk om du er "pen" Slik gjør du mannen gal etter deg Kos deg! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå